Jump to content

Renult Megane 1.5 dci,2003. "Supply anomaly"


dajmirenault

Recommended Posts

Danas sam se vozio i upalila mi se stop lampica i bacilo mi je ovu informaciju na komp. Bila je sek,dvije i odma se zgasila i lampica i poruka na kompu. Auto ide odlično, ne trese se, mirno radi u leru.. Ne vidim nikakav problem.. Auto je na rezervi pa sam negdje čito da bi to mogo bit problem. Sada još malo idem  posla doma pa ću vidjet kako se ponaša.. Ima ko kakvo objašnjenje za ovo?

Link to comment
Share on other sites

Da budem precizniji, na kompu je pisalo "anomalia alimentazione".. Ne znam koji je točan prijevod. Na autu nisam primjetio ništa sumnjivo tako da ne znam o ćemu se radi..

Link to comment
Share on other sites

supply bi bilo kao doprema...pa asociram nesto sa pumpom nafte...posto si na rezervi, mozda si u nekom zavoju ostao bez goriva u pumpi, pa ti se javila poruka...ili nije doslo skroz do pomanjkanja, nego do deficita nafte, pa ti se javilo kao upozorenje...ako nisi osjetio da auto ne vuce, mozda je samo slabije tekla nafta...tj dosla do pumpe 

(ravnam se prema svom meganu, tako da ako je sta drugacije jer je auto nov, molim da ne komentirate kako neznam i slicno)

 

e ako je alimentazione, onda je moguce da nesto i u motoru ne stima, sa dovodom smjese u cilindar/ove...

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

Velim ti, upalilo se na koju sekundu i to je to..Na auto ništa nisam osjetio, nit primjetio da je pustila snaga ili nešto slično.

Na kompu je pisalo "anomalia alimentazione" ja sam ovo laički preveo preko google translatea. Također jedan od prijevoda je "power failure","power supply failure"...

Šta bi mogo bit problem s injektorima?

Link to comment
Share on other sites

Ajde ga prvo natankaj pa vidi kakvo je stanje.

Link to comment
Share on other sites

Sad sam još na poslu tak da bum ga natanko kad dodem doma.(to imam samo Lukoil koji bi voli izbjeći)

Kad mi se upalilo to malo sam ga stisko jer sam kasnio tak da bum ga stisnuo i natankanog pa bum videl..

Link to comment
Share on other sites

Natanko sam ga,malo stisko preko 3000 i nije javio ništa,nije gubio snagu,po meni sve ok.. Jel to onda bilo zbog rezerve ili bi mogo bit neki drugi problem?

Link to comment
Share on other sites

Točan prijevod za "anomalia alimentazione" bi trebao biti "power fault" ili "gubitak snage".

ECU jedinica je u jednom trenutku detektirala pad tlaka na visokotlačnoj pumpi i zato je izbacilo taj alarm. Statistički, najčešći uzrok je EGR ventil, ali može biti i zaprljan filter goriva ili velika količina kondenzata u filteru, pa problem sa samom pumpom (malo vjerojatno), itd. 

S obzirom, kako kažeš, da si bio na rezervi i da si ga malo stisnija jer si žurio na posal (znači malo jače upadanje u čoše) moguće da je gorivo pobiglo u jednu stranu tanka pa je pumpa povukla i zraka što je rezultiralo padu tlaka goriva.

Možda da otiđeš na dijagnostiku, jer je greška sigurno ostala zapisana, pa će izbaciti i točan uzrok.

Zašto ti komp izbacuje alarme na talijanskom jeziku?

Link to comment
Share on other sites

Auto je uvoz iz Italije.. To isto moram reći da mi promjene na dijagnostici da mogu pročitati ak baci neku grešku. Znaci oni kad ga spoje bi trebali vidjet ak je neki feler? Sutra sam ga ionak mislio odpeljat da naprave mali servis tak da vjerujem da ce ga spojit na dijagnostiku. Velim,osim toga ne vidim problem.. Na sek,dvije se upalilo i javilo dok je bil na rezervi a prije i poslje toga nista..

