Jump to content

Megane 2, 1,9 dci (88kw) HELP


hayamoto

Recommended Posts

Yeah, al obično se auto prodaje dok postane preskup za održavanje ili nepouzdan ili pred nekim većim servisnim zahvatom :)

Pa takav auto se ne kupuje, ili mu se ubije cene, ili je ona sumnjivo niska da bi bilo sve u redu.. "too good to be true". Uostalom, sam izracunas da li ti se isplati da kupis polovno vozilo obzirom koliko bi isto takvo platio novo. Ja se jos nijednom nisam prevario u ekonomskom smislu i vrlo mi se isplati da kupujem polovno. Ako kupujem auto sa 300.000 km, onda ga tako i platim, a ne kao da ima 130.000 km. I to je to.

Ali da ovo ne bi bilo polovno vs novo, da se vratimo na topic.

Ja bih prvo ovde krenuo od turbine, koja je i pri kupovina ocigledno bila neispravna. I ocigledno je auto i tako kupljen, sa poznatom manom, koja nije resena ugradnjom nove, verovatno sumnjivog kvaliteta.

I nikada ne bih menjao gradaciju ulja, cak ni na 400.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Pa takav auto se ne kupuje, ili mu se ubije cene, ili je ona sumnjivo niska da bi bilo sve u redu.. "too good to be true". Uostalom, sam izracunas da li ti se isplati da kupis polovno vozilo obzirom koliko bi isto takvo platio novo. Ja se jos nijednom nisam prevario u ekonomskom smislu i vrlo mi se isplati da kupujem polovno. Ako kupujem auto sa 300.000 km, onda ga tako i platim, a ne kao da ima 130.000 km. I to je to.

Ali da ovo ne bi bilo polovno vs novo, da se vratimo na topic.

Ja bih prvo ovde krenuo od turbine, koja je i pri kupovina ocigledno bila neispravna. I ocigledno je auto i tako kupljen, sa poznatom manom, koja nije resena ugradnjom nove, verovatno sumnjivog kvaliteta.

I nikada ne bih menjao gradaciju ulja, cak ni na 400.000 km.

 

Slažem se, ako su kilometri sigurni vjerojatnije je da je turbina. Ali opet malo mi je čudno da na toj kilometraži odu i dizne i turbina. I još na 1.9 dci...

Ko da mu je još koja stotka na duši...

Link to comment
Share on other sites

Decki, sve je moguće da je turbina opet nešto u kvaru, ni prvi pa ni zadnji sa tim problemom.

 

Kad sam kupovao auto bio sam sa kolegom koji se bavio nekad uvozom automobila (još kad se uvažalo iz Njemačke, Belgije...) tako da i on nešto zna, a nisam ni ja baš "kumek". Auto je lijepo upalio, mirno radi, šalta se ko u med da staviš mjenjač, ne trese, ne zanosi, motor je imao sitnih tragova ulja (ipak je rabljen), nije dimio ne dimi ni danas, prosjećna potrošnja još i danas 6.4 l/100 km, unutrašnjost je kao nova, zadnji diskovi original, jedino je turbina zviždala al to smo znali i kao to je mana tim 1.9 dci motorima. Kako drugačije kupiti rabljen auto? Kako mislite da se kupi auto u inozemstvu inaće? 3 dana probe pa onda odlučimo?

 

Nebitno je sad to, ja se nadam da ću ubrzo riješit problem.

Samo da vas pitam, ako mi je turbina opet propustila, koji mi je trošak za očekivat? Mislim na reparaciju ako bude potrebna.

Link to comment
Share on other sites

Decki, sve je moguće da je turbina opet nešto u kvaru, ni prvi pa ni zadnji sa tim problemom.

 

Kad sam kupovao auto bio sam sa kolegom koji se bavio nekad uvozom automobila (još kad se uvažalo iz Njemačke, Belgije...) tako da i on nešto zna, a nisam ni ja baš "kumek". Auto je lijepo upalio, mirno radi, šalta se ko u med da staviš mjenjač, ne trese, ne zanosi, motor je imao sitnih tragova ulja (ipak je rabljen), nije dimio ne dimi ni danas, prosjećna potrošnja još i danas 6.4 l/100 km, unutrašnjost je kao nova, zadnji diskovi original, jedino je turbina zviždala al to smo znali i kao to je mana tim 1.9 dci motorima. Kako drugačije kupiti rabljen auto? Kako mislite da se kupi auto u inozemstvu inaće? 3 dana probe pa onda odlučimo?

