Jump to content

Nabava dijelova za veliki servis na Renault 1.5 dCi


lastnight

Recommended Posts

Poštovani team Renault imam pitanje pa dajte vaše mišljenje,

 

trebam nabaviti dijelove za veliki servis tj. sljedeće:

 

1.  Filter zraka

2.  Filter putničkog prostora

3.  Filter nafte

5.  Ulje u motoru

6.  Filter ulja motora

7.  Set zupčastog remena i vodena pumpa

8.  Brtve bregaste osovine na strani razvodnog mehanizma

9.  Brtve koljenaste osovine na strani razvodnog mehanizma

 

Padaju mi na pamet 3 solucije: 

 

Brežice - originalni dijelovi dali se isplati?

Motrio dijelovi - to neznam ništa niti mi je jasno koji je to rang kvalitete u odnosu na OEM

Zamjenski dijelovi - Zagreb ili Brežice?

 

 

Ako je neko ovo već rješavao volio bi da napiše nešto o toj problematici.

 

 

Hvala ekipa Renault!

Link to comment
Share on other sites

Kontaktiraj Andjelka (Lageros) na 098/981-4921. 99% ce ti dati povoljnije dijelove nego trgovina autodijelova, osim ako imas neka poznanstva pa ti daju rabat. 

Link to comment
Share on other sites

Ok, budem pitao. Hvala.

 

Ako je netko bio od nas koji smo u Zagrebu u Brežicama volio bi čuti mišljenje i tog tipa.

Meni su Brežice blizu pa mi isto predstavljaju opciju a ionako moram po zimske uskoro tamo pa da spojim možda te dvije kupovine.

Link to comment
Share on other sites

Dovoljno je pogledati specifikaciju ulja 10w40 i to još RN700 koja je za benzince, tebi treba RN710 za dizela.

Nisi vidio drugi dio ponude za dizele. Onaj za 320 kn mislim. To si vidio gornji dio poskrolaj dole malo.

 

Kak ti se čini?

Link to comment
Share on other sites

Poštovani team Renault imam pitanje pa dajte vaše mišljenje,

 

trebam nabaviti dijelove za veliki servis tj. sljedeće:

 

1.  Filter zraka

2.  Filter putničkog prostora

3.  Filter nafte

5.  Ulje u motoru

6.  Filter ulja motora

7.  Set zupčastog remena i vodena pumpa

8.  Brtve bregaste osovine na strani razvodnog mehanizma

9.  Brtve koljenaste osovine na strani razvodnog mehanizma

 

Padaju mi na pamet 3 solucije: 

 

Brežice - originalni dijelovi dali se isplati?

Motrio dijelovi - to neznam ništa niti mi je jasno koji je to rang kvalitete u odnosu na OEM

Zamjenski dijelovi - Zagreb ili Brežice?

 

 

Ako je neko ovo već rješavao volio bi da napiše nešto o toj problematici.

 

 

Hvala ekipa Renault!

 

Pozdrav!

 

Prema podacima vozila (iskopao sam da je model sa 86KS i 2006g.) mogu ponuditi sljedeće, a isto tako i preporučiti što nije potrebno na ovom servisu, a što je "zaboravljeno):

 

1.  Filter zraka

PURFLUX = 111,00 Kn/1kom (dostupno)

 

2.  Filter putničkog prostora (kabine)

PURFLUX peludni = 78,00 Kn/1kom (dostupno)

 

3.  Filter nafte (goriva) sa senzorom vode:

PURFLUX = 355,00 Kn/1kom (dostupno)

 

5.  Ulje u motoru (ide 4,5L, RN0710 - pretpostavljam da nije motor sa DPF filterom)

ELF EVOLUTION SXR 5W40/5L = 260,00 Kn/5L (dostupno)

 

6.  Filter ulja motora:

PURFLUX = 46,00 Kn/1kom (dostupno)

MECAFILTER = 40,00 Kn/1kom (dostupno)

MANN = 39,00 Kn/1kom (dostupno)

 

7. Brtva čepa kartera:

SASIC = 3,00 Kn/1kom (dostupno)

 

8.  Set zupčastog remena (natezač + zupčasti remen)

INA = 505,00 Kn/set (dostupno)

 

9. Pumpa vode:

METELLI = 245,00 Kn/1kom (dostupno)

 

10.  Brtve bregaste osovine na strani razvodnog mehanizma - nepotrebno sad na ovom servisu, tek na idućem

 

