Jump to content

Megane Coach 1.6e


Ruske

Recommended Posts

Ne znam nista osim da je bija JC5 :D

A mjenjac je bija perverzno slozen, jedino je tribalo produljit prvu za zub-dva i onda bi to bija sou. Brzine su padale 4500,5000,i 5500 i 5500 sa 6800 mu je blokada bila cini mi se.

Link to comment
Share on other sites

Cca 180-185 km/h može ići taj auto po ravnom...i po gps-u. Na satu se mooožda može približit brojci 200...sa 195/50/15 gumama koje su nešto manje u opsegu od originalnih 14" s kojima je taj coupe s tim motorom dolazio serijski i po kojima je brzinomjer i kalibriran.

Link to comment
Share on other sites

zabrijali ste...isao sam ja po uricama 220, ali na nizbrdici...od tad je mjenjac mjenjan 2x

2. mjenjac je isao 195 i tocka na blagoj nizbrdici, na ravnome 185

sad je unutra 3. mjenjac od 1.4 navodno kraci, s time da se osjetno osjeti da su prve dve krace...nisam jos stigao isprobati

 

 

Baš je jako lijep auto. To je koliko vidim prva linija Coupea, nije redizajn ? zaista ovi Angel Eye farovi brutalno dobro stoje na tim coupe-ima, daju im baš moćan izgled. Primjetio sam na prethodnim stranicama da ti je krov apšisan, planiraš li možda u skorije vrijeme kompletno raditi limariju na novo ? misliš špricanje i prateći sitni popravci ? ili bi možda pošpricao samo krov original ili nekom drugom bojom ? koliko sam shvatio to je 8ventilac sa 90 konja jel tako ? nevjerovatno mi je da kažeš potegne i do 210. To je poprilično moćno za tu snagu auta. Prije svega, uzmemo li u obzir da sudeći po tome verzija sa 79kw koju ja imam praktički radi isto ko i ova od 90-konja kada pričamo o nekoj eventualnoj maks brzini (bez tuninga, nabrijanja mašine itd) ja sad ne znam koliko si ti mašinu nabrijavao. Naravno, ti si ga sportski preuredio, olakšao si ga kada si na trkama. Ja ne vjerujem da bi moj iz Coupe 16ventilac sa 79 kw iz 2002 potegnuo više od 210-15 km/h.

 

planiram pofarbati cijeli komplet auto i felge i raditi limariju skroz, posto je pretrpio 2 sudara u zadnji kraj (nikad vise necu stajati ljudima na pjesackom)

1.6 90ks da

o brzini sam napisao gore

nisam nista na motoru radio, samo glijva

nisam nista olaksavao na stazi (cak je kutija suba od sigurno 30kg + pojacalo i sva muzika bila samnom na racelandu gdje sam napravio 1:00.350 sa uniroyalkama

Link to comment
Share on other sites

da ne zaboravim spomenut, da sam uzivao dan i pol u slozenom autu i eto, zapeo sa crijevom goriva za klin portuna visine 3-4cm i poderala mi se i auto stao i opet pjeske...

Link to comment
Share on other sites

jedna nabrzaka kad se vec pise o autu

 

post-5762-0-81473200-1416787392_thumb.jp

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

Cek ja sam te razumio da si vec pofarbao auto ?

A ovo o portunu mislis na prolaz iz bolnice na parking kod posla? Tamo sam i ja vecito kacio pod auta

Link to comment
Share on other sites

ne, nego od heliodroma kod tenka pa prema glavnoj cesti, gdje su rampe, tamo je taj klin ali portuna nema...slikat cu jedan dan

Link to comment
Share on other sites

Znam i taj :) u tenku nam je jedno vrijeme bila radiona tako da sma cesto bio tamo prolazio

Link to comment
Share on other sites

preludica od 187ks i 4WS je bila u hot lapu jedno sekundu i pol sporija

twingo rs 133 sa ovjesom je bio jedno sekundu i pol brzi

 

na grobniku radi vremena kao punto cup, slicne snage, jedno 200kg manje i ovjes, kocnice i sve sredeno

 

 

nego, nije na kraju bilo puklo crijevo nego spoj dovoda i ulaza u motor, zamjenili smo crijeva dovoda, filter goriva, napravili usputni servis ulje i filter kad se vec radilo
 

izmjerio sam po gpsu 100kmh u 5. na 3250/min

Link to comment
Share on other sites

Punto za rentu ima 80ks. Ne znam koliko ks imaju ti Cupovi. Radio sam s tim Puntom 2.06 ili 2.09 ako se dobro sjećam.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Punto za rentu ima 80ks. Ne znam koliko ks imaju ti Cupovi. Radio sam s tim Puntom 2.06 ili 2.09 ako se dobro sjećam.

 

Koliko love košta renta na Grobniku? Imaju li šta drugo osim Punta? :D 

Link to comment
Share on other sites

Šteta što nisi odmah uzeo 2.0 16v, imao bi manje posla.....Doduše, ovako možeš staviti i jači motor od F7R...

Link to comment
Share on other sites

Koliko love košta renta na Grobniku? Imaju li šta drugo osim Punta? :D

600kn je bio punto (75ks), imaš i Clio Cup (LEMA motorsport, mislim da je 210ks) koji je oko 1800kn (cca 225€) ako se dobro sjećam...

Cifre su za 20min.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ruske,moze neki info o toj preslozenoj getribi,sto ste tocno radili i koliko sad ide u kojoj brzini?

Link to comment
Share on other sites

Punto za rentu ima 80ks. Ne znam koliko ks imaju ti Cupovi. Radio sam s tim Puntom 2.06 ili 2.09 ako se dobro sjećam.

taj sam i mislio, renta...ja ga zovem cup. ja sam radio u 1 brzom krugu 2:08 i islo bi jos nize sigurno

 

Šteta što nisi odmah uzeo 2.0 16v, imao bi manje posla.....Doduše, ovako možeš staviti i jači motor od F7R...

nije gust imati vec slozen auto :p imam ja F7R motor za slozit i ubacit, al mislim ipak ne, barem za sad

 

Ruske,moze neki info o toj preslozenoj getribi,sto ste tocno radili i koliko sad ide u kojoj brzini?

getriba od 1.4e serijskog megana, nije nista kraceno, preslozena - mislio sam pregledana i ubacena kakva je, a ne da su slagane brzine krace ili sta god :D diff. je od 1.6e

nisam jos mjerio, budem jednom, osim tih 100 kmh u 5. na 3250/min, ali osjeti se dosta da je kraca u 1. i 2. u odn. na 1.6e mjenjac

bio sam procitao JB kod, ali sam zaboravio koji je -.-

Link to comment
Share on other sites

Ok, hvala na info. Definitivno se vise isplati Punto za naucit stazu...

U tih 20min (9-10 krugova) nećeš ništa naučiti, a za 700kn imaš nekoliko sati sa svojim autom pa možeš laganini dizati tempo kak ti odgovara.

Mi uzeli iz zajebancije da se malo poganjamo...moja guzica je jedino u jedan poluispravan stala (rekli su mi da ih nekaj motor zajebava ali da jedino u njega stanem). :D

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.