Jump to content

Laguna dci kupnja


TheCar

Recommended Posts

Bok društvo .... malo sam u nedoumici , kupujem auto (karavan cca do 4000E) zbog povečanja obitelji :D , e sad vidio sam na njuškalu hrpe oglasa Laguni (2002-2003 god) u mom cijenovnom rangu pa me zanima šta savjetujete za dotični model.

 

Koju uzeti i na šta paziti ... evo par primjera koje sam stavio u bookmarks:

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-laguna-grandtour-1.9-dci-oglas-8836447

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-laguna-1.9-dci-karavan-oglas-8227094

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-laguna-grandtour-1.9-dci-oglas-7639475

 

ako može koji savjet jer več par dana čitam po netu sve i svašta

 

HVALA

Link to comment
Share on other sites

Ako pogledaš sliku otvorenog gepeka kod drugog oglasa, vidjet ćeš nastavak za vuču uz sjedalo. Slučajno ili ne?

Znam da nisam pomogao ali to mi je odmah upalo u oko. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ako pogledaš sliku otvorenog gepeka kod drugog oglasa, vidjet ćeš nastavak za vuču uz sjedalo. Slučajno ili ne?

Znam da nisam pomogao ali to mi je odmah upalo u oko. :cool:

možda je laguna vukla nekog...

Link to comment
Share on other sites

nije li previše kupit auto sa cca 200 000-230 000km?? mao sam sumnjičav jer i sam trazim dobrog dci-a, a sve je to oko 200 000km...jel takva km recimo 230 000km za 1.9 dci dobra?

Link to comment
Share on other sites

To je nuzno zlo. Auti su lose kvalitete i skupi za odrzavati. Vjerovatno novca nemas cim kupujes u tom cijenovnom razredu. Ako uzimas lagunu mmozda je benzin bolja opcija. Trosi par litara vise ali ni nemaju milion km. I jednostavniji i jeftiniji odrzavati

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis? Kolega bi kupio i trazi misljenje. Novca nekog ocigledno nema i zanima ga sto da ocekuje. Ja imam neka iskustva s lagunom 2 dci i to sad iznosim. Doduse ova je nova bila 2002 godine. Fantastican za voziti,udoban i opremljen ali nazalost kvaliteta losa. I kad je novi bio u garanciji problema dosta. Podizaci,dizne.. mozes misliti kakav je nakon 250-300 tkm.

Link to comment
Share on other sites

Ako ima više od 200tkm, a pogotovo ako ga prodaje "treći i više" vlasnik, osobno bježim od toga. Ne vjerujem ni salonima i autokućama koje prodaju rabljene. Laguna je izvrstan auto, pouzdan motor i vrhunska udobnost, a opet ne preskup - ali samo uz uvjet da je prethodni vlasnik pazio na redovite servise i pogotovo redovno mijenjanje ulja na max 10tkm, i to isključivo čisto sintetičko ulje (ponekad ljudi žele ušparati koju kunu pa stavljaju polusintetičko ulje što nikako nije dobro dugoročno gledajući). Motor Lagune je dosta osjetljiv i na (ne)kvalitetu goriva, pa je uglavnom sve preko 200tkm ruski rulet, naravno kako kažem sve najviše ovisi o tome kako je auto održavan od početka. Ali to vrijedi za bilo koji auto, ne samo za Lagune.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče motora na komentare se mogu samo nasmijati. Ako je auto dobro održavan (ovo je jako bitno) bez razmišljanja bi kupio 1.9 dCi da ima 300000km zato što su se ti motori pokazali kao jako dobri (ovo vrijedi isključivo ako je 300000 km stvarna kilometraža). Evo npr. moja ima 207000 km (jest da je 2.2, ali 1.9 bi trebao biti još i pouzdaniji) redovito mijenjati ulje i filtere (15kkm) i nikakvih problema ne bi trebalo biti. S dadom_sk slažem se da je bilo malo "fušeraja" u kvaliteti pojedinih dijelova (recimo ovih brava vratiju koje gotovo na svakoj laguni prozuje, ili selena stražnjeg mosta), ali u globalu je auto sasvim solidan (barem se meni pokazao).

Link to comment
Share on other sites

Ne zato sto ja prodajem,ali od svih Laguna Grandtour trenutno na njuskalu ova je svemir za sve ostale

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-laguna-grandtour-2.2-dci-oglas-8774767

Stvarna kilometraza, puna oprema, servisi radjeni na 10k km, Ledice na pozicijama, straznjim stop lampama, unutrasnjost,tablica... zapravo netrebam vise drobiti sve se moze provjeriti i uvjeriti se...auto se ne prodaje preko njuskala ili preko telefona nego oci u oci

S ovim autom si miran sljedecih 10g. ako ga nastavis odrzavati kao ja do sad.

