Jump to content

LED lampice na kontrolnoj ploči - odlemiti


olympya

Recommended Posts

Pozdrav ekipo, moja laguna II ima problem taj šta sam ja nju kupio karamboliranu di je bio aktiviran jedan airbag kojeg neću mjenjati jer mi se ne isplati i nisu original felge pa nema onih ventila sa senzorom za mjerenje tlaka u gumama. Zbog svega toga mi svijetle lampice od airbaga, service i onaj uskličnik u desnom kutu. Sada vas pitam dali ja jednostavnu mogu odlemiti te lampice unutra jer me jednostavno živcira šta sve svijetli kao božična jelka :glare:  ? ja sam imao namjeru to sve napraviti ali kad sam neki dan bio na dijagnostici i vidio kako stvari stoje, morao bi potrošiti bar nekoliko soma kuna što mi se nikako ne isplati pošto sam na nju potrošio dok sam je napravio i više nego vrijedi :angry:

Link to comment
Share on other sites

Očitavanje tlaka u gumamam ti može ugasiti svaki majstor sa dijagnostičkim uređajem i više nemaš brige oko toga.

 

Lampicu od zračnog jastuka možeš "ugasiti" tako da umjesto ispucanog zračnog jastuka staviš otpornik. Zalemiš otpornik određenog broja oma tako da kompjuter misli kako je zračni jastuk tu.

Koliki mora biti otpornik neznam. Ima tu po ovom forumu nekoliko tema koje govore o tome pa probaj malo pronjuškati. A možda ti netko i odgovori ovdje.

 

Tablu nebi previše dira lemilicom (osim ako nisi elektroničar) jer su velike šanse da će nešto drugo na njoj još uz put izgoriti. 

Link to comment
Share on other sites

Dobra lemilica mislim na tanki vrh, pinceta i nije problem odlemiti (bilo da je smd lampica ili bilo kakva druga osim ako nije lampica s grlom koja se samo izvadi) samo je problem jer to dostupno i je li ista lampica indikator i neceg drugog, ako nije odlemljuj.

Link to comment
Share on other sites

Očitavanje tlaka u gumamam ti može ugasiti svaki majstor sa dijagnostičkim uređajem i više nemaš brige oko toga.

 

Lampicu od zračnog jastuka možeš "ugasiti" tako da umjesto ispucanog zračnog jastuka staviš otpornik. Zalemiš otpornik određenog broja oma tako da kompjuter misli kako je zračni jastuk tu.

Koliki mora biti otpornik neznam. Ima tu po ovom forumu nekoliko tema koje govore o tome pa probaj malo pronjuškati. A možda ti netko i odgovori ovdje.

 

Tablu nebi previše dira lemilicom (osim ako nisi elektroničar) jer su velike šanse da će nešto drugo na njoj još uz put izgoriti. 

Treba resetirati ECU zračnih jastuka ako je isti ispaljen u sudaru.

Link to comment
Share on other sites

Znači ledice su unutra, a ne žaruljice. Meni ovi rekla da treba mjenjat i čentralinu iako kompjuter nije kazao da je treba mjenjati. I to za staviti otpornik sam isto čuo. Samo treba mi netko da me uputi. A lemljenje mi je u malom prstu.

 

Očitavanje tlaka u gumamam ti može ugasiti svaki majstor sa dijagnostičkim uređajem i više nemaš brige oko toga.

 

Lampicu od zračnog jastuka možeš "ugasiti" tako da umjesto ispucanog zračnog jastuka staviš otpornik. Zalemiš otpornik određenog broja oma tako da kompjuter misli kako je zračni jastuk tu.

Koliki mora biti otpornik neznam. Ima tu po ovom forumu nekoliko tema koje govore o tome pa probaj malo pronjuškati. A možda ti netko i odgovori ovdje.

 

Tablu nebi previše dira lemilicom (osim ako nisi elektroničar) jer su velike šanse da će nešto drugo na njoj još uz put izgoriti. 

Nisam znao za to u tlak u gumama da se može samo resetirati. Ali na koji način? Nemu je to samo prikazano tamo, ta 4 ventila. Ali onom crvenom bojom i to je jednostavno ne može izbrisati

Link to comment
Share on other sites

Kad se dijagnostickim uredajem spoji sa kompjuterom od auta onda mora pronaći funkciju za ocitavanje tlaka u gumama i ugasiti ju.

