Jump to content

zamjena cijevi kod stražnje osovine


svirko

Recommended Posts

Malo mi je neugodno pokazati slike :fucka:  al šta mogu. Zahrđalo je i propalo totalno. Rijetko se saginjem ispod auta (na sreću) pa ovo do sada uopće nisam primjetio.

 

Moje pitanje je, da li ta zahrđala šipka postoji kao zamjenski dio. Koja je njezina namjena? Nadam se da nema neki značaj za čvrstoću i stabilnost vozila jer ako je tako, izgleda se vozim na "tempiranoj bombi".

 

Zamjena bi trebala biti jednostavna, ili nisam u pravu?

 

Auto je Megane break 2000 godina.

 

Svaki savijet i pomoć je dobrodošla.

 

0cny.th.jpg

 

4n6h.th.jpg

Edited by svirko
Link to comment
Share on other sites

Nedavno je bilo još postova vezano baš za tu trulu cijev. Nisi ni prvi, a ni zadnji kome je to istrulo.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti za info, potpuno sam previdio temu o identičnom problemu. Koliko vidim nisam jedini pa mi je odmah lakše :D

 

Čini mi se da ću navratit u željeznariju ...

Link to comment
Share on other sites

Mogao sam i predpostaviti da je cijena takva.  :angry:

Ipak ću uložiti nešto vlastitog truda i vremena, a za ostatak od 150 i kusur kuna ću otići na većeru.

Link to comment
Share on other sites

čekaj, 200 kn je puno za originalnu cijev? K tome propisane čvrstoće čelika. Nego ćeš kupiti običnu građevinsku cijev za 50 kn i potrošit cijeli dan i opet ne bit siguran da se neće spigati?

Da je 2000 kn pa da i kemijaš nešto

Link to comment
Share on other sites

Cijev ko cijev, skini (odvali  :D ) staru truljavu, zavari novu približno iste debljine, i piči dalje. Nije to ECU pa da treba biti striktna uputa.

Link to comment
Share on other sites

Upravo tako , to je najobičnija cijevura , samo približnu debljinu stijenke nađi i to je to.

Jer šta god staviš biće bar 3000% čvršće od ovog što sad imaš :D

Jer i ta OEM Remaultova nije ništa posebno (dok se ovako raspadne) samo je skuplja 10x

Link to comment
Share on other sites

Nego šta, kupit ću običnu cijev i potrošit 15 minuta da napravim otvore. I kao što vele momci, bit će 100 čvršća od ove sada.

 

Pogledaj na svom autu, ali ne stijenke odozdo. S gornje strane je uhvati rđa i siguran sam da to nema veze sa solju i uvjetima vožnje. Moguće je da se na tom mjestu prelijeva gorivo iz rezervara i da je to razlog rđe.

Link to comment
Share on other sites

Valjalo bi se baciti u serijsku proizvodnju... :rotfl:

 

Jesu vama šta govorili prilikom tehničkog radi te cijevi?

Link to comment
Share on other sites

Šta govorili, srušili me zbog toga. :freak6:

 

I logično je, zato i postoji tehnički. Primjetio sam još prije godinu dana  prilikom izmjene zadnjih kočnica da je istrunula, ali tada na tehničkom nisu primjetili. A ja zanemario, zaboravio.

Sad su me potsjetili i dobro je da je tako. Samo mi nije jasno zašto su mnogo tanji dijelovi karoserije u relativno dobrom stanju, a ova cijev koja bi trebala (iz)držati barem tri vijeka automobila potpuno propadne  već nakon 10tak godina. Očito je problem kvalitete materijalai inicijalne zaštite od korozije.

Link to comment
Share on other sites

meni nisu ništa prigovarali...

 

a vjerojatno ne pomaže ni to što je šuplja pa u nju uđe voda i sol = kemijska reakcija :D

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

Ta cijev ako se ne varam sluzi kao stbilizator zadnjeg mosta, prema tome izlozena je uvijanju i mislim da zbog toga brze propada.. jednostavno se mehanicki s vremenom oslabljuje, a i sloj zastitne boje dobiva mikropukotine zbog uvijanja same cijevi.

Link to comment
Share on other sites

meni nisu ništa prigovarali...

a vjerojatno ne pomaže ni to što je šuplja pa u nju uđe voda i sol = kemijska reakcija :D

Ne kemijska nego elektrokemijska hehe
Link to comment
Share on other sites

Šta govorili, srušili me zbog toga. :freak6:

 

I logično je, zato i postoji tehnički. Primjetio sam još prije godinu dana  prilikom izmjene zadnjih kočnica da je istrunula, ali tada na tehničkom nisu primjetili. A ja zanemario, zaboravio.

Sad su me potsjetili i dobro je da je tako. Samo mi nije jasno zašto su mnogo tanji dijelovi karoserije u relativno dobrom stanju, a ova cijev koja bi trebala (iz)držati barem tri vijeka automobila potpuno propadne  već nakon 10tak godina. Očito je problem kvalitete materijalai inicijalne zaštite od korozije.

limarija, karoserija je pocincana

a ova cjev je obicna željezna od zaštite ima samo boju na sebi

kraj toga je cjev dakle šuplja je da je puna

bila bi šipka

istrulila je od soli i vode nije od smjeha

ta cjev je kruta i ne savija se

ona služi da ucvrsti auto

Link to comment
Share on other sites

Ta cijev zasigurno ima važnu ulogu za stabilnost automobila i sigurnost vožnje. Da ju je proizvođač dobro konstruirao, a trebao je pogotovo zbog njene važnosti, ne bi strunula daleko prije od ostalih dijelova koji su manje bitni.

Ne radi se o potrošnom dijelu vozila poput kočnica ili guma. Radi se o konstrukciji vozila i nema dileme da se radi o lošoj izvedbi proizvođača.

 

Uloga i značenja znakova i interpunkcija u pismu ima veoma bitnu ulogu za razumjevanje teksta. Možda veliko slovo na početku rečenice nije  toliko bitno ali odražava nivo pismenosti onoga tko piše.

Link to comment
Share on other sites

To vam je kad vozite po soljenoj cesti. Moja je ko nova.

Ma frenchkey taj tvoj auto mora da je pod nekom "falingom" čim ide kao metak i nikak da protrune :D. Tipičan primjer što se događa s autom kad se proizvodnja "omakne"! :00009019:

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

i to je Španjolac, ha-ha

evo slika moje štange, hm jedva se vidi tamo desno

post-138-0-31351400-1387128132_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.