Jump to content

Renault Laguna 2, izmjena zamajca i neče upaliti


manzzetta

Recommended Posts

Pozdrav ekipa, 

 

e ovako, za vikend mi se strgao auto, otvorili mjenjač zamajac se raspao. Uzeo sam drugi zamajac, isti takvi sa lagune 1.9 dCi 88kW, i sve smo složili međutim auto neče da upali. 

Auto normalno vergla jednostavno neče sastaviti, kad malo ubacimo start spreja u filter iupali se međutim odmah krepa. Gledali smo na diznala baca gorivo, dotoka ima, što bi mogao biti problem ??

 

Zahvaljujem unaprijed

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    15

  • manzzetta

    12

  • djordjep80

    4

  • scenicRXE

    4

i meni se cini da senzor hebe ... ak ste skidali zamasnjak, mozda ste ga ostetili ili na konektoru gubi kontakt....

Link to comment
Share on other sites

senzor GMT na dizelu ?

 

Dali postoji mogučnost da je zamajac zakrenut 1 zub u lijevu ili desnu stranu, pa nema dobar kut paljenja ?

Link to comment
Share on other sites

senzor GMT na dizelu ?

 

Dali postoji mogučnost da je zamajac zakrenut 1 zub u lijevu ili desnu stranu, pa nema dobar kut paljenja ?

da zakaj ne

 

mislim da ga ne mores krivo stavit nego kak ide

bar je tak na mojem

nisu razmaci rupa jednaki pa moras tocno pogodti rupe da bi ga mogao zasarafit gore

tak mi je majstor reko neki dan kad smo mijenjali kvacilo

Link to comment
Share on other sites

da zakaj ne

 

mislim da ga ne mores krivo stavit nego kak ide

bar je tak na mojem

nisu razmaci rupa jednaki pa moras tocno pogodti rupe da bi ga mogao zasarafit gore

tak mi je majstor reko neki dan kad smo mijenjali kvacilo

 

da nemožeš staviti fiksi dio krivo, ali mislim da se pomični dio di su zubi da se može zakrenuti jer ima hod lijevo desno nekih 8-9mm

Link to comment
Share on other sites

e to ne znam

 

kod mene je drugaciji zamasnjak onda

cijeli je fiksni

 

prbaj prvo ocistit taj senzor pa vidi

to ti je najmanji problem i najmanji trosak

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Dobro ti kažu, svakako prvo pogledaj taj senzor, najprije će biti on. Očisti ga i provjeri spoj, a možda ste ga i oštetili.

Link to comment
Share on other sites

Ne čita li senzor GMT sa zamašnjaka?

Možda ste krivo stavili ili je oznaka na drugom mjestu.

Link to comment
Share on other sites

Ne čita li senzor GMT sa zamašnjaka?

Možda ste krivo stavili ili je oznaka na drugom mjestu.

cita sa zamasnjaka
Link to comment
Share on other sites

Najvjerovatnije da je prilikom demontaže/montaže mjenjača strgan senzor GMT ili instalacija istog.

Link to comment
Share on other sites

nope, ništa od navedenoga, nažalost dobio sam krivi zamašnjak, i točna paljenja nije na istom mjestu i auto nije moao sastaviti nikako (barem se nadam da je to) sutra pičim vratit stari zamašnjak i proći novi. Dakle dali netko zna ko ima zamašnjak za 1.9dci 88kW 6 brzina, samo takav mi paše, onaj duboki ?

Link to comment
Share on other sites

Baš sam htio napisati da je vjerojatno krivi zamašnjak osim ako je GMT senzor potpuno u električnom prekidu. ECU na mom Cliju npr. ne javlja grešku ako je GMT iskopčan, samo vergla i ne kresne.

Link to comment
Share on other sites

hmmm

 

Iskreno...sada gledam cijene i zamašnjak (novi) za taj model automobila je 4300kn, a cijeli set kvačila s potisnim i dvomasenim zamašnjakom je 5300kn.

 

Tako da pomeni radije riskirat 1000kn i kupiti sve novo :)

Link to comment
Share on other sites

Kod mene. Mozes javiti na 0914044300 ili info@to-proparts.hr

Cijema je za gotovinu s ukljuvenim PDVom i mogucnost placanja karticama na rate

Link to comment
Share on other sites

Kod mene. Mozes javiti na 0914044300 ili info@to-proparts.hr

Cijema je za gotovinu s ukljuvenim PDVom i mogucnost placanja karticama na rate

Ima konverzijski set Valeo 4P koji umjesto dvomasenog zamašnjaka nudi jednomaseni (opruge za ublažavanje vibracija s koljenastog vatila su ponovno prebačene na lamelu).

Link to comment
Share on other sites

Ima i taj set ali je bez potisno i jednomaseni je zamašnjak.

Valeo - 3800kn/Set

Link to comment
Share on other sites

Ima i taj set ali je bez potisno i jednomaseni je zamašnjak.

Valeo - 3800kn/Set

Potisni je oko 700 kn (hidraulički)

Link to comment
Share on other sites

Ne mora ni ići na Valeo Kit sa fiksnim zamajcem , kad ga ima OEM Renault

Naći polovan fiksni zamajac od Traffica 1.9 dCi(svi imaju jednomaseni) + novi set kvačila za Traffica i eto ga 4P kit :D

To zamijensko + polovan zamajac ne bi trebali biti preko 1500-2000

Link to comment
Share on other sites

dali je itko od vas mjenjao taj dvomaseni i stavio jednomaseni zamajac, kako se auto ponaša, dali je kasnije bilo kvarova, bilo što. Jer nažalost mogu si priuštiti novi jednomaseni (valeo) a ne i ovaj dvomaseni, pa me zanima dali bi bilo ok staviti jednomaseni ??

Link to comment
Share on other sites

Na mome je jednomaseni zadnjih 30000. Auto se ponaša sasvim normalno samo je malo više vibracija kad je auto hladan, a kreće se s mijesta. Malo je auto siroviji nego s dvomasenim.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Upravo što usrmaatre kaže , samo su prisutnije  klasične dizelske vibracije posebno kad je hladan , ali ništa preterano.

A motoru neće biti ništa , jer upravo Traffic sa istim F9Q motorom i PK6 mjenjačem ima jednomaseni zamajac.

Samo stavljej bez frke , koliko se samo Fordova , VW-a , Peugeota vozi bez problema...

Link to comment
Share on other sites

oke, samo da pitam dali se mora mjenjati i potisni ležaj ako ako je prije bio dvomaseni, a sad stavljam jednomaseni ??

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.