Jako jednostavno za obaviti.

I kod mene je tako napravljeno.

Link to comment
Share on other sites

zasto bi ista lemio? samo na tu ledicu zalijepi izolirku crnu i ispod nje papira malo i to je to, nece se vidjet da svijetli

Link to comment
Share on other sites

Kad se dijagnostickim uredajem spoji sa kompjuterom od auta onda mora pronaći funkciju za ocitavanje tlaka u gumama i ugasiti ju.

Jako jednostavno za obaviti.

I kod mene je tako napravljeno.

Pogledat ću onda za to da..

 

zasto bi ista lemio? samo na tu ledicu zalijepi izolirku crnu i ispod nje papira malo i to je to, nece se vidjet da svijetli

 

Isto, toga se nisam ni sjetio. Ledice se ne griju mi se čini, i ako da to je skroz zanemarivo.. bar mi se čini

Link to comment
Share on other sites

ledice se ne griju, odnosno griju zanemarivo malo, ni je je nebi skidao, mada se moze malo boljom pincetom ili spicastim kljestima skinuti bez lemilice, jako slabo se drze jer su im kontakti jako mali. Takodje crni marker ili kapljica boje rijesava stvar, mada je najbolja opcija, resetirati komp jastuka i staviti 2.2 oma otpornik umjesto tog ispucanog jastuka, jer ce onda makar ostali jastuci raditi u slucaju potrebe, ovako ne radi nijedan. Zatezaci se takodje mogu iskljuciti tako da ni njih ne moras mjenjati.

Edited by Dado86
Link to comment
Share on other sites

ledice se ne griju, odnosno griju zanemarivo malo, ni je je nebi skidao, mada se moze malo boljom pincetom ili spicastim kljestima skinuti bez lemilice, jako slabo se drze jer su im kontakti jako mali. Takodje crni marker ili kapljica boje rijesava stvar, mada je najbolja opcija, resetirati komp jastuka i staviti 2.2 oma otpornik umjesto tog ispucanog jastuka, jer ce onda makar ostali jastuci raditi u slucaju potrebe, ovako ne radi nijedan. Zatezaci se takodje mogu iskljuciti tako da ni njih ne moras mjenjati.

A joj, a kako se resetira taj komp od jastuka? I jedan eksploziv je aktiviran ispod suvozačevog sica.. Nisam znao da ovako ne radi nijedan :glare:

Tu dijagnostiku mi je radio jedan frend amaterski. Vidit ću.. Jer ako idem u ovlašteni Renault servis neznam koliko će me oderat, i dali uopće oni rado to, tak tako.. da resetiraju komp i stave otpornik. Mada otpornik mogu i ja staviti

Link to comment
Share on other sites

Pa zato pitam kako da to izvedem, da idem u servis samo resetirati komp, pa da ja stavim onda otpornik doma, dali da prije stavim otpornik, što sa tim eksplozivom i to.. neznam koji redom jednostavno :blink:

Link to comment
Share on other sites

Za relativno male novce možeš sve dovesti u red.

Zračni jastuk 250-400kn, zatezač pojasa 250kn, centrala 300kn. Sve možeš sam zamjeniti i nećeš trebati ni ići resetirati komp, jer će sve biti uredu i sve će raditi za slučaj da treba.

Jastuk koji se aktivirao u sjedalu, zbog plinova koji su se napravili prilikom aktivacije, cijela metalna konstrukcija sjedala vrlo brzo će početi korodirati. Pošto ta konstrukcija nije ničim zaštićena korozija će vrlo brzo napredovati (3-4 tj.) već je sve korodirano. Prijedlog je da skineš i rastapeciraš sjedalo, očistiš i premažeš bilo kojom bojom. Ovako ćeš samo imati dodatne probleme, od osipavanja spužve, pa do pucanja tanjih žica i dijelova sjedala.

Link to comment
Share on other sites

sve se spremam skinut svoj sic i svući sve s njega i pogledat zašto škripi kad se meškoljim na njemu, ulazim/izlazim itd. Ali nikako da krenem, lijen sam u vražju mater.

