Jump to content

0.9 TCE info


Smuchac

Recommended Posts

Pozdrav! 

Brat puca na Captura i kombinaciju s 0.9 TCE motorom s 90 KS. Imate li kakvih iskustava,savjeta,preporuka,ideja....?

Može li ga se proširit i čipirat na 1.2 da ide ko 1.2 i tako... :D

120 iljada kuna traže za njega a s 4 cilindra je dosta skuplji pa...

Link to comment
Share on other sites

Savjet je da se uzme 1.2 :D

Clio sa 1.2 120 je cca 150tkn, tak je vjerojatno i Captur. Ako ti brat već puca na šminku, nek se malo isprsi i pljune lovu za pošteni motor.

Link to comment
Share on other sites

Kolko sam čuo od ljudi koji su ga probali, za po gradu je čist ok al čim se izađe na autoput nastaju problemi. Auto ipak nije za autoput, isto tako kažu da je potrošnja dosta veća nego deklarirana...
Nek il otvori "kesu" pa plati 1.2 tce il nek kupi 1.5 dci...

Link to comment
Share on other sites

Captur 1.2 tce 120 s edcom je super autić, baš fino ide. Ne mogu zamisliti taj 0.9 tce u onoj karoseriji, motor je već u Cliu li-la, anemičan, uz dojam da dobro ide skuteraškim brzinama, prva-druga do pedeset.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj te se ljutiti ali 120 hiljki nikad nebi dao za gore navedeno, jest renault forum ali pogledaj novi ceed karavan pa usporedi, recimo cisto da bacim bubu jel mi to kolega gleda kupiti i spomenute cifre odgovaraju.

Link to comment
Share on other sites

Meni taj Captur izgleda kao da se netko zajebava tamo u tvornici, od dizajenra na dalje. A cijenu je bolje ne komentirati, stvarno pretjeruju!

Link to comment
Share on other sites

Nemoj te se ljutiti ali 120 hiljki nikad nebi dao za gore navedeno, jest renault forum ali pogledaj novi ceed karavan pa usporedi, recimo cisto da bacim bubu jel mi to kolega gleda kupiti i spomenute cifre odgovaraju.

 

Upravo to! još se i oaj dizel 1.4 90 ks može uzet za te pare koji barem ide radi momenta. Napravio sam preko 3000 km u tom autu pa znam šta pričam.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi uzeo u obzir taj Captur da kojim slučajem košta 90.000, maks. 100.000 kn...

 

Ali za 120.000 kn radije bi uzeo osnovnog Golfa TSI (koji ide bolje od tog Captura) ili neki drugi kompakt sa dizelskim motorom...

 

Ovim uvoznicima Renaulta izgleda da je u zadnje vrijeme stvarno svejedno hoće li prodati koji auto ili neće, barem sudeći po cijenama....

Link to comment
Share on other sites

Clio IV je bolji auto od Captura.. Vozio sam oba po stotinak kilometara, tako da ne pricam napamet.. Captur nije ni R od Renaulta.. Jedino motor i menjac na njemu valjaju (1.2 TCe sa EDC menjacem).

Link to comment
Share on other sites

Clio IV je bolji auto od Captura.. Vozio sam oba po stotinak kilometara, tako da ne pricam napamet.. Captur nije ni R od Renaulta.. Jedino motor i menjac na njemu valjaju (1.2 TCe sa EDC menjacem).

Slažem se sa svim sta si napisao. Podvozje clia 4 mi je fantasticno (s tim se slazu i novinari evo magazina) dok mi je captur tu dosta losiji.

Captur nije nista drugo nego prepakirani modus, ali izgleda da je to ono sto ljudi vole jer obara sve rekorde prodaje unutar svoje klase u europi.

Premda se i clio odlicno prodaje (broj 2 odmah iza golfa).

Link to comment
Share on other sites

Ja bi uzeo u obzir taj Captur da kojim slučajem košta 90.000, maks. 100.000 kn...

 

Ali za 120.000 kn radije bi uzeo osnovnog Golfa TSI (koji ide bolje od tog Captura) ili neki drugi kompakt sa dizelskim motorom...

 

Ovim uvoznicima Renaulta izgleda da je u zadnje vrijeme stvarno svejedno hoće li prodati koji auto ili neće, barem sudeći po cijenama....

Pari da oni određuju cijenu vozila. Ti bi kupovao renaulta, a da kosta kao dacia. Nisi ti ni lud. :D

Link to comment
Share on other sites

Ne, ja bi kupovao Renaulta koji košta kao Renault. 

 

Svi znamo da je Renaultu jedna od najboljih točaka koja je privlačila kupce odnos uloženo/dobiveno, i nekako se nisam osjećao prevarenim dok sam kupio svoja do sada dva nova Renaulta te sam bio spreman oprostiti im neke mane, uvijek svjestan povoljne cijene za koju sam ih kupio (gledajući u odnosu na neku konkurenciju). Danas to više nije tako, Renault više nije povoljan (izuzev Twinga i Lagune, te Generation modela koji su na pola puta do Dacije), a nije se odmakao od konkurencije onime što nudi.

Link to comment
Share on other sites

Ne, ja bi kupovao Renaulta koji košta kao Renault. 