11.  Brtve koljenaste osovine na strani razvodnog mehanizma - nepotrebno sad na ovom servisu, tek na idućem

 

12. Kanalni remen:

GATES = 111,00 Kn/1kom (dostupno)

 

13. Natezač kanalnog remena (solo rolica bez mehanizma, jer isto nije potrebno sada mijenjati kompletan natezač, tek na idućem servisu

CX/NACHI (solo rolica) = 130,00 Kn/1kom (dostupno)

 

14. Antifriz (5,70L ide u sistem, rozi/crveni, koncentrat 1:1)

GLACELF AUTOSUPRA 1L = 43,00 Kn x 3 = 129,00 Kn/3Litre (dostupno)

 

Sve navedene cijene su već snižene i sa uračunatim PDV-om za gotovinsko plaćanje odnosno internetsko plaćanje ili općom uplatnicom

Roba je dostupna na skladištu za odmah, ali nije rezervirana već je podložna daljnjoj prodaji bez prethodne najave.

Trošak poštarine 40,00 Kn za ovakav paket.

 

Za sada toliko, a u slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja stojim na raspolganju.

 

Lijep pozdrav i sve najbolje za blagdane.

 

Anđelko

Link to comment
Share on other sites

Nisi vidio drugi dio ponude za dizele. Onaj za 320 kn mislim. To si vidio gornji dio poskrolaj dole malo.

 

Kak ti se čini?

Da nisam gledao dolje, al na prvu ruku ne zvuči loše. Taj motrio program je za one koje se ne razumiju u marke i autodijelove a žele pouzdane dijelove. Ja osobno biram sam dijelove koji idu na auto, ali zupčasti i sve oko njega isključivo OEM, tu za cijenu ne pitam.

Link to comment
Share on other sites

Ja se moram uključiti i isto tako nadovezati se na ovo da Viktore i ti spadaš u kategoriju onih koji možda ne znaju (ne mislim ništa loše, samo moram spomenuti to radi drugih koji bi mogli pomisliti da Renault sam proizvodi svoje dijelove, a ne proizvodi ih), jer OEM nije "made by Renault" (to vjerujem da znaš) i ako si pročitao onaj moj tekst o velikom servisu, tamo sam govorio baš o proizvođačima koji su OEM i OES, jer nije uvijek isto u prvoj ugradnji i postprodaji u ovlaštenim mrežama.

Naime, brandovi prve ugradnje ili ti OEM i OES su:

INA, GATES, HUTCHINSON, CONTI, SKF, DAYCO, LITENS (za pumpe vode ne znam točno, ali znam da su pumpe vode u original pakiranju bezobrazno i nepotrebno skupe i toliko ne vrijede,

a aftermarket brandovi kao METELLI, DOLZ, SKF... (koji su isto tako OEM i OES ne vezano uz Renault samo) su se u praksi pokazali vrlo pouzdani, barem kod mojih kupaca).

ISto tako postoje i pakirači koji pakiraju ove brandove u svoje kutije, kao SNR, RUVILLE koji spadaju isto u pouzdane kutije.

 

Dakle, navjiše oko čega se mora brinuti (kada su ovi brandovi u pitanju) jest mehaničar koji će napraviti servis, jer i dijelovi u originalnim kutijama nisu jamstvo da će raditi dobro

ukoliko majstor napravi loš posao (osobno doživio takvo što)

 

Nadam se da nisi ovo uzeo kao nešto loše, ali morao sam reagirati jer to ipak onima koji pak stvarno ništa ne znaju, moće biti informacija na koju će potrošiti puno novaca, a bez razloga.

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Ja se moram uključiti i isto tako nadovezati se na ovo da Viktore i ti spadaš u kategoriju onih koji možda ne znaju (ne mislim ništa loše, samo moram spomenuti to radi drugih koji bi mogli pomisliti da Renault sam proizvodi svoje dijelove, a ne proizvodi ih), jer OEM nije "made by Renault" (to vjerujem da znaš) i ako si pročitao onaj moj tekst o velikom servisu, tamo sam govorio baš o proizvođačima koji su OEM i OES, jer nije uvijek isto u prvoj ugradnji i postprodaji u ovlaštenim mrežama.

Naime, brandovi prve ugradnje ili ti OEM i OES su:

INA, GATES, HUTCHINSON, CONTI, SKF, DAYCO, LITENS (za pumpe vode ne znam točno, ali znam da su pumpe vode u original pakiranju bezobrazno i nepotrebno skupe i toliko ne vrijede,

a aftermarket brandovi kao METELLI, DOLZ, SKF... (koji su isto tako OEM i OES ne vezano uz Renault samo) su se u praksi pokazali vrlo pouzdani, barem kod mojih kupaca).

