Jump to content

Propalo mi kvacilo


6612

Recommended Posts

Danas u tijeku voznje mi je kvacilo propalo do dna i nije se vise vratilo... Vise nije u funkciji i auto sad nije u voznom stanju.

Dok cekam majstora da pogleda zanima me sta bi moglo biti i koliko bi me popravak mogao kostati (espace 2.0 dci, 2006. Godiste)?

Link to comment
Share on other sites

Teško da Espace 5 2.0 dCi ima sajlu. Vjerojatno je "propišao" jedan od cilindara spojke. Moli Boga da je riječ o "master" cilindru na papučici spojke, a ne "slave" zbog kojeg mjenjač mora dolje. Jesi li pokušao papučicu podignuti rukom?

Link to comment
Share on other sites

Pukla kuplung sajla ovako na prvu.

 

Kolega, još samo Clio 2 1.2 8v ima sajle, ostalo su sve senzori, cilindri i sl. Zato i volimo taj auto :D

Link to comment
Share on other sites

Probao sam i moze se podignuti.

Jel ima otpora kad ga probaš pritisnuti?

Link to comment
Share on other sites

Jel ima otpora kad ga probaš pritisnuti?

Nema, ni u jednom smjeru. Ide lagano, i propada bez problema

Link to comment
Share on other sites

"Propišao" ti je cilindar, e sad koji ne znam. Trebaš provjeriti. Ako je riječ o glavnom "master-u" onda ga nije problem promijeniti, ali ako je "slave" tj. Onaj koji pokreće potisni ležaj onda treba mjenjač skidati.

Link to comment
Share on other sites

Ne bih da baksuziram , ali u većini slučajeva propiša cilindar u mijenjaču , tako da će mjenjač vjerovatno morati dole.

Jel' ima ulja u posudi ulja za kočnice i jel se vidi trag ulja na sastavu motora i mjenjača?

Link to comment
Share on other sites

Ne bih da baksuziram , ali u većini slučajeva propiša cilindar u mijenjaču , tako da će mjenjač vjerovatno morati dole.

Jel' ima ulja u posudi ulja za kočnice i jel se vidi trag ulja na sastavu motora i mjenjača?

Nisam nista gledao, iz razloga jer se uopce ne kuzim u te stvari, jbg.

Link to comment
Share on other sites

Meni se jednom slicno dogodilopri paljenju auta. Spojka propala do kraja a ispod lokva od ulja. Slepom do servisa i sva sreca nabili su neko crijevo ili nesto sto je spalo bas mislim s tog jednom cilindra i odzracili, nasipali ulja i sve 5. Mjenjač nije isao dolje tako da nemora biti nista strasno

Link to comment
Share on other sites

peti cilindar se to zove, to je meni bilo isto ali ne na twingu. kupis novi komad, spojis ozracis kocnice i to je to

Link to comment
Share on other sites

Zek@n-e "peti cilindar" nema nikakve veze sa kvačilom.

 

Radi se o regulatoru kočione sile za zadnje kočnice koji ovisno o težin izadnjeg kraja otvara ili zatvara ventil i jače ili slabije stišće zadnje kočnice.

 

Ovdje se radi o tome da je kvačilo (korpa, potisni ležaj) pokretano hidraulikom a ne sajlom

Link to comment
Share on other sites

Ovako samo možemo nagađati, potrebno je otići u servis.

Link to comment
Share on other sites

Zek@n-e "peti cilindar" nema nikakve veze sa kvačilom.

 

Radi se o regulatoru kočione sile za zadnje kočnice koji ovisno o težin izadnjeg kraja otvara ili zatvara ventil i jače ili slabije stišće zadnje kočnice.

 

Ovdje se radi o tome da je kvačilo (korpa, potisni ležaj) pokretano hidraulikom a ne sajlom

 

ispricavam se. pisem gluposti, nije dobro ucit i surfat haha

Link to comment
Share on other sites

otišo je jedan od ona dva hidraulična cilindra ili ti je u najboljem slučaju puklo crijevo...malo vjerovatno...

Link to comment
Share on other sites

Pitanje je vezano za kvačilo pa ću iskoristiti kolegenu temu.

Evo mene opet s pitanjem o Cliu dCi. Srećom ovoga puta o susjedovom autu se radi, 2002. Godina.

Nedavno je mjenjo kvačilo. S novim nema problema, ali u leru primjećuje neki zvuk.

Auto je izbačen iz brzine. Kad je kvačilo stisnuto sve je ok. Kad se pusti, čuje se neki zvuk, kao neko mljevenje, ne znam. Čak mi se čini da se auto malo više trese tada, samo sam na minutu sjeo u njega pa nisam skroz siguran. O čemu bi se moglo raditi?

Link to comment
Share on other sites

Ležaj spojničkog vratila, ili zupčanici istog vratila.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Opet mjenjač mora dole? Jel može nastati neki veći kvar ili je posljedica samo taj zvuk kad se pusti kvačilo u leru?

Edited by Fishkal
Link to comment
Share on other sites

Moraš otići do majstora, ovako napamet je jako teško postaviti dijagnozu.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da postoji i neka garancija na kvačilo, provjerim sa susjedom. Htio je samo znati otprilike o čemu se radi. Hvala na pomoći

Link to comment
Share on other sites

Majstor rastavio, otisao mi je cilindar u korpi (onaj skuplji; cca. 1400 kn). Zamjenit cu i lamelu. Veli da mi zamasnjak proklizava (?) i vidim da bi ga htio promijeniti... Obzirom da je to dio koji kosta 6.000 kn, trenutno nije opcija da se mjenja. Sa druge strane, zanima me da li je moguce da je on u banani u autu koji je presao 128tkm i kako uopce do toga dodje? Mozda bi me htio malo preveslati, ali ne mogu komentirati jer ne znam (a i covjek je koliko sam cuo sa te strane ok, dobar frend mi ga je preporucio). Uglavnom brine me, a para niotkud. Ima li netko iskustva? U kakav rizik se upustam ako je covjek upravu?

Link to comment
Share on other sites

Malo su cijene napuhane.

O kojem automobilu je rijec?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.