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi morali očitati zbog čega se javio taj alarm. Greška ostaje zapisana u ECU. Ponište je kad se spoje kompjuterom.

Da, napomeni im da ti promjene sa talijanskog na engleski, bit će ti lakše. 

Link to comment
Share on other sites

alimentazione NIJE snaga na talijanski...nego doprema (goriva), ja bi to spojio sa ubrizgavanjem ili sa pumpom goriva (rezerva?)

Link to comment
Share on other sites

A pošto se javilo dok sam ga malo stiso na rezervi nadam se da je to kraj te price.. Ja racunam da je neki feler na pumpi ili sa ubrizgavanjem da bi poruka i lampica ostale gorit na kompu.. Bar se nadam,jer nisam previše stručan..

Link to comment
Share on other sites

Tak se i meni jednom u tri godine upalila lampica injection fault na 2 sec kod jačeg kretanja na semaforu. A prije toga i poslije sam vozio još jače milijun puta i ništa. Vozi i ne brini ako auto normalno radi. Trenutna greška u senzoru, greška u bilo čemu drugome. Ako se ponovi, brini.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Evo danas kad sam se vraco s posla i stiso ga malo mi je opet na kratko bacio tu grešku.. Auto normalno vuče,ne trokira,normalno pali.. Sutra ide na dijagnostiku pa cu bit pametniji al nije mi jasno kaj bi moglo bit..

Link to comment
Share on other sites

rekao bi neka povremena greska s ubrizgavanjem...ako ti ju komp prepozna, mogu ti je oni izbrisati, ali moze se isto tako opet ponoviti svako toliko...mozda da cistis injektore?

Link to comment
Share on other sites

 anomalia alimentazione = injection fault

 

Moze biti puno toga, ali voznja na rezervi svakako  nije uzrok tome. U svakom slucaju spojiti na CLIP, pa videti gresku.

Link to comment
Share on other sites

Tu grešku izbacuje kad registruje prenizak pritisak u rampi , obično u vršnim opterećima u najvišim stepenima prenosa.

Prvi signali da se pojavljuju anomalije na opjevanom Delphi ubrizgavanju...

Link to comment
Share on other sites

ako je ovo što kaže đorđe,kreni šparat eure u stotkama...trebalo bi pogledat jel imaš metalne špene u kućištu flitera goriva,ako se da rastavit :nezna: i normalno spajanje na clip

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

alimentazione nije injection, nego ubrizgavanje, doprema goriva...dakle ono sta je kolega djordje rekao

Link to comment
Share on other sites

alimentazione nije injection, nego ubrizgavanje, doprema goriva...

svaki kvar ili svaka neregularnost u sistemu ubrizgavanje se na BC-u Renaulta prikazuje kao "injection fault".

Link to comment
Share on other sites

Bio sam danas na servisu,pogledan je i spojen na komp,i rečeno je da je sve ok..

Dajte mi recite kako se manifestira taj problem s delphi pumpom? Da li se može to u vožnji uočit?

I malo van teme al povezano, da li mi možete preporučit majstora koji radi u fušu? Idealno bi bilo da radi u renault servisu, da poznaju auto te da popravlja u fušu. Moram napavit onu klasiku,ulje,filteri,remenje pa i onda nek se pogleda i ta pumpa ko nekaj ne štima itd.. Ne želim u ovlašteni jer deru s cijenama pa ako ima netko za preporučit dobrog majstora bio bi zahvalan..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bil sam na servisu gdje sam mjenjal zupčasti,vodenu pumpu,kanalni,filtere,ulje,antifiriz.. Spical sam si ga do jaja.. U filteru goriva nisu nađene špene VT pumpe tako da je ona u redu. Na dijagnostici mi je rečena greška "tlak goriva", nije mi rečeno gdje točno nego samo tlak goriva.. Strah me bilo da se ta pumpa raspada al sad mi je malo srce na mjestu. Čuo sam se s Purićem i MEićem i pregledi tog sustava ubrizgavanja se penju i do 1500 kn što mi je malo previše u ovom trenutku. Pošto je greška povremena i na autu niš ne osjećam nekak si mislim da odgodim taj pregled jer mi se čini da nije neka velka greška..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.