ISto tako postoje i pakirači koji pakiraju ove brandove u svoje kutije, kao SNR, RUVILLE koji spadaju isto u pouzdane kutije.

Dakle, navjiše oko čega se mora brinuti (kada su ovi brandovi u pitanju) jest mehaničar koji će napraviti servis, jer i dijelovi u originalnim kutijama nisu jamstvo da će raditi dobro

ukoliko majstor napravi loš posao (osobno doživio takvo što)

Nadam se da nisi ovo uzeo kao nešto loše, ali morao sam reagirati jer to ipak onima koji pak stvarno ništa ne znaju, moće biti informacija na koju će potrošiti puno novaca, a bez razloga.

a kakva je kvaliteta tih dijelova? Osobno sam kupovao motoric ventilacije za clio, original je kostao 2400kn dok zamjenski 800. Oba je proizveo magnetti marelli. Zamjenski je bio skroz isti ko original,zlijani s iste modle,samo je fleksom bio izbruseni renaultov logo. Pitao sam decke u servisu za misljenje,rekli su da original dijelovi prolaze kontrolu kvalitete i da ako nije zadovoljena da to onda proizvodac ipak prodaje. I da je moguce da sam to kupio... Znam da ta prica nije nemoguca,al opet servis ima mozda i 100% marzu...

Link to comment
Share on other sites

Price za malu djecu ista je kvaliteta

svi se ljevaju u isti kalup izbruse im logo jer sve se ne prodaje pod orginal

sta misliš da ce magnetti marelli raditi drugi kalup

za svoje ili da imaju toliko puno škarta

da je tako kako su rekli decki iz servisa onda

ispada da oni proizvode više škarta nego dobrog

jer takoreci svi sta neidu pod orginal su izbrušeni.

Link to comment
Share on other sites

Ja evo baš prije koji dan pokazujem čovjeku originalni nosač auspuha za Meganea II koji na sebi ima logo Renaulta i taj isti od SASIC-a na kojem se tamo gdje su isti ovi logotipovi od Renaulta prebrušeni dijelovi proizvoda

da se ne bi vidjelo da oni rade za original.

No ono što je važno u svemu tome jest to da postoji masa brandova koji rade za prve ugradnje, pa čak i manje poznati koji rade za te velike proizvođače koji su zvučno ime i slično.

Ja sam toga dosta u zadnje vrijeme pohvatao i sada sa time tako izlazim na tržište i nudim, a tako će biti ovdje, samo dok sve to posložim i prevedem sve na hrvatski

te ćete tako imati uvid u neku širu sliku što sve možete kupovati, a što spada pod provjereno i pouzdano.

Ali kako uvijek govorim, nije i nema pravila da je to uvijek i savršeno i bezgrešno no sa tim i takvim brandovima je najmanja moguća problematika u odnosu na one jeftine koji pak spadaju u onu sasvim treću kategoriju

koju uglavnom kudite i sa kojom imate problema u praksi i to bi bilo dobro da inače svatko tko ima nekih problema to i napiše što i kako.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi pumpu vode kupio npr samo originalnu. Isto vrijedi za filtere e sad razapnite me nemogu drugačije. Neko radi ovako neko onako što ćete....

 

Kontrola kvalitete za proizvođača je veća od one za aftermarket tržište to se zna a takve su i cijene pa ko voli nek izvoli. Ono što sam jednom vidio na svoje oči bila je originalna pumpa vode za BMW i neka talijanska zamjenska - to nisu bile identične pumpe, mislim, mogla se montirati na motor ali vizualno nije to bila ista pumpa ko originalna. Eh da, imam i neku averziju metanja talijanskih i kineskih djelova na auto, dobim neki osip od njih, jbg.

 

Ovaj Motrio program me živo zanima koja je to šema...

 

Gledao sam i stranicu od Lagerosa i piše da je stranica još u doradi ali ima ok stvari.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi pumpu vode kupio npr samo originalnu. Isto vrijedi za filtere e sad razapnite me nemogu drugačije. Neko radi ovako neko onako što ćete....

