Jump to content

Renault Megane 2 1.5dci 2004g


renault2

Recommended Posts

Bok. Imam jedan problem sa meganom , dok vozim auto ima neki cudan zvuk , mislim da je u pitanju auspuh ? Hvala

Link to comment
Share on other sites

ja mislim da si nam dao i previše informacija...

 

odakle se cuje? kakav zvuk?

Link to comment
Share on other sites

evo ovako dok auto stoji u leru sve je super, a kad sve brze vozim taj zvuk je sve jaci  , a kad se sjedi na straznjem dijelu glasnije se cuje a cuje se da je dole sa desne strane 

Link to comment
Share on other sites

Lezaj? Da li se zvuk mijenja u odnosu na lijevi-desni zavoj? Ako da, onda je definitivno lezaj.

Link to comment
Share on other sites

Kaže moja žena napiši kolegi da odmah provjeri ležaj hehe

Link to comment
Share on other sites

legni kraj auta, a netko nek ti pritišće gas. 

Ako ti bude još sumnjivo začepi nekom krpom auspuh pa vidi dal di puše van ispod auta

Link to comment
Share on other sites

Ako je ležaj u pitanju, onda imamo problem.. odnosno... onaj tko treba mijenjati, jer ide u kompletu s diskovima

 

Ali kad je auspuh u pitanju, obično na ovim modelima su boljka nosači auspuha i to oba... srenji i stražnji.

 

Uglavnom.... cijene za ono prvo gore su 1600 Kn (sve skupa s pločicama)

dok nosači auspuha se vrte od 135 do 185 Kn

Link to comment
Share on other sites

Ako je ležaj u pitanju, onda imamo problem.. odnosno... onaj tko treba mijenjati, jer ide u kompletu s diskovima

 

Ali kad je auspuh u pitanju, obično na ovim modelima su boljka nosači auspuha i to oba... srenji i stražnji.

 

Uglavnom.... cijene za ono prvo gore su 1600 Kn (sve skupa s pločicama)

dok nosači auspuha se vrte od 135 do 185 Kn

Ovo moram demantirati, znam za taj problem ali kolegi je na meganu II otišao ležaj zadnji. Majstor mu nije mijenjao sve kompletno nego je samo upreso drugi ležaj, (bas je odabrao ovu opciju samog ležaja zbog visoke cijene koju navodiš) i isti se može kupiti posebno. Mislim da je cijena ležaja 300-350 kn. Već je od te zamjene prešo oko 35 000km i sve je uredu.  

Link to comment
Share on other sites

Ne, nisam ništa zamijenio, već jednostavno ja osobno ne vjerujem u našu tehnologiju uprešavanja ležaja u disk, za razliku u doboš.

S druge strane, vrlo često sam imao slučaj da su se ljudi vraćali reklamirati mi ležaj da je deformirao disk ili već neke druge primjedbe,

a na kraju je bilo do toga da je jednostavno krivo uprešan ležaj ili da je prilikom uprešavanja deformiran disk ili načet da se tako izrazim.

 

I kad su ovakve stvari u pitanju, ne miješam brandove, jer Renault je bio taj koji je prvi počeo sa tim stvarima i čak neko vrijeme uopće nije bilo ležaja

za kupiti, već samo kao komplet zbog malo kompliciranijeg načina uprešavanja ležaja u disk, koji ipak mora biti 100% ispravan/precizan za rad.

 

S druge strane, ne kažem da nije moguće, ali u dosadašnjem iskustvu prodanih takvih ležajeva, npr od 10 prodanih, 7 se vraćalo naknadno po diskove.

 

Znam da je to skup sport i znam da se nema novaca, ali ljudi moji, pa to su kočnice, a kako vi nemate povjerenja u ono što ja napišem, odnosno mislite da griješim,

ja jednostavno ne vjerujem većini naših vrlih mehaničara koji često i na nekim jednostavnijim stvarima naprave problem, tako da uvijek gledam ono što bih napravio sebi da je moje vozilo u pitanju.

Isto tako pogledajete neke prometne nezgode i nesreće koje se događaju po ulicama, a gdje nije baš ljudski faktor u pitanju, gdje na autu nešto "zablokira" ili što već.

 

Dakle, moje prvo i osnovno ovdje je sigurnost i točnost gdje je najmanje moguće pogriješiti, unatoč mom znanju da postoji više opcija,

no često puta taj višak opcija može dovesti čovjeka u nedoumicu, a ne znajući da na kraju svega opet ovisi o samom majstoru i što je na kraju sve stavljeno na kocku zbog toga.

 

Kada me čovjek jednom tražio ležajeve za Porschea, gdje idu ležajevi kotača istih dimenzija kao ležajevi na mješalici ili nekom drugom takvom stroju,

ja nisam imao ležajeve koji su baš za Porschea i čovjek nije htio čekati 7 dana da dođu baš ti ležajevi koji su namjenjeni za takvo vozilo,

on je htio kupiti ove od mješalice. Ja sam to odbio prodati i na kraju ga uspio nagovoriti da pričeka ove oroginalne što mu trebaju.

