Jump to content

Clio 2 Krajnik,Gume..proklizavanje?


Dejan_Linjakovic

Recommended Posts

Pozdarv evo imam ovakav problem prije dvije godine sam uzeo Alu felge malo širih dimenzija za vozit po ljetu,nakon pola godine vožnje skužio sam da mi se klima lijevi prednji kotač,otišao u servis i majstor mi je rekao da mi je otišao lijevi krajnik spone i zamjenio oba....obavio optiku i sve 5.Ove godine ista stvar sa felgama,stavio zimski set kotača i opet mi se klima lijevi kotač....problem je slijedeći....znam da su ceste skliske po zimi i sve ostalo što dolazi s tim,gume su mi odlične zimske,tlak isto tako,ali auto doslovno u blio kakvom i manjem i većem zavoju proklizuje nenormalno.e sad se pitam da li je do gume,krajnika,tlaka u gumama??? lud sam više neznam šta bi moglo bit to klimanje je skroz malo majstor mi je rekao ponovo da nije ništa zabrinjavajuće i ništa strašnoi da mogu vozit normalno....klima se milimetar 2 max.Da li je imao itko nekakvo slično iskustvo baš na Cliu ili slično...gume su mi proizvodnje 2009. Puno hvala na savjetu i odgovoru....slijedeće što sam planirao uzet nove gume mada su i ove ok ili promjenit krajnike :) Pozdrav iz Nove Gradiške :)

Link to comment
Share on other sites

Pa najprije gume jer nije bas da su dobre nakon 4 godine.. nakon toliko godina guma se pocinje plastificirati.. svaki proizvodjac ti daje rok za gumu max 4 do 5 godina.. nemora znaciti da je bas do toga.. moguce i da je spur opet poremecen pa da on vuce svaki kotac u svoju stranu..

Link to comment
Share on other sites

Pa morat ću gume da sredit...ma desni je ok skroz ne kužim zašto lijevi odlazi već drugi put :) a kad se mijenja moram obadva mijenjat...hvala

Link to comment
Share on other sites

Pa da odkad sam stavio zimske kliže ko lud al sam ih stavio ranije nije još zahladilo niti je cesta bila masna :) već sam se 2 puta okreno za 360...katastrofa a guma dobra?? :) jel moguće da je do krajnika toliko!!

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno je zbog starih guma.

Ako su i zimske veće širine od propisanih onda je dio odgovora i u tome. Jer što je šira guma to je manji pritisak na podlogu po cm2. A Clio je lagan i u kombinaciji sa masnom cestom od soli dovodi do proklizavanja.

Link to comment
Share on other sites

Pa najprije gume jer nije bas da su dobre nakon 4 godine.. nakon toliko godina guma se pocinje plastificirati.. svaki proizvodjac ti daje rok za gumu max 4 do 5 godina.. nemora znaciti da je bas do toga.. moguce i da je spur opet poremecen pa da on vuce svaki kotac u svoju stranu..

 

 

 

Zašto ne? Sve ovisi o skladištenju. Moje su dobre nakon 7 godina.

Link to comment
Share on other sites

Ajd koji auto neproklizava sad po ovom vremenu? Ceste su mokre i masne i moj to isto radi i to bas moras jako pazit. Ima Dunlop Wintersport 3d. 5 sezona ce sad bit i jest da su sigurno vec plastika, ali vrijeme je takvo. Clio je lagan i nemoze kako spada prenjeti snagu barem kod mene.

Link to comment
Share on other sites

ja neznam sto ti je čudno sa cliom, ja sam se tamo kod trgovine david zavrtio sa cliom a krenuo iz mjesta... clio je mali auto, tako da ja kad ga vozim po ovakvom sugoavom vremenu a isto imam 4 zimske ipak vozim ko po jajima...i prokliže samo tako.. a to što se tiče felgi neznam kakve ali ja sam imao i 7,5 i 8J na cliu ATS cup i borbet i nikakve probleme nikad sa prednjim zadnjim krajem.

Link to comment
Share on other sites

Nitko te ne farba oko mijenjanja, sve ovisi koliko prolazis godisnje jer u normalnoj eksploataciji obicno ubrzo ode i drugi krajnik pa u tom slucaju u kratkom vremenu radis dva puta optiku i ruke majstora tako da na prvu ustedis, a na drugu ne.

Nego koliko km prodje od unistenja do unistenja krajnika?

Link to comment
Share on other sites

JA sam nedavno bas mjenjal krajnik, skup s manžetom onom vrazjom kaj je procurila, i mogu reci da prije zamjene nije bilo nikakvog proklizavanja whatsoever , apsolutno isto sve ko i sad,  al vani je sve suho , tak da , nekaj tu drugo ne stima..