Kontrola kvalitete za proizvođača je veća od one za aftermarket tržište to se zna a takve su i cijene pa ko voli nek izvoli. Ono što sam jednom vidio na svoje oči bila je originalna pumpa vode za BMW i neka talijanska zamjenska - to nisu bile identične pumpe, mislim, mogla se montirati na motor ali vizualno nije to bila ista pumpa ko originalna. Eh da, imam i neku averziju metanja talijanskih i kineskih djelova na auto, dobim neki osip od njih, jbg.

Ovaj Motrio program me živo zanima koja je to šema...

Gledao sam i stranicu od Lagerosa i piše da je stranica još u doradi ali ima ok stvari.

Stavio sam taj zamjenski i ok je vec koju godinu...

Jedino si mislim jedno:

Ako je original bio tolko los da je riknuo vec nakon 6god (izglodala se osovina) i bio tako slozen da se skoro pa neda rastaviti kakav bude tek zamjenski... Mislim da puno losiji ni nemoze biti... A kineski i talijanski su prica za sebe...

Link to comment
Share on other sites

Ja bi pumpu vode kupio npr samo originalnu. Isto vrijedi za filtere e sad razapnite me nemogu drugačije. Neko radi ovako neko onako što ćete....

 

Kontrola kvalitete za proizvođača je veća od one za aftermarket tržište to se zna a takve su i cijene pa ko voli nek izvoli. Ono što sam jednom vidio na svoje oči bila je originalna pumpa vode za BMW i neka talijanska zamjenska - to nisu bile identične pumpe, mislim, mogla se montirati na motor ali vizualno nije to bila ista pumpa ko originalna. Eh da, imam i neku averziju metanja talijanskih i kineskih djelova na auto, dobim neki osip od njih, jbg.

 

Ovaj Motrio program me živo zanima koja je to šema...

 

Gledao sam i stranicu od Lagerosa i piše da je stranica još u doradi ali ima ok stvari.

 

Ovo gore što sam podebljao i podcrtao je jako bitno. "Neka" firma koja je u Italiji je samo zato loša, a svi bi vozili Ferarije ili Lamborghinije ili što već.

No, kad ne znate srž autodijelova, onda i imate takve slike jer svi govore sve, ali uvijek nedorečeno, kao i ovo "neka talijanska" i svi talijani su odmah obilježeni kao loši.

Meni su se stalno ljudu žalili da neće SKF iz Italije, a kad ih pitam koliko reklamacija su imali do sada, odgovor je bio niti jedan, ali kao ono, ne vjeruju talijanu.

A kada sam im ja rekao da im ne vjerujem kao majstorima, uvrijedili su se. Jer mislim da već i ptice na grani znaju kakav smo mentalitet ljudi i da smo takvi kakvi jesmo.

Naravno, ja se ne slažem da je to tako, ali masa Vas se žali na loše majstore, a i sam sam bio u takvim problemima, što nekih tamo kvazi majstora, što onih u ovlaštenim servisima.

 

Vi svi morate biti svjesni da svojim postupcima i svojim riječima činite ono što čini neku negativnost kod ljudi ili isto tako nešto što je pozitivno.

Ovdje sam već dosta dugo da su ljudi već puno stvari kupovali i to iz raznih krajeva ove kugle zemaljske i prepoznali kvalitetu istih po preporuci,

jer to su svi proizvođači što bih i osobno stavljao na svoje vozilo i konkretno i stavljam, a moj auto ima više od respektabilnih 300tkm i mislim da mogu reći da sve to vrijedi u praksi.

 

Dakle, samo treba izaći iz onih "teorija zavjerre" da sve talijansko ili kinesko je loše (naravno, ne bježim od toga da ima tih i takvih stvari koje se najčešće prodaju i zbog toga srozavaju one dobre stvari od istih spomenutih država),

a ja se osobno nadam da ćemo i mi kao Hrvatska izaći iz onog lošeg društva država koje su nelikvidne i ne plaćaju svoje obveze na vrijeme i slično, jer niti ja ne želim niti volim da budem tako obilježen, ali zbog takve slike koju šaljemo van u svijet i meni je teško raditi i stupati u poslovne odnose na povjerenje, bez da imam "koju godinu provjeravanja krvne slike".

 

Tako da opet ponavljam, nisu svi loši i bitno je uvijek navesti one sa kojima ste imali problema i kakvih, te da li je sve odrađeno kako treba.. itd..itd....

(sve vam ovo govorim iz osobne prakse, kako svojeg prometala, tako i svojih kupaca, a 20 godina staža u tome mislim da ipak ima neku svoju težinu i vrijednost)

Link to comment
Share on other sites

Gospon Lageros fino govorite ima nešto i u našim glavama nekad zablokirano a istina zna biti i između negdje, ovisi kako i što se treba raditi al kužim vas i ja da vam nekad nije lako z ljudof poslovati. Svakako dobro je čuti savjeta više od vas i sličnih profesionalaca.

