Jump to content

Senzori gume


Max

Recommended Posts

Jucer stavljao ljetne gume i naravno sad imam problem.. Naime, po odlasku od vulkanizera prednji desni senzor mi je javljao check tyre pressure za prednju desnu gumu, sad javlja za obje prednje. Gume ne ispustaju, provjerio sam, a senzori javljaju da su na 1.9 i 2.0, a zapravo su na 2.3?!

Znam da je to sve osjetljivo u ventilu i da je moguce da se nesto potrgalo, ali kako znati sto je u pitanju, a da ne odem u servis pa da mi uvale nove senzore?

Link to comment
Share on other sites

U principu nikako!

Vjerojatno su senzori na ventilima poblesavili. Možda dođu sebi nakon nekog vremena.

 

Dugo vremena sam se bavio mišlju riješavanja problema sa senzorima.

I na kraju se svelo na to da treba uzeti nove senzore koji nisu jeftini.

 

Meni se nije dalo vaditi iz žepa nekih 1000-1500kn za tu stvar, pa sam isključio dojavu.

Ionako svaki put kad točim gorivo provjeravam tlak u gumama

Link to comment
Share on other sites

Evo jedan original senzor za oko 400 kn s dostavom

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Tyre-valve-Pressure-Sensor-New-Laguna-Espace-Sc-/400308039646?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ARenault|Model%3ALaguna&hash=item5d3437efde

Problem je što ih treba kodirati, ali ja i za to imam rješenje. :D 

 

Ja svaki put kad mijenjam gume napomenem vulkanizeru da imam senzore tlaka na gumama, zato što mi jednom za malo nisu skinuli ventil, a onda :tup:

Mijenjao sam prednje gume prošli tjedan i senzori uopće nisu poludjeli, ali zato su mi pri mijenjanju prije toga sve lampice poludjele :laugh2: . Sreća da se sve ugasilo nakon stotinjak metara.

Link to comment
Share on other sites

Pa tako nekako i ja razmisljam, jednostavno cu ih iskljuciti i gotovo, iako mi je ruzno onda vidjeti ono na displeju kad fale kotaci :)

Probat cu napuhati pa ispuhati gume, mozda pomogne?

Meni isto inace polude nakon mijenjanja ali parsto metara voznje sve sredi, no ovaj put ocito nesto ne stima.

I da kupim taj s ebaya opet mi nece ispasti manje od 500-600 kn, a ne znam koliko mi je to isplativo obzirom da cesto provjeravam tlak u gumama...

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

jučer sam nabavio 17ice i odmah sam ih išao i staviti... :00009019: 
heh nemaju senzore, ali mi niš ne tuli i ne blinka...
da li je prijašnji  vlasnik nešto napravio, e to ne znam... 

Link to comment
Share on other sites

Pa vjerojatno ih je iskljucio ako ti na displeju ispod sajbe nisu crni kotaci na auticu... Sad ti samo pokazuje vrata koja su otvorena.

Link to comment
Share on other sites

Jucer stavljao ljetne gume i naravno sad imam problem.. Naime, po odlasku od vulkanizera prednji desni senzor mi je javljao check tyre pressure za prednju desnu gumu, sad javlja za obje prednje. Gume ne ispustaju, provjerio sam, a senzori javljaju da su na 1.9 i 2.0, a zapravo su na 2.3?!

Znam da je to sve osjetljivo u ventilu i da je moguce da se nesto potrgalo, ali kako znati sto je u pitanju, a da ne odem u servis pa da mi uvale nove senzore?

 

Ako si mijenjao gume ,a felge su ostale iste, možda su "majstori" nešto napravili.

Ja mijenjam komplet gume i felge, i nekad je potrebno i 10km da se sve dovede u normalu.

Link to comment
Share on other sites

Pa naravno da su majstori nekaj sje...., to uopce nije upitno, samo ne mogu nista po tom potanju napraviti...

Ispistio sam gumu na 1.5 pa digao na 2.5 pa na 2.3 ali nema promjene, jedino sto je lijeva guma sad opet ok, ne javlja pogresku vise, dok desna i dalje strajka...

Iste felge imam za oba seta guma.

Link to comment
Share on other sites

Probaj još malo pričekati, pa se možda dobije. Kao što sam rekao kod mene se treba napraviti 10km, poslije promjene, a nekad i više da bi se sve učitalo.

Link to comment
Share on other sites

Nisam vise mogao gledati to zutilo na ekranu pa sam iskljucio senzore.. 130 kn u Starkelju. Kad budem stavljao zimske gume idu novi ventili gore i bok...

Link to comment
Share on other sites

Nisam vise mogao gledati to zutilo na ekranu pa sam iskljucio senzore.. 130 kn u Starkelju. Kad budem stavljao zimske gume idu novi ventili gore i bok...

 

Zaš koliko je potrebno rada za isključiti senzore, tri klika mišom. To naplaćuju 130 Kn, sram ih može biti. Koliko bih tek naplatili kodiranje, 1000.

Link to comment
Share on other sites

Kodiranje je 350 ili tako nesto.. Znam da je uzasno bezobrazno to sto to uopce naplacuju ali eto, rade dam toliko nego da mi ovo svijetli cijelo ima mi zapravo logike to da se ventile treba mijenjati svakih par godina, ipak je to nekakva guma, ali obda bi ti senzori trebali biti u nekakvoj garanciji pa da ih oni promijene o svom trosku kad vec imaju program u autu koji povlaci podatke s tih istih ventila i senzora... Ali dobro...