Link to comment
Share on other sites

Nitko ne spori ovo što veliš. Postoji samo jedna sitnica, auto koji nudiš je duplo skuplji (i više) od onoga što TheCar traži.

Link to comment
Share on other sites

prijatelj upravo uvezao (unio?) običnu lagunu 1,9 dci sa 200.000 km iz Njemačke. Slijedi generalno čišćenje i poliranje pa na tržište. Dinamique oprema, 6 brzina, polukoža, alu felge, senzori, bla, bla, ali ručna klima što mi je malo čudno. Jako dobro očuvana, osim što joj treba dobro pranje iznutra i izvana, navodno godinu dana nije bila registrirana.

Link to comment
Share on other sites

Da nažalost ograničen sam financijski i normalno tražim maksimalno svega za što manje novaca. Mene nagovaraju na ¨98 passata a to mi se neće nikako nekako mi laguna močnije i novije djeluje ali eto kada para nema...

Link to comment
Share on other sites

Ak si baš zagrizao za lagunu onda nema druge nego bit strpljiv i obilazit salone/njuškalo... Nadam se da ti to nisu baš sve pare, ostavi 1000 eura za regu i druge troškove tipa gume i izvanredne kvarove a kojih će bit 100% nakon što je kupiš.

Na kraju sve ti je to loto, povedi nekog sa sobom, nekog mehaničara ili poznanika za pregled. Pregledaj motor i poslušaj ga kak radi, pali i ubrzava. Isprobaj sve živo na autu tipa klimu i podizače. Kilometraža nije nikakav pokazatelj stanja auta i na nju nemoj ni gledat. To što ti piše 130 ili 190 tisuća je ništa kad ne znaš tko je i kako održavao taj auto.

Isto sam prošao prošle godine sa svojim pa znam kako ti je, uglavnom popriličan izazov ali uz malo sreće može se super proći.

 

A što se tiče Pasata, od 98-02 imaju slabu točku - ovjes koji izdrži cca 50 tisuća km, pa onda opet nanovo. Inače motor su provjereni, 1.9TDI i tu nema brige. Ima susjed takvog i radi kao sat. Kupljen isto polovan sa 190 tisuća na satu, sad 240, sve radi. Moj brat je imao takav ali 2002, 2.5TDi, automatik. Radio kao sat, dok ga nije čipirao i shebo turbinu. Ak te još šta zanima tu sam.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

..... a niš naoružan sam strpljenjem i tragam , sljedeči tjedan krečem obilaziti po salonima i njuškalo

 

hvala još jedamput na korisnim savjetima

Link to comment
Share on other sites

imao sam lagunu 1.9 dci i opekao se na nju, sad imam v6 sa plinom i mogu ti reci da v6 nije tolko skuplji za odrzavanje jer na dci ce ti motor puno prije otic motor nego na v6, imas turbinu + interkuler, ubrizgavanje, set kvacila i dvomaseni koji bi te mogao cekati na toj kilometrazi, a zajedno kosta kolko i reparacija automatske getribe, osjecaj u voznji po meni za 2 klase veci u v6, veca komocija.. ili slabijeg benzinca uzet + plin.. izbor je na tebi...

Link to comment
Share on other sites

ima jedna L2 V6 u Kaštel Lukšiću, jako dobro izgleda, ali nije na prodaju...

Link to comment
Share on other sites

@ frenchkey:  uh sto zapali vatru čoviku...haha neznas koliko je tesko nac auto...one priče ma tesko je prodat auto nema se para ovo ono e pa ja kazem bas suprotno lako je prodat a kupit gotovo nemoguće... kad bas onih dana kad trazis po njuskalu a isti oglasi :-) se vrte,  autokuće nula bodova......

 

 

@The car a laguna benzin?

Link to comment
Share on other sites

kad nemaš više para

onda rađe uzmi benzinca sa plinom ili ugradi plin.

nekako mi nikad nisu dragi polovni dizelaši tu samo može biti problema ušteda nikakva ako se kvari skuplji je nego da se voziš na benzin

nov dizel može ali polovan sa 200.000 nikako

rađe benzinac pa nek ima i 300.000

Link to comment
Share on other sites

Jucer sam bio na poslu i teren je bio u ogulinu. Jadan covjek dodje do mog auta i zamoli me da ga prebacim do mijenjacnice. Krepao mu c5 hdi. Otisla pumpa goriva. 500 eura. Ostao kao govno na cesti. Mozes ostati i s benzincem na cesti ali ne znam sto bi mu to moglo krepati u tom cijenovnom rangu a da nije zupcasti preskocio. Pazi se polovnog dizela. Svi imaju jaku kilometrazu a oni koji nemaju skupi su. Puno srece ti zelim u odabiru.