Link to comment
Share on other sites

Gospon Lageros fino govorite ima nešto i u našim glavama nekad zablokirano a istina zna biti i između negdje, ovisi kako i što se treba raditi al kužim vas i ja da vam nekad nije lako z ljudof poslovati. Svakako dobro je čuti savjeta više od vas i sličnih profesionalaca.

 

Ma ja uvijek što na umu to na drumu, jer netko mora i tako. Ne kažem (to uvijek govorim) da sam ja uvijek u pravu i da je sve uvijek kako ja kažem,

no ipak, praksa čini čuda jer su i mene neke stvari zatekle oko svega toga i jednostavno nema smisla plaćati nešto znatno skuplje jer nije toliko bolje (da je i od samog zlata).

Ja sam (a to povremeno radim) sproveo neke ankete među svojim kupcima i potrošaćima općenito o pitanju oko originala (pakiranja) i aftermarket brandova (one jeftine zamjenske brandove niti ne brojim, niti želim prodavati)

te su odgovori bili da bi original pakiranje platili nekih 10-20% više u odnosu na aftermarket dijelove, kao i ovisno o trenutnom stanju platežne moći istih gdje sa aftermarket dijelovima nemaju nikakvih problema niti zamjerki.

 

Tu smo di jesmo i novac je najveći problem općenito (jer ga nema) i svaka Kuna se broji, nepovjerenje je veliko, a kako i ne bi bilo kada se poznati brandovi prodaju po skupim cijenama (generalno gledano)

da bi se prodavali oni jeftini koji imaju 10 puta veću maržu, a ne vrijede niti 10 puta manje od nabavne vrijednosti i tako da se vrtimo u krug oko svega toga.

 

I na kraju svega, vi potrošaći (kao i ja isto tako) odlučujete što ćete napraviti sa svojim novcima, ali isto tako je jako bitno da tko god daje bilo kakve savjete mora biti svjestan da je isto tako odgovoran za nečije trošenje novca,

jer relano, taj netko će prije povjerovati nekome takvome, nego meni koji ovdje iznese masu stručnih i praktičnih primjera iz prakse unazad 20 godina.

Zato uvijek napominjem, detalji su bitni, jer kako mnogi ljudi govore da su Francuzi loši auti, osobno ne mogu to reći generalno, kao i za Njemačke isto tako, ali netko baci bubu u uho i tako krene lavine nezadovoljstva

i onih koji nisu niti probali ništa od toga, ali kažu da je onaj rekao da je to tako i to je onda gotova stvar.

 

Bitno je sve to raditi sa razumom i smislom.

Dapače, imam ja stalniih kupaca koji ne pitaju za cijenu i kažu da žele skuplje, pa čak imam i one koji kažu da im prodam skuplje isti proizvod koji imama po jefitinijoj cijeni, samo zato jer se tako osjećaju bolje,

da taj proizvod vrijedi više i da je samim time kvalitetniji. Ne bunim se ja na to, ali mi je malo smiješno.

 

Većina forumaša ovjde zna da sam tu (osim kao sponzor i partner foruma) isto tako i radi savjeta koje većina neće reći, već je najbitnija prodaja i stalno se forsira samo na to,

ali ja osobno sam mišljenja da je danas informacija najvrjednija stvar, ja ju dajem besplatno :);)

 

Ajde sad idemo uživati u Badnjaku i dočekati Božić :)

 

Sretan Božić svima vama i vašim obiteljima :)

Link to comment
Share on other sites

Ja se moram uključiti i isto tako nadovezati se na ovo da Viktore i ti spadaš u kategoriju onih koji možda ne znaju (ne mislim ništa loše, samo moram spomenuti to radi drugih koji bi mogli pomisliti da Renault sam proizvodi svoje dijelove, a ne proizvodi ih), jer OEM nije "made by Renault" (to vjerujem da znaš) i ako si pročitao onaj moj tekst o velikom servisu, tamo sam govorio baš o proizvođačima koji su OEM i OES, jer nije uvijek isto u prvoj ugradnji i postprodaji u ovlaštenim mrežama.

