Jump to content

clio 1.5dci ler gas,pali lampice stop-grejač-check.....


twister76

Recommended Posts

kao što naslov kaže imam par  problema sa cliom 1.5dci 48kw 2002god!!!

pre dva dana sam zamenio turbinu(stavio dobru polovnu-stara riknula skroz) i opet mi pali lampice grejača-stop-check kad mu dam naglo gas na nekih 2600-2800!kad dajem postepeno nema ništa.upali lampice al i dalje auto vuče,pustim gas ugase se!!!

katalizator pun jer je turbina puštala ulje u izduv ko luda(neznam kolko je vožen jer je auto nekih mesec dana kod mene)

imam vazduha u povratnom crevu od pumpe(prelivi dizna)

i auto neravnomerno radi na leru

svaki komentar i pomoć dobro došli dok se ne ode na dijagnostiku.pozzz

Link to comment
Share on other sites

Clio 1.5dci sve do 2004 ima problema s pumpom koja se ljustila i to je zavrsavalo u diznama i onda je bilo potrebno mijenjat ili reparirat pumpu i dizne.

Moj se to desilo na 140000km i onda su reparirani i dizne i pumpa ja sam ga kupio sa 150000km tako da neznam bas simptome.

Probaj za pocetak ocistiti EGR Ventil imas tu na forumu dosta tutoriala.

Link to comment
Share on other sites

egr,usisna grana,creva od turba očišćeni!auto lepo ide,vrlo malo dimi(još sagoreva ulje u katalizatoru)

znači problem je sa ler gasom i te čampice!auto ide i lepo vuče

Edited by twister76
Link to comment
Share on other sites

Zrak/vazduh, mora biti u povratnoj cijevi, jer zrak dolazi od povrata sa injectora. Ako u leru trese, 80% je PCV ventil na pumpi. A što se tiče lampice, skinite sa injectora povratna crijeva, I neka Vam netko upali auto, vi gledajte, sa povrata injectora mora otprilike kapati 1 kap 1 sekunda nafte, ako sa nekog od injectora kapa puno više,  onda se  oštetio ventilić unutar injectora. Tada je vrijeme za zamjenu injectora.

Link to comment
Share on other sites

Dakle radi se o ovom PCV ventilu, a nalazi se na hidrauličnoj glavi pumpe

 

159329029726332.jpg

 

delphi-9109-903-slika-23369990.jpg

Edited by D14A3
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je prvi simptom zaprljanog regulatora variranje broja okretaja.

Link to comment
Share on other sites

Za početak se čisti u ultrazvučnoj kupelji, ako to ne pomogne onda se mijenja.

Link to comment
Share on other sites

Ti ventili jako rijetko odlaze,novi nisu skupi, ne znam sto bi se postiglo ciscenjem. Jer ako se podrobi pumpa, ostetio se i ventil. A ako je pumpa zdrava,zdrav je i ventil. Cisto kao dan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ja također imam clia 1.5dci 48kw ali 2004 god također imam taj problem kada malo "jače" stisnem gas pocnu da blicaju lampice stop, grijaca, i servisa motora (ona crvena lampica), te sam primjetija kad te lampice pocnu blicat, da na auspuh ide poprilicno crnog dima, dok na lerukada stisnem gas neblicaju lapice a i nedimi bas puno amo rec u granicama i kada polako ubrzavam, kada vozim na vrhu gasa prijeđe spomenute okretaje ali ne blicaju lampice

Link to comment
Share on other sites

Zrak/vazduh, mora biti u povratnoj cijevi, jer zrak dolazi od povrata sa injectora. Ako u leru trese, 80% je PCV ventil na pumpi. A što se tiče lampice, skinite sa injectora povratna crijeva, I neka Vam netko upali auto, vi gledajte, sa povrata injectora mora otprilike kapati 1 kap 1 sekunda nafte, ako sa nekog od injectora kapa puno više,  onda se  oštetio ventilić unutar injectora. Tada je vrijeme za zamjenu injectora.

ima li neka takva fora da se provjere benzinski injektori bez skidanja istih?

Link to comment
Share on other sites

danas sam "čačkao" oko clia i čistija egr i onu cijev, te sam skuzija da egr ventil nije spojen tocnije onaj đek od stuje sta treba biti ustekan na egr je otkinut i bačen vjerovatno je to priješnji vlasnik otkinio (umisto da je samo ištekao :sjekira:  ) i pokusa sam zvati na auto otpade ima li ko taj đek ali nigdi ga nac. pa me zanima dali postoji mogucnost da te lampice polude jer egr ventil nije spojen  :conf: post-16257-0-25739700-1421430266_thumb.jpost-16257-0-19522500-1421430268_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

koliko sam ja cua po privama ljudi iskopčaju egr ventil da im auto ide brže. nedrzite me za rijec tako sam cuo da svi pricaju koliko je to istina neznam ali znam da poprilicno zdimi zamnom kad stisnem gas i prijeđe 2500okretaja (naravno sa "disko" lampicama na tabli). spojia bi ja egr na stopice ali neznam di koju zicu spojit  :D