Razlog: ležajevi od mješalice nisu napravljeni za takve brzine i lude vožnje koje taj auto može razviti (a za tog čovjeka sam i znao da je malo divlji)

i jednostavno nisam mogao dozvoliti da se u vožnji dogodi neka tragedija usljed zacvikavanja ležaja, pa samim time i kotača u vožnji pri nekoj većoj brzini

gdje bi posljedice mogle biti katastrofalne po nečiji život.

 

Respektiram svako vaše mišljenje, ali stavite se u poziciju trgovca dijelovima i da li bi vi odgovarali za neki problem, jer nije to samo prodaja i onda neka reklamacija ili što već,

već tu ima puno više parametara koji se moraju uzeti u obzir.

Možda će neki reći da dramatiziram i radim problem gdje ga ne treba biti, no... ja sam takav i neću se mijenjati jer mi je stalo,

a većina od vas ovdje je vjerojatno primjetila da čak niti ne želim nuditi one jeftine brandove, već uvijek i samo isključivo ono što spada u sam vrh ponude proizvoda

i da radije neću prodavati ono jeftino, već ono kako treba, a povoljnije.

Vjerujem da mnogi od vas znaju razliku od jeftino i povoljno.

 

U svakom slučaju, sigurnost na prvom mjestu, ostalo mi je manje bitno tko je što i kako, dok god prodajem ono što može utjecati na ponašanje vozila u prometu.

Link to comment
Share on other sites

ja sam jedan od zadovoljnih mušterija "Lagerosa"  i baš sam mjenjao dotične stražnje diskove s ležajevima......i to ne zbog ležaja,jer se nije ni jedan čuo....barem ga ja nisam čuo......nego zbog dotrajalosti diskova.....

 

i da,TRW,me onda došao 1600kn u kompletu,s uprešanim ležajevima....i kad sam skidao desni disk,primjetio sam da mi desni ležaj zuji......lagano,al je počeo......al bi se u tom trenutku,da sam uzeo samo nove diskove,lupao po glavi......

 

 

i slažem se da kod kočnica,i ostalih bitnih dijelova auta ,nema šparanja...

 

uglavnom respect na Lagerosa!!

Link to comment
Share on other sites

Za Megane/Scenic 2 je Renault predvidio da se mogu mjenjati ležajevi zadnji (77 01 208 058 i 7701 208 059) dok kod ostalih ne postoji opcija tj. ne može se samo ležaj naručiti (Laguna 2 , Vel Satis , Espace..)

 

Iako je najserbeznija opcija komplet sa diskom , jer je to i otprilike projektovano da ležajevi izdrže dok se disk ne potroši.

 

A bilo je i stručnjaka koji su upresavali stari ležaj koji je bio dobar u nove diskove koji se mogu kupiti bez ležaja , i to je funkcionisalo max. 2000km dok se ležaj nije raspao i onada je igranka izišla skuplje nego da je kupio odmah komplet disk sa ležajem.

Link to comment
Share on other sites

Bok. Imam jedan problem sa meganom , dok vozim auto ima neki cudan zvuk , mislim da je u pitanju auspuh ? Hvala

Vjerovatno je auspuh!!!

Link to comment
Share on other sites

hvala svima ! ova sad kako je malo zahladilo i kad se stisne gas , vidio sam da ispod (izmedu suvozaca i vozaca dole pusta ) Hvala

Link to comment
Share on other sites

Renault je po tom pitanju jako skup auto za odrzavanje. Mislim na klasu kojoj pripada i unodnosu na cijenu dijelova. Ja sam na svom megiju istonzadnje diskove mijenjao i skoro me infarkt pogodio kad sam platio dva diska s lezajima 1800 kn. Za p307 dva diska s rabatom mogu kupiti za 350 kn.

Link to comment
Share on other sites

Evo ti jedan podatak ako misliš da je Renault skup:

Toyota Yaris 1.3 vvti (b segment)ležaj stražnjeg kotača+senzor ABS-a original 2500 kn, zamjenski 1400.

Renault Laguna 2.2 dCi (d segment) ležaj stražnjeg kotača 2x +ABS prsten 2x +disk 2x = 1450 kn (SNR), koliko original košta ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Stvarno mi nije jasno gdje vi to kupujete po takvim cijenama, a isto tako često puta (ne samo vi, već i mnogi drugi) zbog tih i takvih povećih cijena pribjegavanju kupovini onih "no name" jeftiniih dijelova koji su već u kutiji loši.

Za neke stvari ako ne morate mijenjati odmah i možete pričekati neko vrijeme, nemojte mijenjati sa jeftiniim proizvodom i onda kasnije opet kupovati ono skuplje jer ste onda prebacili budget i platili više nego bi i prvi puta a kao skuplje.

 

KAd već me dosta vas ovdje poznaje i na kraju krajeva sam vam tu i partner (ne samo za prodaju dijelova, već i ovakvih (po meni) bitnih stvari savjetovanja što je besplatno, tako da nemojte se ustručavati postaviti mi bilo kakvo pitanje,

ma koliko glupo vam se možda činilo.

