Jump to content

Renault Laguna 2, izmjena zamajca i neče upaliti


manzzetta

Recommended Posts

Najveća prednost je to što više nikada nećeš morati mijenjati zamašnak, a on najviše košta.

Isti potisni ti ide kao i na dvomaseni.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    15

  • manzzetta

    12

  • djordjep80

    4

  • scenicRXE

    4

Na službenom sam autu prešao s dvomasenog na obični zamašnjak, do sada napravio 3tkm. Kao što kažu kolege, malo jače vibracije dok je hladan, jače cukne ako nepažljivije pustiš kvačilo i lakše provrti u prazno kod oštrijeg starta.

Link to comment
Share on other sites

eto odlučio sam se ipak na jednomaseni zamajac radi financija, preskup mi je dvomaseni, a ako je razlika samo u tom kretanju, onda vrijedi tih 500 eura što je jeftiniji :D

Link to comment
Share on other sites

Ovako laički mi se čini da dvomaseni zamašnjak u osobnim autima postoji samo zato da ti radi malo komfora kasnije izbije popriličnu svotu iz džepa :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ovako laički mi se čini da dvomaseni zamašnjak u osobnim autima postoji samo zato da ti radi malo komfora kasnije izbije popriličnu svotu iz džepa :nezna:

:dobroje:

 

Premda lagune nisu imale problema s dvomasenim zamašnjacima kao npr. "das auto".

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

:dobroje:

 

Premda lagune nisu imale problema s dvomasenim zamašnjacima kao npr. "das auto".

 

Po onome što sam čuo i vidio čini mi se da su vlasnici BMWa najviše fasovali s dvomasenim zamašnjacima. Vjerojatno zbog stila vožnje njihovih vlasnika :D

 

Kad bi spomenuo ekipi na poslu da na Renaultima ne odlaze dvomaseni zamašnjaci, dobio bi zli za*ebantski odgovor da je to zato jer se auto raspadne prije zamašnjaka :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Po onome što sam čuo i vidio čini mi se da su vlasnici BMWa najviše fasovali s dvomasenim zamašnjacima. Vjerojatno zbog stila vožnje njihovih vlasnika :D

 

Kad bi spomenuo ekipi na poslu da na Renaultima ne odlaze dvomaseni zamašnjaci, dobio bi zli za*ebantski odgovor da je to zato jer se auto raspadne prije zamašnjaka :rolleyes:

Kad zbrojiš sve spone, krajnike, kugle i druge mušice koje na Renaultu češće odlaze i mijenjaju se jednom godišnje :D  ne možeš dosegnuti cifru DMF-a od npr. Golfa V 2.0 TDI da ga hebeš. A koji zna "otići" već na 30000 kkm (Renault se sigurno do tada neće raspasti :D ).

 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

zamajc jednomaseni Valeo je kupljen, sad čekam majstora da složi i nadam se da če auto nakon tjedan dana, konačno upaliti 

Link to comment
Share on other sites

zamajc jednomaseni Valeo je kupljen, sad čekam majstora da složi i nadam se da če auto nakon tjedan dana, konačno upaliti

Upalit će on ako si kupio odgovarajući zamašnjak i ako ga je meštar ispravni ugradio. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

UPALIO JE, napokon, neke male razlike se osjete, al to je totalno nebitno, bitno je da auto napokon radi i ide. Dečki hvala vam svima, puno ste mi pomogli oko svega  :fflag:

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:, ajde neka je sve ok. Da si dva puta dobio krivi zamašnjak, na to  nisam ni pomislio.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Sad si miran što se tiče spojke dosta vremena, a kad budeš slijedeći put mijenjao set spojke uključivat će košaru, lamelu i potisni ležaj bez zamašnjaka. Što je puuno jeftinije. Dobio si samo malo više vibracija i "sirovosti".

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sad si miran što se tiče spojke dosta vremena, a kad budeš slijedeći put mijenjao set spojke uključivat će košaru, lamelu i potisni ležaj bez zamašnjaka. Što je puuno jeftinije. Dobio si samo malo više vibracija i "sirovosti".