Link to comment
Share on other sites

Pin1-siva

Pin2-ljubičasta

Pin4-naranđasta

Pin5-smeda

Pin6-ljubičasta

 

post-13892-0-88529300-1421488029_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

tocno takve simptome imao i sve ok auto vuce i radi normalno ali nakon godinu dana od toga jednostavno sam skuzio da nejde vise od 140 km/h i sve teze palio ujutro tj nakon duzeg stajanja i nakon pregleda dijagnosticiran je problem sa 3 dizne tj potrebna reparacija i pumpe naravno ili druga pumpa te bi to kostalo oko 700-1000e tako da sam rekao hvala ali dci vise nikad!! i da i moj je radio isto neravnomjerno ustvari okretaji nisu varirali samo je auto kao da se trese cijeli to mozes malo ublazit sa promjenom nosaca motora srednjeg ali opet  ti auto bude tako radio!!

 

mislim da si bas naletio na sj...... clia  ko i ja al na greskama se uci ali ako si vec na forumu i ako kupujes auto trebao si se raspitat malo

Edited by P4tr1ot
Link to comment
Share on other sites

To i je stvar nisam bia na forumu nego me je teskera uputio na forum da se raspitam oko problema, spaja sam ga na diagnostiku izbacilo je neku grrsku za tlak dovoda goriva tako nesto neznam tocno i da neradi relej od grijaca, nakon toga na -4stupnja celzijusa je palio bez problema bez obzira sta neradi relej grijaca, trenutno sam na selu, pa cu pokusati ovo sa egr-om kad se vratim...

Link to comment
Share on other sites

To i je stvar nisam bia na forumu nego me je teskera uputio na forum da se raspitam oko problema, spaja sam ga na diagnostiku izbacilo je neku grrsku za tlak dovoda goriva tako nesto neznam tocno i da neradi relej od grijaca, nakon toga na -4stupnja celzijusa je palio bez problema bez obzira sta neradi relej grijaca, trenutno sam na selu, pa cu pokusati ovo sa egr-om kad se vratim...

da to je i meni kazalo za tlak dovoda goriva i odmah mozes pretpostavit da se radi o pumpi jer nemoze vise davati pritisak koji bi treba nego slabiji a uz to ti jos dolaze i dizne ali nisam niti tebi odgovorio na post nego onom decku prije koji je pitao (twister 76) al vidim da i ti imas takvih problema

Edited by P4tr1ot
Link to comment
Share on other sites

Znaci u prijevodu ode 1000e iz đepa, kad bi to napravio dali bi se taj problem vratio i nakon koliko kilometara otprilike 100tkm vise? Manje?

Link to comment
Share on other sites

nemora znacit, mozda budes morao samo pumpu mjenjat tesko je napamet govorit . prvo bi trebao na ispitivanje dizni i onda druga pumpa ili reparacija pumpe mada mi je cudno kako svi spominju reparaciju pumpe a ona se izljusti i samim time s.....e dizne pa ako se izljusti ili ti ga potrosi sta se tu moze reparirat?!? al dobro to neznam ali sigurno ima neko ko zna sa foruma

Link to comment
Share on other sites

Ovo ljeto sam repariranu pumpu koja ima sito u slučaju da se raspadne jednog dana s 1. god. garancije i zamjenom platio 2000kn.

Nije davala dovoljan pritisak na visokim okretajima, ali se nije raspala.

Dizne ne uračunavam u tu cijenu.

I vjerujem da je pumpu možda čak i oštetilo to što je auto iz uvoza, tj kupljen bez čepa za rezervoar. Pa tko zna, jel tko kada i što ulio unutra. Znam samo da su mi rekli da dizel nema miris kakav inače ima.

Edited by matia03
Link to comment
Share on other sites

Nemora uopce biti da ti je pumpa osla. Moze biti da ti neka diza ima velik povrat. Repariranje dize ti je 700kn. Tocnije sve ovisi gdje. A to mozes provjeriti. Odpojis povrate s injektora. Na pumpi zatvoris povrat i stavis na svaku diznu crijevo i stavis da ti curi svako crijevo u neku flasicu ili casu. I usporedi dali ima velikih odstupanja. Stopaj 3 minute. Nakon toga ugasi auto i vidi. Ako imaju veliki povrat moze biti radi smeca da je propisala ili radi spene. A to provjeris tako da uzmes jos jednu casicu, skines filter goriva protreses ga i ispustis na pipu(na dnu filtera) gorivo. I vidis dali je cisto ili ima spene. To je ono ukratko.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.