Link to comment
Share on other sites

ajd da i ja uletim malo

 

kak da provjerim jel su ispucani zracni jastuci u sjedalim

jel sam primjetio da mi se osipava spuzva ispod sjedala

 

da neko prije mene nije ispucal jastuke pa samo tak onda ostavil

Link to comment
Share on other sites

Najbolje parkiraj ispred zetovca bočno, ostavi upaljen motor i izađi iz auta. :laugh2:

 

Da bi bio siguran sa gornjeg dijela skini tapecirung. Na bočnoj vanjskoj strani treba biti mala crna kutijica pričvršćena sa 2 vijka, ključ 10.

Kutijica ne smije biti deformirana i razvaljena i kopče na njoj moraju biti cijele.

Spužva se može osipavati i zbog istrošenosti. Staviš tanji filc između konstrukcije i spužve i riješio si.

Link to comment
Share on other sites

ajd da i ja uletim malo

 

kak da provjerim jel su ispucani zracni jastuci u sjedalim

jel sam primjetio da mi se osipava spuzva ispod sjedala

 

da neko prije mene nije ispucal jastuke pa samo tak onda ostavil

Vjerojato bi ispalili i pirotehnički zatezači pojaseva u tom slučaju. to vidiš tako što ti se bravica na onoj debeloj sajli za pojas nekako skratila, tj zatezač ju je povukao nazad kad je ispucao

Link to comment
Share on other sites

Najbolje parkiraj ispred zetovca bočno, ostavi upaljen motor i izađi iz auta. :laugh2:

 

Da bi bio siguran sa gornjeg dijela skini tapecirung. Na bočnoj vanjskoj strani treba biti mala crna kutijica pričvršćena sa 2 vijka, ključ 10.

Kutijica ne smije biti deformirana i razvaljena i kopče na njoj moraju biti cijele.

Spužva se može osipavati i zbog istrošenosti. Staviš tanji filc između konstrukcije i spužve i riješio si.

 

morat cu probat stat pa da vidim kaj se bude desilo  :zubo:

 

 

Vjerojato bi ispalili i pirotehnički zatezači pojaseva u tom slučaju. to vidiš tako što ti se bravica na onoj debeloj sajli za pojas nekako skratila, tj zatezač ju je povukao nazad kad je ispucao

ok

budem pogledao al mislim da su oba dvije jednake duzine i da nije nisko bravica

 

 

 

hvala na informacijama

:)

Link to comment
Share on other sites

Za relativno male novce možeš sve dovesti u red.

Zračni jastuk 250-400kn, zatezač pojasa 250kn, centrala 300kn. Sve možeš sam zamjeniti i nećeš trebati ni ići resetirati komp, jer će sve biti uredu i sve će raditi za slučaj da treba.

Jastuk koji se aktivirao u sjedalu, zbog plinova koji su se napravili prilikom aktivacije, cijela metalna konstrukcija sjedala vrlo brzo će početi korodirati. Pošto ta konstrukcija nije ničim zaštićena korozija će vrlo brzo napredovati (3-4 tj.) već je sve korodirano. Prijedlog je da skineš i rastapeciraš sjedalo, očistiš i premažeš bilo kojom bojom. Ovako ćeš samo imati dodatne probleme, od osipavanja spužve, pa do pucanja tanjih žica i dijelova sjedala.

Ok, zračni jastuk nije problem, zatezač pojasa se isto može na otpadu, a centrala? To je centrala samo od airbagova ne glavni kompjuter? To za ga retapecirati sam ionako mislio jer mi je sic poprekidan di je bio airbag..

Link to comment
Share on other sites

I što je najbolje, na dijagnostici je prikazivao kvar airbaga u volanu, a onog kojeg uopće nema nije prikazivalo.. wtf :sp:

Link to comment
Share on other sites

Možda je pokazivao ovaj u volanu jer zavojnica zeza.

Centrala air baga nema veze sa glavnim kompjuterom. Možeš kupiti od druge Lagune, nebitno diesel ili benzin, samo da ima isti broj air bagova, i da nije ispucan (usporediš i brojeve kraj bar coda). Ili ovaj možeš dati reparirati za 300kn. Ima na forumu dečki koji to rade.

Link to comment
Share on other sites

I di se nalazi centrala od airbaga? Ispod mjenjača?

Bio sam naletio negdje na forumu di je jedan od članova slikovno prikazao kako je očistio zavojnicu. Ako netko zna di je to ako mi možete dat link. Jer mi smo volan skinuli i samo pošpricali konektore. Zavojnicu nisam ni vidio

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.