 

promjenio sam sve u setu, zamajac, lamela, korpa i potisni, i sad sam miran jako puno vremena, barem se nadam. A što se tiče samog zamajca, malo je bučniji, i čini mi se mrvicu tromiji, al to je zanemarivo ;) 

Link to comment
Share on other sites

Ne bih trebao biti tromiji jer je jednomaseni zamašnjak lakši u odnosu na dvomaseni. Malo bučniji rad mjenjača je normalan, zato jer se pulsiranje radilice direktno prenosi na spojničku osovinu mjenjača (nema ublažavanja).  Isto tako  dizelske vibracije bit će izraženije, a naročito dok je motor hladan. Kad se motor ugrije smirit će se vibravije, ali će se zato čuti mjenjač (ne brini se ništa to je normalno, zato što su zbog ublaženih vibracija dvomasenim zamašnjakom povećane tolerancije u mjenjaču)

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ima razlika, ali one su gotovo neprimjetne.

-

siroviji rad na ler gasu(više vibracija)

više trzanja pri popasku s mjesta

+

motor se lakše zavrti i nekako je poletniji

jednostavnija izvedba koja je trajnija(barem što se zamašnjaka tiče, a isti je najskuplji)

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

a glete, imao sam ga svega 2 tjedna, pa mi se čini da bi trebao biti malo življi, kolega ima A4 1.9tdi 115ks, i čini mi se kad ga vozim da je puno puno žešći od moga sa 120ks

Link to comment
Share on other sites

Čini ti se žešći zato što mjenjač Audija ima kraće prijenosne omjere (većina VAG koncerna). Zašto nisi kolegu poveo na autocestu pa tamo odmjerite snagu u krajnjoj brzini.

 

Laguna 2 1.9 dCi (88kW)

 

ubrzanje: 0 -100 km/h: 10,7 s

maks brzina: 200 km/h

 

Audi A4 1.9 TDI (B5)  PD 85kW

 

ubrzanje: 10,5 s

maks brzina: 185 km/h

Link to comment
Share on other sites

Ima i do mijenjača ali i do razvoja snage kod PD motora u odnosu na CR motore , tako da subijektivan osjećaj u TDI PD motorima je takav , da imaš osijećaj da je puno jači nego što u stvari je , jer  snaga a posebno momenat se oslobađaju naglo i u užem opsegu obrtaja nego CR motori.

A ima i do samog F9Q motora , da ih većina nema performanse koje bi trebala imati (najčešće zbog zaprljanog usisa i EGR-a)

Link to comment
Share on other sites

Dvomaseni čuva radilicu od prevelikog momenta. Da se nabaviti cijeli 4djelni set za nekih 450 eur (toliko me koštalo ljetos)

Link to comment
Share on other sites

To su priče za malu djecu. Dvomaseni bi kao trebao smanjiti pulsiranje koje se prenosi s radilice na mjenjač. Na kraju je ispalo da služi samo za veći komfor u vožnji. Neki su na portalima pisali da će se mjenjač s jednomasenim raspasti. Evo moj preko 30 000 km i još se nije raspao. Sumnjam da bi Valeo kao renomirana tvrtka dopustio sebi da plasira na tržište proizvod koji će uništiti mjenjač u kratkom roku.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sad si miran što se tiče spojke dosta vremena, a kad budeš slijedeći put mijenjao set spojke uključivat će košaru, lamelu i potisni ležaj bez zamašnjaka. Što je puuno jeftinije. Dobio si samo malo više vibracija i "sirovosti".

I menjac..

Link to comment
Share on other sites

Hehe, a šta bi ja trebao napraviti. 110 kW PK6, jednomaseni zamašnjak i auto proizvodnog broja koji se prema tehničkoj noti Renaulta povlačio zbog tvorničke greške na mjenjaču (provjereno). Također, sa najnepouzdanijim motorom u povijesti Renaulta. I onako usput 213000 km i još vozi bez ikakvog kvara na sklopu motor/mjenjač.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.