Jump to content

Megane 2, 1,9 dci (88kw) HELP


hayamoto

Recommended Posts

Pozdrav. Novi sam u Renault svijetu automobila, pa Vas molim za pomoć. Naime, prije 3 mjeseca sam kupio Megane Grandtour 2, 1.9 dci (88 kw) sa prijeđenih 186 000 km. Zadovoljan sam autom u globalu ali mi se javio sljedeći problem koji mehaničari ne mogu riješit i svi se tome čude.

Auto mi je počeo trošit dosta ulja, cca. 8 dcl na 1000 km. Turbina mi je promijenjena nedavno, ulje koje točim je Castrol Edge TD 5w40 (probao i ELF 5w40 i opet isto), kompresija motora (cilindara) izmjerena 31 bar, auto ne dimi, normalno linearno potegne, EGR ventil očišćen i ispravan... Ali ulje mi potroši i vidim da ga ima dosta u cijevima usisa. E, sad ja sumnjam na PCV ventil koji mi je uvijek otvoren (po mojoj logici nebi smio biti, ipak je ventil stvar koja nešto otvara/zatvara) i tu auto dosta (jako po mojem mišljenju) dimi na taj ventil, na te cijevi iberlaufa, odnosno baca pare oduška iz kartera i to u leru, pa vjerojatno onda kad motor radi na višim obrtajima još više baca te uljne pare, a taj ventil nema nikakvu funkciju jer je otvoren kako god mu zrak ulazi s jedne i druge strane, pa je moguće da onda tu i potroši to ulje, odnosno da ga baca u usis. Dali netko zna što bi moglo biti i dal je netko imao sličan slučaj??? Mehaničari se čude ko "picek glisti" i niti jedan nezna što je taj ventil, odnosno čemu služi, a ja sumnjam na to jer sam čitao nešto o tome po stranim forumima.

 

Hvala unaprijed.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Još jedan u nizu..Kod domaćih meštra si bil ili u servisu di bi trebali nekaj znati?

Link to comment
Share on other sites

meni je prošli auto trošio litru ulja na 1000 km,isto kompresija je bila dobra, jer su kompresione karike bile dobre,a uljne su bile istrošene, tako da nije isključeno da ćeš morati otvarati motor i raditi "polugeneralku". a moguće da je i ta turbina problem, je li ti nova, reparirana ili polovna?

Link to comment
Share on other sites

meni je prošli auto trošio litru ulja na 1000 km,isto kompresija je bila dobra, jer su kompresione karike bile dobre,a uljne su bile istrošene, tako da nije isključeno da ćeš morati otvarati motor i raditi "polugeneralku". a moguće da je i ta turbina problem, je li ti nova, reparirana ili polovna?

Turbina je nova, a bio sam kod boljih majstora u okolici VŽ i svi se tome čude ali su i rekli da ne stavljam ništa drugo osim 5w40. (mislio sam stavit 10w40). Neznam, više neznam šta da radim, gdje da idem i kojem mehaničaru da vjerujem.

Link to comment
Share on other sites

ako ti ulje ne curi na neki semering i sl. potrošnja od 1-2 dl na 1000 km je ok ali 0.8 l na 1000 km je posljedica istrošenog motora, jesi siguran da taj motor ima 186000 km a ne 300 + tisuca

Link to comment
Share on other sites

Auto je uvoz iz Slovenije ali sam provjerio kilometre po broju šasije i sve ok. Zar nebi onda bila kompresija loša da ima 300 + tkm? Neznam, auto mi je detaljno pregledan i od ispod motora nema tragova curenja ulja, kažem, jedino kad otvorim neku cijev od usisa vidim da su jako nauljene i na ovom spoju označenom na slici mi najviše slini ulje, onako ispod tog spoja.

 

http://tinypic.com/r/30ts7yp/5

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Novi sam u Renault svijetu automobila, pa Vas molim za pomoć. Naime, prije 3 mjeseca sam kupio Megane Grandtour 2, 1.9 dci (88 kw) sa prijeđenih 186 000 km. Zadovoljan sam autom u globalu ali mi se javio sljedeći problem koji mehaničari ne mogu riješit i svi se tome čude.