Link to comment
Share on other sites

Problem je taj što senzori imaju bateriju koja se ne može mijenjati (barem se ne može mijenjati da se ne ošteti senzor) i kad ona "presuši" mora ići novi senzor, što povlači druge radnje (kodiranje, montažu na felgu itd..), a to je skupo. U priručniku piše da je trajnost baterije 10 godina, ali nema pravila. Kod mene recimo sve uredno radi, a kod drugih ne valja. Tko će znati...

Link to comment
Share on other sites

usmaatre: ti izgleda stvarno imaš vanserijsku Lagunu II

Volija bi da je moja takva...bez mušica

Link to comment
Share on other sites

Moja je TLALLE, a vaša je TLBALK. Šalu na stranu vjerojatno ima nešto u onome da se za recimo za  Njemačko tržište rade kvalitetniji auti nego za Balkanska (iako se mi ne smatramo Balkancima Francuzi nas itekako smatraju). Ili to, ili su u Sandouville-u dobili povišicu dan prije nego što su sklapali moj auto. Stvarno se ne mogu potužiti. :dobroje:

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Meni se ipak čini da je stvar u uvijetima eksplatacije.

Ako je ta tvoja laguna odradila 150 tkm na autobanu onda je sve jasno.

 

Moja se 130tkm taljigala po našim prometnicama.

neki dan se vozim po Vodičkom zaleđu di je sama cesta toliko puta iskrpana da više nema 100m jednog komada asfalta i onda odjedan put bez znaka/upozorenja/ičega poprečni kanal od kraja do kraja ceste dubok nekih 5 cm. koliko god da sam usija prikočiti, udarac je bija neizbježan. Sve me strah šta ću naći ispod kad dignem auto!

 

Koliko god ja nju pazio nakon 12 godina se osječa umor

Link to comment
Share on other sites

Mora se priznati i da eksploatacija ima utjecaja. Piše u garanciji da je prvi vlasnik bio nekakav Dr. Rieff (ili tako nekako, sad ne znam napamet), a pretpostavljam da on nije baš pretjerano eksploatirao lagunu, a vjerojatno je bila i garažirana. On je s njom prešao oko 120 tkm i nakon toga je prodao nekom Turčinu (nije švercer)od kojeg sam je ja kupio. Turčin je u dvije godine s njom napravio oko 40 tkm (kod mene stigla s 160 tkm). Ako je na njoj nešto fušareno onda je to u vrijeme "Turčinovog vlasništva". Ali od njega sam dobio sve račune izmjene ulja, filtera, radova na podvozju (optika), tehničkih pregleda i tako. Mislim da je kilometraža originalna (jedino ako nije krivotvorio TUV-ove zapise s tehničkog pregleda - u što sumnjam). Ja sam još "podebljao sat" za 42 tkm i to je to. Promijenio: obje kugle, jedan stabilizator (pukla manžetna), manžetnu poluosovine (do getribe), diskove - sva četiri (bili originalni, na stražnjim diskovima sjb navoje pa sam ih morao promjeniti) i pločice, zadnje amortizere (nisam trebao),  federe (nisam trebao) i selene, remenicu radilice (kanalni + rolu+natezač), gume (set). Sada s spremam na izmjenu zupčastog (ističe 5 godina u 9 mj.) i pumpe vode (ovo ću vjrojatno raditi sam, čekam da mi stigne alat za faziranje) i to je to (izuzev ulja i raznoraznih filtera). Normalno da ćeš sjbti podvozje kad ima cesta s rupama dubokim 10 cm koje uopće nisu označene pa lijepo direktno u istu.

Link to comment
Share on other sites

 

Problem je taj što senzori imaju bateriju koja se ne može mijenjati (barem se ne može mijenjati da se ne ošteti senzor) i kad ona "presuši" mora ići novi senzor, što povlači druge radnje (kodiranje, montažu na felgu itd..), a to je skupo. U priručniku piše da je trajnost baterije 10 godina, ali nema pravila. Kod mene recimo sve uredno radi, a kod drugih ne valja. Tko će znati...

Nečeš vjerovat ali ljudi minjaju te baterije:

http://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=16424.0

Link to comment
Share on other sites

Znam da mjenjaju pročitao sam taj "topic" na Renault forum Srbija, ali to nije trajno rješenje. Jedino pravo rješenje je promijeniti senzor, jer te uvijek može zjbvati taj seznor (kontakt, ispane punjenje onog čime si zatvorio bateriju itd), a svaki put moraš gumu skidati i balansirati.

Link to comment
Share on other sites

Ok, može se promijeniti ta baterija ali ima još jedan problem, a to je da, ako sam dobro shvatio, senzor radi na principu stiskanja i otpuštanja nekakve gumene membrane ovisno o pritisku, a ta membrana postaje krta s vremenom pa i tu nastaje problem u funkcioniranju samih senzora.

Link to comment
Share on other sites

Naletio sam na nekim forumima da ljudi kad imaju problema sa senzorima jednostavno ištekaju konektor iz prijemnika i tako isključe taj sistem bez da idu preko dijagnostike.

Link to comment
Share on other sites

Dijagnostika, dva klika mišom (doslovno). Ja se jučer igrao :D

Link to comment
Share on other sites

Nema druge nego skinuti prijemnik, ili kod mene na servis.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.