Jump to content

Laguna II, trese se pri kočenju


olympya

Recommended Posts

Pozz ekipa, mislio sam da mi ovo ne bude bilo toliko problem ali se ispostavilo da je. Imam auto godinu dana, kad sam ga kupio bili su novi prednji diskovi. I do sada sam vozio tako, nekih 10 000 km. Znači kad lagano kočim volan se trese, kad jače stisne i kad pakne stisnu disk se ne trese. Al tako jako ne kočim nikad, nego ono, normalno. Znači kad kočim se volan trese. Mehaničar mi je neki dan odnio istokarit diskove i promjenio pakne. I skoro se ništa nije promjenilo. Nešto malo manje se trese ali samo pri manjoj brzini, na većoj brzini, preko 90-100kmh se trese još i više. I danas bio opet kod njega i kaže mi da će vjerojatno bit da su diskovi ful loše kvalitete. Ili ako je auto bio udaren da je glavčina. Sad, šta vi misllite o svemu tome?? Ja neznam šta da mislim, riskiram ako idem kupovat glavčinu a nije ona ili ako idem kupovat nove diskove... neznam šta da radim

 

I da, auto je bio udaren ovako kako se vidi na slici profila, i to mi ne izgleda kao da je glavčina mogla nastradati

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • olympya

    19

  • usrmaatre

    15

  • ProParts

    6

  • marek VZ

    4

Top Posters In This Topic

Komparator u ruke i izmjeriti iskrivljenost glavčina(za početak izmjeriti iskrivljenost diskova). Maksimalno odstupanje 0,02 mm. Naravno danas postoje uređaji za tokarenje diskova bez skidanja s glavčine. Da znaš koliko sam ja problema imao s trešnjom volana pri kočenju trenutno bi te zabolila glava. Tri para diskova sam promijenio dok se nisam skrasio na zimmermann-u, sada hvala Bogu ne trese ništa.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Haaa jooj, di ću ja nać taj komparator i to sve?? Ovo za tokarenje diskova sam vidio da na netu..

 

Vidim da komparatori nisu ni skupi, 100-200 kn, ali kako se radi stim?

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

Komparator bi trebao imati svaki mehaničar, to je relativno jednostavan uređaj. Zapamti, iskrivljenost se mjeri na samom obodu diska.

Link to comment
Share on other sites

Jednostavno, komparator se stavi na dio koji se ne vrti (ima na sebi magnet), a igla na obod diska(naravno komparator se postavi na 0), te se zatim rukom okreće disk. Izmjeri se koliko disk "baca" unutra, ili vami.

Link to comment
Share on other sites

Nemam podataka, ali sigurno manje. Glavčina ne bi trebala odstupati više od par mikrometara. Gledam sad u Haynes-ovom manualu piše da je maksimalna iskrivljenost diska 0,07 mm, a u Renaultovom manualu piše 0,02 mm.

Link to comment
Share on other sites

I ja sam imao takav problem, promijenio prednje i zadnje diskove i pločice i ništa nisam dobio, osim što sam potrošio 3500kn za to.

Na kraju je bila kriva desna spona volana (180kn). Promijenio sam tada i krajnike i lijevu sponu, tek toliko da budem siguran. Nisam mogao vjerovati da je to bio uzrok.

Sada je ko urica, miran i precizan na volanu.

Link to comment
Share on other sites

Zato i treba izmjeriti iskrivljenost diska, da bi odmah otklonio mogućnost trešnje volana zbog iskrivljenih diskova.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kupit ću si komparator pa ću vidit. Mada ako je istokareno kako treba mislim da nebi smijeli bit diskovi. Poludit ću ako moram krenut bacat pare sada na sve i svašta :blink:
Zadnji diskovi su mi dosta istrošeni, ali baš osjetim da se trese na prednjoj strani, a ne na stražnjoj. Dok ih nije istokario čak se je čulo struganje u prednjem lijevom kotaču kad bi jače zakočio

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

A pregledaj još i ovjes kao što sugerira Mata. Ali u 99% slučajeva volan pri kočenju trese zbog krivog diska. Kada je kriva glavčina onda novi diskovi znaju protresti nakon prijeđenih par tisuća kilometara.

Link to comment
Share on other sites

Da, ful mi je čudno sve to. Sa ovjesom je sve ok, provjerno i promjenjen je jedan stabilizator.. A je moguće da su diskovi ili jedan disk iskrivljen/i ako je tokaren?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, sve je moguće. Zato je najbolje ispitati jer su pretpostavke majke svih zaj.ba.

Link to comment
Share on other sites

od samog naslova mi već lagano muka ide....iste simtope davno imao...u 40 000km sam promjenio 2 tokara...3 seta diskova i 5 setov pločica...sve te kombinacije tvrdo/meko i nista....diskovi Brembo, Zimmerman, NK...pločice nk, ferodo, ate, 2x one mekane trusting...sto bi bare reko UŽAS...

 

sad imam orginal diskove i pločice su sve Renault...milina..

Link to comment
Share on other sites

e da i provjereno sa komparatorom i sve u toleranciji, ravne felge, ovjes odličan...nakraju sam otokario nove diskove cca 1500km i stavio NK pločice i nisam ga ni vozio do prodaje

Link to comment
Share on other sites

Kod takvih stvari uvijek bih se drzao originala. Ovo zamjensko nakon nekog vremena protrese a za nesto eksttemnije kocenje postoje bolje i skuplje stvari.

Link to comment
Share on other sites

Ma nije sve zamjensko loše nego samo treba odabrat dobru i provjerenu marku. TRW ili ATE disk+pločica ne tresu garantirano. Sam to vozim na autu i moj meho samo to meće i niti jednom nije imao pritužbu.

Sve drugo je loto, Zimmermann, Brembo, Ferodo samo Premier valja i to varira kvaliteta varira od serije do serije. Netko dobro prođe s tim markama ali ima dobar dio koji je i ispušio.

Link to comment
Share on other sites

Ok, sutra krećem ovako, stavit ću felge sa mondea na kojem su nove gume, tako da najprije vidim dali su krive gume/felge. Onda ću.. neznam ni ja šta..
Koliko recimo koštaju original renault diskovi ili ovi TRW ili ATE??

Neznam.. Lovi me depra. Netko tko može pomoć ste jedino vi tu na forumu mi se čini.. Dajte savjete kuda šta..

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

Rupe jesu 5x108, kao na laguni, a centralna je nešto veća na fordu mada to nema veze mi se čini

Link to comment
Share on other sites

Pa veća je rupa na felgi od mondea, da je manja ne mogu uopće staviti. Ili mora bit jednaka kao na laguni? Neznam..

Link to comment
Share on other sites

A kvragu onda.. maa ionako ne moze bit to. Jer nebi auto isao ko po spagi na 50 i na 150 km/h. Trese samo kad lagano kocim.. onako normalno. Da ga jeb.s cudno mi je sve to da je krivo nesto od ovjesa..

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.