Jump to content

Laguna II, trese se pri kočenju


olympya

Recommended Posts

Probaj staviti druge gume, da li ti papučica kočnice trese? Jer ako da, onda je disk/ovi a ako ne, problem je u gumama ili nekom dijelu ovjesa. Imao sam sličan problem na cliu, na laganom kočenju je tresao kao da će se raspasti a na jačem ništa, papučica kočnice mirna, diskovi ravni kao strijela, pločice nove, na kraju sam zamjenio gume i voila, niš ne trese, ista dijagnoza kod kolege na VW polu i isto riješenje.

I da, ako ti je centralna rupa veća nećeš ništa saznati jer će ti pogotovo tresti zato što ima lufta na rukavcu i felgu drže samo vijci. Toga ne smije biti. U krajnjem slučaju možeš staviti prsten u centralnu rupu da bude fit.

Edited by ivan08
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • olympya

    19

  • usrmaatre

    15

  • ProParts

    6

  • marek VZ

    4

Top Posters In This Topic

Ne mora značiti. Meni je recimo samo tresao volan i to užasno (kao da će se raspasti cijeli prednji kraj) pri brzinama iznad 90 km/h, dok papučica uopće nije tresla.

Link to comment
Share on other sites

Moje iskustvo s ovakvom stvari je da sam prilikom kočenja jedva držao volan u rukama.

 

Pregledali smo sve diskove pločice spone krajnike gume felge sve počistili i opet se tresao.

Na kraju cijele štorije sam sam otkrio kvar kada sam sve skinuo dolje i problem je bio u kočionim klještima.

Vodilice zahrđale i prilikom kočenja klješta nisu dobro kočila tj ravnomjerno, niti su se vratila nazad.

 

PRegledajte doslovce sve.

 

Diskovi imaju svoje mane i vrline, ali eto ja sam koristio Brembo ATE kombinaciju i to je kočilo ko blesavo, imam i kombinaciju zimmermann i trw i isto super funckionira tako da čisto sumnjam da bi na Renaultu išli fušat s diskovima.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene isto kombinacija zimmermann TRW koči odlično. Natrag kombinacija Textar SNR se također pokazala kao dobra.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Problem je u tome što se ja u to ne razumijem previše, niti imam rupu da mogu lijepo ispod sve pogledat. I sad ako idem mehaničaru mogu mu jedino reć na šta da sve obrati pažnju.


U slučaju da se nešto mjenja, recite mi koje marke da stavim? Zimmermann pločice i ATE diskove ili? Nešto prvojereno

Link to comment
Share on other sites

Sad dok sam malo njuškao, vidim da mi nešto tucka dok okrećem volan i odem gledat di.. tamo di osovina od volana dođe u letvu volana. Šta je to točno? Sve je razliveno od ulja po tome :glare:

Ko za k..ac to mi je jučer počelo

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

križ volana.Tucka ti letva volana,tj.zubi.

Edited by marek VZ
Link to comment
Share on other sites

ne mora biti da tucka letva volana jer boljke kod francuza su spone i oće se jednostavno potrošiti i rasklimat, a ja bi i rekao da imao razloga da se to provjeri i onda stavit nove pa probat s trešnjom volana.

Link to comment
Share on other sites

ne mora biti da tucka letva volana jer boljke kod francuza su spone i oće se jednostavno potrošiti i rasklimat, a ja bi i rekao da imao razloga da se to provjeri i onda stavit nove pa probat s trešnjom volana.

jap, to.Najlakše odma diskove okrivit..

Link to comment
Share on other sites

Pregledaj dobro križ stupa volana. Može ti biti kao meni kad je mehaničar nešto radio i otpustio vijak križa pa se čulo puckanje. Pregledaj dobro spone i krajnike.

Link to comment
Share on other sites

Di je taj kriz volana?? Prije nasao dobrog mehanicara. Kojemu sam sve rekao i odmah je rekao da ce izmjeriti komparatorom diskove i glavcinu. Odmah je rekao da su lako gore neki prilicno losi diskovi i ponudio ni vise ni manje nego trw o kojem ste pricali. A za letvu da moze i nemora bit dosta toga. Covjek neki u zg mu to reparira i tako.. drugi tjedan mu vozim auto. A sada skupljanje love

Link to comment
Share on other sites

Letva volana je mana na Opelima, a ne na Renaultu. Definitivno letva volana nije mana na lagunama, a i da je otišla puno prije puckanja curilo bi ulje.