Link to comment
Share on other sites

znam lika s lagunom 1.9 dci, otprilike 10 g stare i 150-200 kkm, kupljena od poznanika za 10k e sa 100t km (mos mislit)

 

- stalno krepava elektronika (niti ovlasteni se ne usudi kopat :D), elektricari na sve nacine nest bezuspjesno pokusavaju (bez da se mjenja sve skup za neke gadne pare) i na kraju si je lik poljepil crne izolirke po tabli da ne gleda cirkus... auto relativno ok ide, al svako malo u safe mode pa ne ide prek neke brzine, il cudno radi, pa trese itd... sve skripi i trese se (zimi pogotovo, a dinamik oprema... moj clito je mirniji i tisi!)... naravno podizaci takodjer po ne znam koji put prcaju... bilo je tu jos svega...

 

- a drugom frendu na staroj laguni vec drugi feder puko, ne kuzim kak to puca? :nezna: ostalo je kolko tolko ok...

Link to comment
Share on other sites

@ frenchkey:  uh sto zapali vatru čoviku...haha neznas koliko je tesko nac auto...one priče ma tesko je prodat auto nema se para ovo ono e pa ja kazem bas suprotno lako je prodat a kupit gotovo nemoguće... kad bas onih dana kad trazis po njuskalu a isti oglasi :-) se vrte,  autokuće nula bodova......

 

 

@The car a laguna benzin?

E tu si u pravu , kad sam prije 2 god ženi tražio auto prekopao sam 2 tkm i nagledao groblja a kao očuvani primjerci te na kraju naletio bez veze na Colta te joj i to kupio i evo nikakvih briga .

A sad me čeka ista priča , nisam baš ljubitelj benzina pogotovo u ovo recesijsko doba a ipak do nafte se još nekako znam domoći :ahaa:

Link to comment
Share on other sites

znam lika s lagunom 1.9 dci, otprilike 10 g stare i 150-200 kkm, kupljena od poznanika za 10k e sa 100t km (mos mislit)

 

- stalno krepava elektronika (niti ovlasteni se ne usudi kopat :D), elektricari na sve nacine nest bezuspjesno pokusavaju (bez da se mjenja sve skup za neke gadne pare) i na kraju si je lik poljepil crne izolirke po tabli da ne gleda cirkus... auto relativno ok ide, al svako malo u safe mode pa ne ide prek neke brzine, il cudno radi, pa trese itd... sve skripi i trese se (zimi pogotovo, a dinamik oprema... moj clito je mirniji i tisi!)... naravno podizaci takodjer po ne znam koji put prcaju... bilo je tu jos svega...

 

- a drugom frendu na staroj laguni vec drugi feder puko, ne kuzim kak to puca? :nezna: ostalo je kolko tolko ok...

To ti je kako te pos... Ja recimo nikakvih problema nemam s elektronikom (za sada). Jedino što mi je otišlo od elektronike je bio plastični dio u bravi stražnjih lijevih vrata i desni perač fara. Motor radi za sada vrlo dobro i nemam problema. Rizik kupnje polovnog diesela je sigurno veći od kupnje polovnog benzinca najviše zbog lažiranih kilometara i neodržavanja (sigurno da neodržavanje uzrokuje velike probleme na dieselu), a na atmosferskim benzincima jedino što strada zbog recimo neredovite izmjene i nekvalitetnog ulja jest varijabilna remenica. Ako je auto provjereno redovito održavan i ako nema problema s elektronikom sigurno bih prije odabrao diesela, što zbog potrošnje, što zbog okretnog momenta.

 

P.S. Možda je prijatelj ugradio neodgovarajući feder, ili je sama izmjena nekvalitetno napravljena jer nisam čuo da federi na laguni tako često pucaju, a ni kod mene nije pukao niti jedan, osim što se na stražnjem desnom odlomio mali komadić (ovo sam primjetio tek nakon što sam promijenio isti).

Link to comment
Share on other sites

Bas to sto kolega kaze. Ja evo vec duze vremena pratim oglase i puno puta se zna dogodit da autokuce uzmu lose aute, usminkaju ih i prodaju za puno vecu lovu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.