 

Nebitno je sad to, ja se nadam da ću ubrzo riješit problem.

Samo da vas pitam, ako mi je turbina opet propustila, koji mi je trošak za očekivat? Mislim na reparaciju ako bude potrebna.

 

A nemaš neku garanciju na turbinu, pošto je nova?

Inače moj otac ima scenica 1.9dti, uvoz, 16 godina star, na satu ima 180 000km, (pošto je uvoz možda je i 280 000).

Dosad motor nije diran, ni turbina ni niš. Motor je suh ko papar. Samo se ulje mijenja na svakih 10kkm i to je sve...

To je sve tak, kako naletiš...

Link to comment
Share on other sites

od šogija tata je nedavno imal fijasko s lagunom 1,9dci 120ks, reparacija turbine, nova crijeva, ulje, filteri itd, ukupno 5-6k kn...

takodjer je kupljen rabljen s navodnih 100k km, dakle cca 200... on je sad treci vlasnik, tak da je svasta prosla... mislim da je trenutno na 180 (tj pravih 280 :D)... sama reparacija je bila cca 3500

Link to comment
Share on other sites

Moj otac je imao takvog 1.9 dti, 460 000 tkm bez ikakvih zahvata na njemu, samo redovni servis, ali traktor je traktor. Ja sam možda malo i zbog toga nagnuo na stranu Renaulta, kao noviji, pa možda je još i bolji.

I dan danas taj Scenic vozi.

 

Nažalost nemam garanciju na turbinu jer smo je kupili isto u Sloveniji :-( na crno, ako uopće je turbina u pitanju.

 

Slažem se s tobom, to kako naletiš, teško je tu birati i biti pametan što i kako napravit kod kupnje rabljenog vozila.

 

Vidjet ću sutra, prekosutra pa javim ako se nađe krivac koji pije ulje.

Link to comment
Share on other sites

Reparacija turbine je ok 300-500 evra maximalno, kako gde.

Megane II karavan nije imao problem sa turbinom.. Govorim o 1.9 motoru, taj problem je pogadjao samo one 1.9 agregate sa 120 ks i 270 Nm. U karavana i limuzinu je isao 1.9 sa 300 Nm i kod njega turbina nije sistemski problem, sto ne znaci da ne moze da se pokvari.

Meni mirise na turbinu..

Bas nam javi sta je bilo..

Link to comment
Share on other sites

Gledam nekog megana 2 uzet, dizela najvjerovatnije , koji je opcenito najbolji motor za taj auto?

ono sto za sad znam da je jedan od losijih izboro 1.5dci do 2005e, a takvih ima najvise..

pretpostavljao sam da je najbolji izbor 1.9dci u FL modelu, dakle 2006o godiste je to cinimise.. da ?

 

sto se ovog problema tice, ak trosi tolko ulja, trebalo bi to negdje izlaziti ulje van.Di?

ili ti mora dimit jače, jače nego normalno

ili da slini negdje jako

Imao sam auto koji je i dimio i slinio i trosio je cca 2 litre na 1000km, al to se vidlo.Mislim da bi se i ovo trebalo vidjeti.

I da , provjeri kak je ugradena ta turbina..

Link to comment
Share on other sites

Dizelaš i sa 200 kkm+ može biti odličan, ali samo ako je održavan. Ako je riječ o zanemarenom autu bježi od njega.

tesko je znati kako je odrzavan. Osim ako si ga kupio od prijatelja,punca ili brata i sl. Kad vidis njuskalo svi su napravili veliki servis,auto bez ulaganja,redovito odrzavani i bez greske. Toliko super da su na prodaju "eto tako"..
Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoju uvezao iz Njemačke. Izašla me skuplje nego što bi je platio u Hrvatskoj, ali s originalnom kilometražom. Na kupnju u Njemačkoj odlučio sam se zato što imam rođaka koji se bavi prodajom rabljenih automobila u Nurnbergu. Tako da mi je onm našao dobar auto.