Link to comment
Share on other sites

Diskači TRW 880kn/par jer ima 280mm diskove naprijed :(

Link to comment
Share on other sites

880kn par??? :aua: :aua:
+ letva, reparacija ili što god 500-1000 kn, posao .. aa jooooj

 

Taman čekam od lagerosa da mi pošalju podatke za uplatit za veliki servis

A oduvjek sam htio biti automehaničar :00009019:

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

a dobro veliki servis nebi trebao biti skup.

 

Mislim Zimmermann diskovi su 720kn par za taj isti auto...ali ovisno što želiš gore ali eto ako će biti TRW cijena je tu negdje

Link to comment
Share on other sites

Diskači TRW 880kn/par jer ima 280mm diskove naprijed :(

Zar nisu u laguni 1.9 dCi 300mm diskovi? Kod mene (2.2 dCi) su 308 mm.

Link to comment
Share on other sites

Zar nisu u laguni 1.9 dCi 300mm diskovi? Kod mene (2.2 dCi) su 308 mm.

Pa koliko piše ovo je 1.6 benzinka a 1.9dci ima 300m a 2.2dci kako koja! 308mm i 300mm :)

Link to comment
Share on other sites

Od 10 mjeseca 2002 na 2.2 dCi su 308mm diskovi. Kratko vrijeme su se ugrađivali 300 mm diskovi, niti 8 mjeseci. Kako sam ja zaključio da je riječ o 1.9 dCi sam Bog zna. Ah sjetio sam se, pišem s mobitela, a na njemu se ništa ne vidi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Brembo je 450 kn diskovi, trw duplo skuplji..

Mislim za ovu moju lagunu

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

Mbembo=u najvećem broju slučajeva smeće, ali Brembo max je već druga priča. Evo sad čitam po forumima da i Brembo max imaju problema i počnu tresti. Kupi Power Ate diskove. Ja imam Zimmermamn i zadovoljan sam s njima, nema trešnje.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Amortizeri Robi sa velog vrha ti reparira letve volana

tako da netreba nikud slati letvu ukoliko je do nje.

sta se tice ostalog oko automehanike isto se njemu možeš obratiti.

kod tebe ce najprije biti da ti je neka spona loša pa trese pri kocenju

Link to comment
Share on other sites

Moje iskustvo s ovakvom stvari je da sam prilikom kočenja jedva držao volan u rukama.

 

Pregledali smo sve diskove pločice spone krajnike gume felge sve počistili i opet se tresao.

Na kraju cijele štorije sam sam otkrio kvar kada sam sve skinuo dolje i problem je bio u kočionim klještima.

Vodilice zahrđale i prilikom kočenja klješta nisu dobro kočila tj ravnomjerno, niti su se vratila nazad.

 

PRegledajte doslovce sve.

 

Diskovi imaju svoje mane i vrline, ali eto ja sam koristio Brembo ATE kombinaciju i to je kočilo ko blesavo, imam i kombinaciju zimmermann i trw i isto super funckionira tako da čisto sumnjam da bi na Renaultu išli fušat s diskovima.

diskovi su se pregrijavali kako da niste skužili odmah

Link to comment
Share on other sites

Brembo je 450 kn diskovi, trw duplo skuplji..

Mislim za ovu moju lagunu

Di su te cijene?

 

Ako je tako ja ću kupit 20 pakiranja po toj cijeni!

diskovi su se pregrijavali kako da niste skužili odmah

Nisu se pregrijavali jer pločica nije ravnomjerno došla do diska i samo je jednim dijelom kočila dok se natrag vraćala polako

Link to comment
Share on other sites

uzmi sto kvalitetnije, nemoj zalit 200-300kn....nije vrijedno živaca vjeruj...

Link to comment
Share on other sites

Pa danas mi je nudio mehanicar neke 3 marke i jedna od tih je bila brembo 470 kn.. a ove druge i ispod 400. Ali i sam je rekao da ako je do diskova da stavim trw

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.