Link to comment
Share on other sites

to meni fakat nije jasno... ok, cliov lezaj i lezaj jedne toyote, ajmo reci, nije isti... al ak mene lezaj kosta max 200kn, kak onda moze za lagunu il yaris lezaj kostat tolko put vise?! ko guta ta sranja?! osim ak usrmatre ti pricas o ovlastenim servisima... u tom slucaju si je kriv taj koji tam kupuje :nezna:... prosjecan hrvat si ne moze priustit odrzavanje automobila u ovlastenom servisu... msilim, moze, mogu i ja, al ce onda bit kukanja kak se nema za gume, za na more, za putovanja, knjige, krpice il kajjaznam na kaj se ko pali.

 

meni su u servisu vec par put dijagnosticirali svasta i davali ponude s nekim bjesnim, svemiskim brojkama koje nemaju nikakve veze s onim za kolko sam na kraju uspel rijesit problem... fala bogu decki tam to kuze pa dok bas imam posla s njima se sve dogovorimo i svaka im cast na tome... al placat nekaj 3-5 put vise, nebuloza...

 

edit... sorry na OT

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Meni su na prošlom autu na nekom preventivnom pregledu rekli da mi ne valja mjenjač koji tvornički repariran košta povoljnih 45 000 kn s nekakvim bijesnim popustom za keš. Trebam li reći da je auto nakon toga napravio preko 100 000 km i vozi i dalje?

Link to comment
Share on other sites

meni htjeli promjenit zamasnjak (jer je malo slinavi ispod, al ne kapa, ni blizu)... zatim neki servis sa zamjenom baterije, pakni i ne znam cim sve ne za 5500kn... nakon 2-3g jos uvijek ispravan, a zamasnjak (jednomaseni) se navodno niti ne mjenja kod mene, samo set kuplunga... jos uvjek sve radi :D

Link to comment
Share on other sites

Buraz je vozio Pug407 u ovlasteni da mu daju cifru za informaciju - otisli motorici brisaca i neki konektor na zadnjim svjetlima...

Iznos - 9000kn...

A popravit ce za 100kn ovako...

Ne znam kako bi nazvao covjeka koji im zapravo da te pare za takve gluposti osim budalom...

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Na Pugovima motor brisača često rikne nakon "stručne" ugradnje kineskih xenona

Sent from my mobitel, debeli prsti sitna tipkovnica

Link to comment
Share on other sites

to meni fakat nije jasno... ok, cliov lezaj i lezaj jedne toyote, ajmo reci, nije isti... al ak mene lezaj kosta max 200kn, kak onda moze za lagunu il yaris lezaj kostat tolko put vise?! ko guta ta sranja?! osim ak usrmatre ti pricas o ovlastenim servisima... u tom slucaju si je kriv taj koji tam kupuje :nezna:... prosjecan hrvat si ne moze priustit odrzavanje automobila u ovlastenom servisu... msilim, moze, mogu i ja, al ce onda bit kukanja kak se nema za gume, za na more, za putovanja, knjige, krpice il kajjaznam na kaj se ko pali.

 

meni su u servisu vec par put dijagnosticirali svasta i davali ponude s nekim bjesnim, svemiskim brojkama koje nemaju nikakve veze s onim za kolko sam na kraju uspel rijesit problem... fala bogu decki tam to kuze pa dok bas imam posla s njima se sve dogovorimo i svaka im cast na tome... al placat nekaj 3-5 put vise, nebuloza...

 

edit... sorry na OT

 

Ležaj u Toyoti Yaris ima na sebi taj ABS dio i bez njega ga nema kupiti. Zamjenski dio košta 1300 kn (jedan ležaj+sklop za ABS) dok za lagunu dva zamjenska diska (s uprešanim ležajima i ABS pstenima) koštaju 1450 kn. Originalni ležaj stražnjeg kotača (zajedno s ABS dijelom) za Toyotu Yaris košta oko 2500 kn. Cijene su takove i da napomenem da je ova cijena zamjenskog dijela bila s popustom.

 

Napominjem da je za lagunu moguće kupiti ležaj stražnjeg kotača neovisno o disku i naknadno uprešati isti u postojeći disk, ali to nije najsretnije rješenje pogotovu radi ABS prstena koji se često ošteti prilikom uprešavanja.

post-11381-0-50879700-1382336600_thumb.j

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

1. Zivim u zagrebu ! dali je netko od vas iz zagreba ? I dali imate nekoga ko je to vama radio pa bih i ja osao tamo? (ne zelim ici kod nekih fus majstora koj bi nesto ceprkao i rekao to je to i nakon 2 mj opet problemi Hvala ) 

 

2.kod mene je koliko sam vidio to probijeno ajmo reci odmah izmedu  vozaca i suvozaca dole  ,sta vi mislite dali bi se trebalo samo zavartiti ili bi trebao zamjenjivati neki dio ? Hvala 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.