Link to comment
Share on other sites

tesko je znati kako je odrzavan. Osim ako si ga kupio od prijatelja,punca ili brata i sl. Kad vidis njuskalo svi su napravili veliki servis,auto bez ulaganja,redovito odrzavani i bez greske. Toliko super da su na prodaju "eto tako"..

Potpisujem, sve ostalo je lutrija.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio svoj CC u HR, provjerio ga u servisu, svi servisi radjeni redovito na 20 tkm. Za sad sam napravio 50 tkm i nisam imao nikakvih problema s autom.

2.0 dci, 170 tkm, auto jedva da trosi :) 5.4 l prosjek, fino vuce. Ne mora svaki dizel biti s**nje.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa. Evo, da se javim što se kemijalo na mom Meganu 2 ovih dana. Turbina je provjerena i ok je, sve šelne su pritegnute, provjerene. Nigdje ne slini ulje na vidljivom mjestu motora. Promijenio ulje, stavio 5W40 Castrol EDGE TD (po drugi put, al sam ga ovaj put platio malo više u nadi da je 100 % original) i napravio sam 820 km od promjene i onda mi se tek nivo ulja spustio za 1 crticu na šipci za ulje (isto mi prikazuje i onaj mjerač na putnom računalu, fali 1 točkica od onih 6). Znači, po meni se ta potrošnja jako smanjila, a sad ću da vidim kako će biti dalje. Dal zna netko koliko je taj nivo količinski ulja, znači od min do max na šipci?

Link to comment
Share on other sites

opet troši previše ta crtica je 1.5 do 2 dcl a to je po meni previše na tu kilometražu...ja mislim da je do sklopa klip cilindar,odnosno da nisu uljne karike zapekle....samo ne znam koja je pouzdana metoda koja će to potvrdit prije raskopavanja motora...

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa. Evo, da se javim što se kemijalo na mom Meganu 2 ovih dana. Turbina je provjerena i ok je, sve šelne su pritegnute, provjerene. Nigdje ne slini ulje na vidljivom mjestu motora. Promijenio ulje, stavio 5W40 Castrol EDGE TD (po drugi put, al sam ga ovaj put platio malo više u nadi da je 100 % original) i napravio sam 820 km od promjene i onda mi se tek nivo ulja spustio za 1 crticu na šipci za ulje (isto mi prikazuje i onaj mjerač na putnom računalu, fali 1 točkica od onih 6). Znači, po meni se ta potrošnja jako smanjila, a sad ću da vidim kako će biti dalje. Dal zna netko koliko je taj nivo količinski ulja, znači od min do max na šipci?

Ako je 1.5L od min do max to je na 6 crtica 2.5dcl a tebi je skinuo jednu što je unutar "tolerancija". Po papirima do 0.5L je dopuštena količina. Ništa prati količinu ulja pa ćeš vidjet kak će se ponašat na dulje trase. Ako ovako ostane, ne diraj ništa, nego samo vozi.

Ako je turbina OK i tu ne gubi ulje, ostaju karike. Možda su i od lošeg ulja zapekle, a Renault motori jesu tome podložni, pa se to s vremenom pročisti. Mjenjaj češće ulje za početak, tipa svaki 6-8 tisuća, i stavi Shell helix ultra DIESEL jer ima jače detrdžente od Castrola.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetima i odgovorima. Sad bar znam da ne moram otvarat motor... I na kraju, sad nema "krivca", odjedamput se potrošnja ulja smanjila, e i goriva u prosjeku troši 2 dcl manje na 100 km.

 

6,3 l/100 km je ok potrošnja? (prosječna brzina 43 km/h)

Link to comment
Share on other sites

Meni ovo deluje identicno problemu koji sam imao na proslom scenicu sa istim motorom, pisao sam ne tako davno na forumu. Da skratim, resenja nemam, prodao sam auto takav jer nisam imao zivaca da se mlatim sa majstorima. Samo sam hteo da pomenem da se desavalo da po par hiljada Km ne potrosi ni gram ulja i onda ode litra za hiljadu kilometara tako.

Sad vozim ovaj auto sa avatara i neverovatno je kako iako je isti motor, ovaj ide kao da ima 20konja vise i mnogo manje dimi na potapanje gasa

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.