Auto mi je počeo trošit dosta ulja, cca. 8 dcl na 1000 km. Turbina mi je promijenjena nedavno, ulje koje točim je Castrol Edge TD 5w40 (probao i ELF 5w40 i opet isto), kompresija motora (cilindara) izmjerena 31 bar, auto ne dimi, normalno linearno potegne, EGR ventil očišćen i ispravan... Ali ulje mi potroši i vidim da ga ima dosta u cijevima usisa. E, sad ja sumnjam na PCV ventil koji mi je uvijek otvoren (po mojoj logici nebi smio biti, ipak je ventil stvar koja nešto otvara/zatvara) i tu auto dosta (jako po mojem mišljenju) dimi na taj ventil, na te cijevi iberlaufa, odnosno baca pare oduška iz kartera i to u leru, pa vjerojatno onda kad motor radi na višim obrtajima još više baca te uljne pare, a taj ventil nema nikakvu funkciju jer je otvoren kako god mu zrak ulazi s jedne i druge strane, pa je moguće da onda tu i potroši to ulje, odnosno da ga baca u usis. Dali netko zna što bi moglo biti i dal je netko imao sličan slučaj??? Mehaničari se čude ko "picek glisti" i niti jedan nezna što je taj ventil, odnosno čemu služi, a ja sumnjam na to jer sam čitao nešto o tome po stranim forumima.

 

Hvala unaprijed.

Usis mora malo bit zauljen baš zbog tih uljni para a i nijedna turbina ne dihta 100% i svaka baca malo ulja.

Kad je počeo trošit ulje, odmah po kupnji ili kasnije?

Po tvojoj priči ispada da je motor loš ako jako dimi na iberlauf i na tubini baca ulje u usis no čudno je da je kompresija dobra. Kak je ta kompresija mjerena, na hladno ili toplo? Dal pali jednako i na hladno i na toplo?

Link to comment
Share on other sites

PCV moš probat očistit,drže ga tri šarafa za metalnu flanđu, nemoj ga čupat iz bloka ...jesi provjeravao jel ti "puši" na pcv,tako da si otpojio cijev ispod čepa/mjerača uštekane je s gorne strane na pcv i vodi na usis turbine,imaš onaj žuti dugmić koji stisneš i samo povučeš prema gore...tak ćeš vidjet najbolje kolko ti baca na pcv....ali to ti i ne mora ništa značit..ako su uljne karike u banani....e i kad odpojiš tu gumenu cijev pazi da ti kroz nju turbina ne usisa neko smeće...

 

čini se da su auta iz slo katastrofa,ti si već drugi u tjedan dana sa problemom na tom motoru....

Link to comment
Share on other sites

Usis mora malo bit zauljen baš zbog tih uljni para a i nijedna turbina ne dihta 100% i svaka baca malo ulja.

Kad je počeo trošit ulje, odmah po kupnji ili kasnije?

Po tvojoj priči ispada da je motor loš ako jako dimi na iberlauf i na tubini baca ulje u usis no čudno je da je kompresija dobra. Kak je ta kompresija mjerena, na hladno ili toplo? Dal pali jednako i na hladno i na toplo?

Kompresija je mjerena na hladno, auto je stajao kroz noć u radioni i ujutro smo izmjerili kompresiju. Kad sam kupio auto, odmah sam izmjenio set zupčasti, svo remenje, sva ulja i auto prvih 5000-6000 km nije potrošio ni kap i onda mi jednom kad ga upalim prikaže oznaku "top up oil level", ja dotočim do maximuma mjerača i od onda tako stalno već nekih 7000 km s tim da sam opet izmjenio ulje jer sam mislio da je ulje možda krivo. Inaće ujutro na -5 koliko je bilo ovih dana najniže, upali bez problema. BTW: Zrmi i marek, bio kod ovlaštenog servisa u Renault-u u Varaždinu i svi me blijedo gledaju kad im kažem za PCV ventil. ("A kaj pa je to? Nikad čuli.") I onda otvorim haubu i pokažem taj ventil al veli njihov mehaničar, ma to ti nije ništ, to je tu tak, to nema veze s ničim, kaj to je taj PCV, itd...

 

Sutra idem u jedan servis da mi ispitaju turbinu ak se nije kaj s njom desilo u tom kratkom periodu.

Link to comment
Share on other sites

Senzor javi da trebaš natočit ulja kad je nivo na minimumu. A pošto je na 90% auta između min i max 1L po tome ispada da imaš potrošnju od 1.6 dcl na 1000km a ne 8 dcl kak si ti napisao što je ništa. Jel ti pratiš to ulje kad dolazi do potrošnje? Odjednom ili to traje konstantno? U tome je cijeli ključ. Ako ti promjena dođe odjednom, može biti loše ulje (malo vjerovatno) ili imaš neki kvar. Ako stalno troši onda je vjerovatno motor u banani. Kompresija može bit dobra ali ne pokazuje stanje uljni karika koje su osjetljive i prve nastradaju.