 

Svi znamo da je Renaultu jedna od najboljih točaka koja je privlačila kupce odnos uloženo/dobiveno, i nekako se nisam osjećao prevarenim dok sam kupio svoja do sada dva nova Renaulta te sam bio spreman oprostiti im neke mane, uvijek svjestan povoljne cijene za koju sam ih kupio (gledajući u odnosu na neku konkurenciju). Danas to više nije tako, Renault više nije povoljan (izuzev Twinga i Lagune, te Generation modela koji su na pola puta do Dacije), a nije se odmakao od konkurencije onime što nudi.

 

Živis u prošlosti moril.

 

Nema više popusta od 30 000 kn. Renault je shvatio digni kvalitetu, ne daji velike popuste i ljudi će svejedno kupovati naša vozila.

 

Reci ti meni zašto je clio koji je najskuplji u svojoj klasi ujedno i najprodavaniji u europi???

 

Ja sam vlasnik clia 4 i ne osjecam se prevarenim. Vlasnik sam i lagune i da nisam dobio ogrooooooooooman popust osjećao bi se prevarenim i šta ti to govori?

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Treba vidjeti kako se je taj Clio cijenom pozicionirao u Europi, pa onda donositi sud o uspjehu njegovog drugog mjesta po prodaji. U Hrvatskoj je Clio uvijek bio među top 3, sada nije ni blizu...

Link to comment
Share on other sites

Treba vidjeti kako se je taj Clio cijenom pozicionirao u Europi, pa onda donositi sud o uspjehu njegovog drugog mjesta po prodaji. U Hrvatskoj je Clio uvijek bio među top 3, sada nije ni blizu...

najskuplji u odnosu na konkurenciju.

Link to comment
Share on other sites

Mozgamo sad pa možete i nabacit koju ideju. Ima se max 130 iljada novaca a ne bi tri cilindra a brat bi nešto simpatično približnih gabarita. Ja sam odmah rekao captura al đaba kad je preko 140 s 1.2 edc. Mislim se Jukea da mu preporučim. Pežo ima 1.2 s 8 konja manje i bez turba i isto 3 cilindra pa otpada...

Link to comment
Share on other sites

Mozgamo sad pa možete i nabacit koju ideju. Ima se max 130 iljada novaca a ne bi tri cilindra a brat bi nešto simpatično približnih gabarita. Ja sam odmah rekao captura al đaba kad je preko 140 s 1.2 edc. Mislim se Jukea da mu preporučim. Pežo ima 1.2 s 8 konja manje i bez turba i isto 3 cilindra pa otpada...

 

Moja preporuka je kia ceed! Za te novce se dobije 1.6 dizel sa 110 ks. Fun oprema. Ako te zanimaju detalji javi se u pm.

Link to comment
Share on other sites

Znaci bratko ti cilja, da budemo realni na aute povisenog podvozja i vise zenskog principa u samom dizajnu (prosim lijepo da se netko ne uvredi jer u samom dizajnu postoje principi i mjesanjem istih dobiva se oblik auta) ili moze nesto drugo jer nisu mali novci i moze se preporuciti svasta, pa i toledo, naravno ako mu princip odgovara.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Reci ti meni zašto je clio koji je najskuplji u svojoj klasi ujedno i najprodavaniji u europi???

 

 

Isto kao što je Golf najprodavaniji inače u Europi, a A3 je također tu negdje u vrhu, ispred Meganea, 308ice itd - ljudi vole da ih se dere i ne vole best buy :) Dok su 206 i 207 bili od Clia II i III skuplji 20% oni su držali to drugo mjesto iza Golfa :) Zvuči smiješno, ali živa istina.

Link to comment
Share on other sites

Isto kao što je Golf najprodavaniji inače u Europi, a A3 je također tu negdje u vrhu, ispred Meganea, 308ice itd - ljudi vole da ih se dere i ne vole best buy :) Dok su 206 i 207 bili od Clia II i III skuplji 20% oni su držali to drugo mjesto iza Golfa :) Zvuči smiješno, ali živa istina.

Istina je da ljudi žele ili kvalitetu ili jeftino. Ono između ni jeftino ni pretjerano kvalitetno nitko ne želi. Zato su Psa grupa, Fiat, Opel, Ford, Renault i ostali bili najviše pogođeni krizom u europi.

Link to comment
Share on other sites

Njega *ebe malo vise sminka tako da nema uvrede. Da se njega pita uzeo bi 0.9 Captura ili 1.2 2008 a oba s tri cilindra. Ja kao glas razuma ne dam tri cilindra na tu masu a 4 cilindra s 1.2 na capturu ili 1.4 za peugeot prelazi budget. Onda juke s 1.6 mu nekako nije sjeo a najrazumnije je rijesenje al jos kao nezna. Novi suzuki je skup, ds3 i c4 picasso skupo. Inace ima stari sx4 i prodaje ga. Dizela ne bi jer su male i kratke relacije...

Link to comment
Share on other sites

Opet ja s kiom... Al auti su fakat super + 7 god gare...

Kia Venga?  1.4 90 ks (sad će dok 1.4 sa 100 ks)  112000 kn.

Link to comment
Share on other sites

A jel si ti vozio/posedovao Kiu kada je toliko hvalis?

Sto ne das na ceni prilikom kupovine, daces na redovnim servisima tokom 7 godina..

A mozda covek ne zeli da vozi nista izvan Evrope...

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.