Jump to content

clio 1.5dci ler gas,pali lampice stop-grejač-check.....


twister76

Recommended Posts

Ako se pumpa pocela ljustiti, moraju se reparirati injektori, ocistiti spremnik goriva i sva crijeva za dovod goriva. Jer to inace nije posao. Jer ta spena koja se oljustila iz pumpe kad tad zavrsiti u dizni i eto opet problema.

Link to comment
Share on other sites

Evo nikako da me dodje red na auto da se uvatim tog egr ventila, cita sam iakustva po forumuma ljudi govore kad im ode pumpa ili dizne da ima auto trza jedva pali i slicno, ja evo skoro pa 4 miseca (oko 6000km ) vozim naravno izbjegavam naglo davanje gasa da se te lude lampice ne pale i stvarno nema nikakvih simptoma kao ostalima da ne vuce, da trza, da se gasi, da ga nemogu upalit, sve mi je uredno sta se tice toga, dali postoji neka druga mogucnost kvara, kompresija?

Link to comment
Share on other sites

Evo nikako da me dodje red na auto da se uvatim tog egr ventila, cita sam iakustva po forumuma ljudi govore kad im ode pumpa ili dizne da ima auto trza jedva pali i slicno, ja evo skoro pa 4 miseca (oko 6000km ) vozim naravno izbjegavam naglo davanje gasa da se te lude lampice ne pale i stvarno nema nikakvih simptoma kao ostalima da ne vuce, da trza, da se gasi, da ga nemogu upalit, sve mi je uredno sta se tice toga, dali postoji neka druga mogucnost kvara, kompresija?

ja sam tako vozio vise od godinu dana al naravno jedanput dode kraj  sad kolko dugo budes jos ti tako vozio to se nezna nema pravila,mozes jos godinu a moze  biti da vec sutra bude poceo sve teze palit......

Link to comment
Share on other sites

Ako Bog da pa izdrzi do lita kad pocnem radit sezonu pa onda sve sredit. Kad bi to sredio bi li onda mogo bar 100-150tkm pric bez da se opet dizne odu, ako ne onda mi se to i ne isplati popravljat....

Link to comment
Share on other sites

Braticu sam slagao 2003god. 48kw. Na 180tkm mu je osla pumpa i sjebala dize. Auto sad ima 270tkm. I pali vozi bez problema. Druga pumpa, reparirao dize, ocistio kompletan sistem(rezervar, crijeva goriva). Bitno je da se sve ocisti kako treba. Znaci da u sistemu vise nigdje nema spene.

Link to comment
Share on other sites

Braticu sam slagao 2003god. 48kw. Na 180tkm mu je osla pumpa i sjebala dize. Auto sad ima 270tkm. I pali vozi bez problema. Druga pumpa, reparirao dize, ocistio kompletan sistem(rezervar, crijeva goriva). Bitno je da se sve ocisti kako treba. Znaci da u sistemu vise nigdje nema spene.

 

da to ti je najbitnije da dok slozis pumpu i dizne da ocistis komplet sistem jer inace bolje da ne radis nista!!!

Link to comment
Share on other sites

Evo danas sam odspojio filter goriva i istocio sve iz njega, ima mulja nasa sam 1-2 komadica necega izvadija ih i mogli su se smrvit prstima, probr sam sa magnetom da vidim ima li špene ali koliko sam ja vidio nije se nista micalo pokusat cu slike stavit.post-16257-0-19193100-1421768846_thumb.jpost-16257-0-43425100-1421768811_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ovo izgleda ko mulj. Koliko nisi mijenjao filter?

Ja filter mijenjam svakih 10k km, nađem eventualno neke šmrklje, ali rijetko.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Onda te smece zeza. Probaj kupiti novi filter i ocisti sito u rezervaru. Ako problem ostane trebalo bi provjeriti prvo dizne(al prvo napravi onako kako sam ti rekao) u 3 min rada u leru bi ti trebalo oko 20-25ml napuniti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.