Frajer se izvrtil za 360 stupnjeva sa cliom 2  1,2 motorom .. naravno da po snijegu se klize to je svima tak valjda..

Link to comment
Share on other sites

ja takodjer ne bi mjenjal oba... do sad mi je mjenjan samo jedan, napravljena optika i amen... isto se radilo o vecim dimenzijama od standarda... proslo je cca 3 godine i sve pet... jedino mi ode po jedan lager na godinu-dvije, isto ih ne mjenjam u paru.

 

sjecam se da je stari imal problema sa selenima i bacalo ga na sve strane...

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Ja sam u ovih 12 godina i 220kkm zamijenio samo jedan krajnik, drugi je još originalni. Zadnjih 10 godina se vozim na 195/50 R15.

 

Clio hoće proklizavati u zavoju kad je sklisko, i to preko nosa, pogotovo ako se nešto dogodilo s geometrijom ovjesa. Dva milimetra lufta na kolu zbog proklapanog krajnika može biti puno, pogotovo ako je i prije geometrija bila podešena na knap. Široke gume potenciraju problem.

Može biti i problem s kuglama.

Edited by filiplolic
Link to comment
Share on other sites

Znaci mene nemoj uzimati u statistiku ja sam oba promijenio na 85k i 4 godine, jer ja svog vodim u sumicu i normalno da raz..em gumicu.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Ja se sjecam da dok su mi seleni bili u kurcu prilikom ubrzanja npr.u drugoj se najviše osjetilo mi je bacalo levo-desno prednji kraj tak da sam mislil da mi je neko ispimpal mašinu.Tak da može bit i do seleni.

Pa zakaj ne provjeriš kod meštra?

Link to comment
Share on other sites

Moguće je da je zbog (pre)velikih guma/felgi letva razglodana i zbog toga radi probleme, što bi ujedno bila najskuplja verzija ovog kvara. Druga verzija je da možda nije krajnik problem, već spona, dakle ono između letve i krajnika. To isto voli otić...

 

 

I napiši o kojim dimenzijama se radi.

Link to comment
Share on other sites

na njemu su orginal felge 14 cola i gume zimske 175/65 14 puno hvala na komentarima....samo pišite...bio danas kod vulkanizera kaže lik gume su li la ok imaju mesa ali ta moja marka neka ljeva...COOPER je sama po sebi tvrđa pa možda i to zeza stvar....reko mi je ako budem uzimo šta od jeftinijih guma da uzmem Savu Eskimo S3. Thx

Link to comment
Share on other sites

Pa da odkad sam stavio zimske kliže ko lud al sam ih stavio ranije nije još zahladilo niti je cesta bila masna :) već sam se 2 puta okreno za 360...katastrofa a guma dobra?? :) jel moguće da je do krajnika toliko!!

pa onda mjenjaj gume

na ljetnima je sve bilo ok

Link to comment
Share on other sites

Pricao sam s x ljudi i svima se auto klize nenormalno. Cesta je masna. Ovo je jos gori uvjet nego da je snjeg na cesti ili kisa da to ispire. Ako auto jos ima sire gume i vise snage a lagan kao clio problem se potencira. Mos ti staviti nove gume ali sumnjma da neces i s njima klizita. To je kao da kazes da ti proklizava auto na ledu. Jedino da cavlerice stavis nece.LOOL

Link to comment
Share on other sites

Ili kupis auto od 1600kg, a od toga je 1000 na prednjoj osovini i vozis bez problema.  :D

Link to comment
Share on other sites

Seleni se jako lagano detektiraju. Pusti volan i onda napucaj gas, ako volan ode u stranu i kad pustis gas vrati se u prvobitan polozaj to znaci da su seleni u banani..ili drugi pokazatelj, drzis cvrsto volan i kad napucas gas auto ide u stranu, kad pustis gas onda ide u suprotnu stranu. Selene sam doktorirao na bivsem Escortu jer je bio spusten, a seleni ostali serijski gumeni pa sam ih mijenjao svakih 5-6mj :D

Link to comment
Share on other sites

Seleni se jako lagano detektiraju. Pusti volan i onda napucaj gas, ako volan ode u stranu i kad pustis gas vrati se u prvobitan polozaj to znaci da su seleni u banani..ili drugi pokazatelj, drzis cvrsto volan i kad napucas gas auto ide u stranu, kad pustis gas onda ide u suprotnu stranu. Selene sam doktorirao na bivsem Escortu jer je bio spusten, a seleni ostali serijski gumeni pa sam ih mijenjao svakih 5-6mj :D

e točno to.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.