Da je VW u pitanju  svi bi rekli vozi i ne diraj, to je normalno al kad Renaultov motor krene lokat ulje onda je zaklan.

Zašto je uopće turbina mjenjana? Na temelju čega su to zaključili?

Link to comment
Share on other sites

možda su malo gumice ventila oslabile,ali ako toliko troši to je ok, dok je sklop klip-cilindar dobar, glava se može lako urediti.

Link to comment
Share on other sites

Turbinu su mi odmah promijenili jer je auto bio jako slab, odnosno turbina je zviždala ali auto nije baš imao snage. E, sad auto ima snage, al troši ulje. U svakom slučaju, ja znam da mi vi ne možete servisirat auto ali svaki savjet i nečije iskustvo dobro dođe jer prije Renaulta sam vozio Alfu i znao sam je u šraf, kako motor tako i sve ostalo. (Renault sam kupio iz tog razloga jer su mi svi rekli da ga ne kupujem, tako je bilo i sa Alfom, al jednostavno ne volim slušat priče da je jedini auto Das Auto)

Uglavnom, sutra bi trebao odvest auto kod mehaničara, pa ako treba neka se i motor otvori jer problem postoji i mora se riješit prije ili poslije.

 

Hvala na odgovorima.

Link to comment
Share on other sites

čini se da su auta iz slo katastrofa,ti si već drugi u tjedan dana sa problemom na tom motoru....

Slovenci nisu uopste slatki sa polovnjacima. Uvoze iz cele EU, kupuju po licitacijama i opano muljaju. Bio je primer nekog BMW 5 E60 koji se na mobile.de prodavao sa 368.000 km, karavan. Isti taj auto je za par dana bio na slovenskim oglasima (avto.net) sa 68.000 km, cak su ostale i iste slike

 

Sto se tice dimljenja, svaki commonrail dimi na iberlauf. I tako je kod svih, Mercedes, VW, Renault, Toyota. Probao i kod automobila sa smesno malim kilometrazama, svaki dimi na iberu ili cepu za dolivanje ulja. To nije zabrinjavajuce. Uostalom, sistem unutrasnje cirkulacije gasova (PCV) i sluzi za kruzenje gasova.

Meni sve mirise na turbinu, pitanje je kakva je stavljena, obicno se tako nesto desava kada se ubaci Kinez..

Link to comment
Share on other sites

Na žalost jako veliki rizik je kupovati dizelaša sa iznad 150k km.

Treba očekivati potencijalno velika ulaganja, kolko god da se dobra provjera prije kupovine napravi.

Link to comment
Share on other sites

Dizelaš i sa 200 kkm+ može biti odličan, ali samo ako je održavan. Ako je riječ o zanemarenom autu bježi od njega.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da važi za sve aute, ali dizelaši su posebno osjetljivi na loše održavanje. Puno je složeniji od benzinca (atmosferskog) i samim time zahtjevniji za izvanredno održavanje.

Link to comment
Share on other sites

Ali teško je znati pregledom auta kako je on 10 godina i xxx kilometara vožen i održavan.

 

Nikome apsolutno ništa ne vjerujem, jedino burazu ili starom ako su 1. vlasnici, ostalo ništa.

Link to comment
Share on other sites

Vazi za sve aute. Samo redovno odrzavanje i normalna upotreba i kilometri nisu bauk.

 

Yeah, al obično se auto prodaje dok postane preskup za održavanje ili nepouzdan ili pred nekim većim servisnim zahvatom :)

Jednom sam kupio rabljenoga dizla, nije čak ni bio ni commonrail ni turbine imao ali je svejedno bila rupa bez dna.

Taman sam neš popravio za 3 mj nešto novo ode... Niš ozbiljnoga, manje više potrošno, ali sve po 250-500kn.

Prošli vlasnik ga je 7 god tjerao a da je samo akumulator zamijenio i veliki servis napravio.

Hoću reći da do 150000km ako se normalno održava  bez problema dođe, ali onda ako nije održavan može biti svašta, kaj se tiče turbine/dizni/letećih/karika itd...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.