Naime, brandovi prve ugradnje ili ti OEM i OES su:

INA, GATES, HUTCHINSON, CONTI, SKF, DAYCO, LITENS (za pumpe vode ne znam točno, ali znam da su pumpe vode u original pakiranju bezobrazno i nepotrebno skupe i toliko ne vrijede,

a aftermarket brandovi kao METELLI, DOLZ, SKF... (koji su isto tako OEM i OES ne vezano uz Renault samo) su se u praksi pokazali vrlo pouzdani, barem kod mojih kupaca).

ISto tako postoje i pakirači koji pakiraju ove brandove u svoje kutije, kao SNR, RUVILLE koji spadaju isto u pouzdane kutije.

 

Dakle, navjiše oko čega se mora brinuti (kada su ovi brandovi u pitanju) jest mehaničar koji će napraviti servis, jer i dijelovi u originalnim kutijama nisu jamstvo da će raditi dobro

ukoliko majstor napravi loš posao (osobno doživio takvo što)

 

Nadam se da nisi ovo uzeo kao nešto loše, ali morao sam reagirati jer to ipak onima koji pak stvarno ništa ne znaju, moće biti informacija na koju će potrošiti puno novaca, a bez razloga.

Potpuno se slažem i drago mi je i da uporno ponavljaš osnovne i dosta bitne stvari. Kad bi svi trgovci bili kao ti, dobar dio problema u začaranom krugu bi se riješio. Majstori jesu glavni dio problema jer ne žele učiti i mjenjati se. Imaju svoj sistem kojeg se slijepo drže i primjenju ga na sve aute i to često loše završi, a da ne pričam kad se radi da se većinom radi preko one stvari i da bude što brže gotovo da se lova okreće.

 

Znam ja da Renault ne proizvodi svoje dijelove i da OEM (pod tim smatram original dio koji kupiš u ovlaštenom, ne na prvu ugradnju koja je nešto drugo) nije svetinja, no on je onaj neki minimalni standard koji se garntira da je taj dio pouzdan i provjeren i u skladu sa standardima koje Renault zahtijeva i u tome je sva priča.

 

Koji je problem kod aftermarketa?

Prvi je da smo mi zemlja nižeg ranga i da roba koja dolazi na naše tržište nije identična onim zapadnim zemljama. Tu diskusije nema, uvjerio se X puta na niz stvari. Motorno ulje nabolji primjer.

Drugi problem su ti fuckin prepakirači. Ja bih to zabranio. Biraš jednu marku jer ima ugled i tradaciju u određenom području a ono dobiš nekog drugog proizvođača. Nakarada teška i čista prijevara kupca. Ako nisi u stanju proizvesti vodenu pumpu pa onda nemoj je niti prodavat pod svojim imenom! Kupiš Ruville, dobiš Metelli, koji je sklepan u Kini od nekog JaoNagrabusioSi proizvođača.

Treći problem je kvaliteta poznatih brandova kod aftermarketa. Dobro informiran kupac zna kvalitetne aftermarket brandove i šta tražit kad nešto kupuje. E vidiš to prosječan kupac kojih je 90%, a i vjerujem većina majstora, ne zna niti zanima. Njih zanima jedno, cijena a tek onda kvaliteta dolazi na red pa si dozvole od strane trgovaca uvaljat svakakav šrot od dijelova jer jednostavno ne znaju.

Da se to eliminira, Motrio je kao stvoren za njih i što se kaže dobiš i ovce i novce, a da nije baš totalni china junk.

 

Meni je potpuno jasno i znam da se većina dijelova proizvodi na istoj traci i da se brusi logo. No isto tako nije uvijek baš tako. Nažalost tu se provlači i dio robe koji je netestiran i neprovjeren, čak i pod zvučnim imenom. Vidio sam i toga. Original dio nije jednak zamjenskom. Primjer Bosch svjećice za VW, svjećice identične samo s jednom razlikom, original je bio made in germany a zamjenski made in india ili pakistan, ne sjećam se više. Pa ti sad reci dal je to ista kvaliteta i dali se isplati riskirat ubacit ove pa da otpadne keramika s njih pod prvim jačim opterećenjem auta, a dogodilo se na jednom autu i to sa svjećicama kupljenim kod Tokića.

 

Zato kažem ako nisi siguran šta kupuješ onda idi na original dio (OEM) ili barem taj Motrio jer dobiš kakvu takvu garanciju da će se taj dio ponašat u skladu s propisanim i da neće na dugoročno štetit motoru.

 

Da ljudi Sretan Božić i Sretna Nova 2014, malo idemo uživati u slobodnim danima i pečenki sa francuskom salatom :D

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.