Jump to content

Zamjenski kablovi za svjecice na Cliu 3 TCe


Nathaniel

Recommended Posts

Posto su majstori za plin dosli do zakljucka da bih morao zamijeniti kablove krenuo sam u potragu. Niko nema na stanju (pa ni ovlašteni servis) i kod svih se moraju poruciti. Opcije su:

 

NGK set za nekih 33 €

BERU set za nekih 40 €

ZLJ set (u stvari nisam cuo kako se zovu ali navodno zemlja porijekla Francuska) isto 40 €.

 

 

NGK set trebao stici sutra/prekosutra iz ZG ali ce roba kasniti do slj.,subote zbog nekakvog ....zakasnjenja da ne psujem. Meni bi to trebalo cim prije. BERU kablove bih imao prekosutra ovdje ali sam se dvoumio da li je to prva ugradnja, hocu li se zeznuti i sl (a pogotovo sto mi je NGK kao brand privlacan hehe).

 

Skinem poklopac motora maloprije kad na kablovima pise BERU. Vjerujem da su to oni koji su dosli na autu u fabrici.

 

Da idem s BERU kablovima ili da cekam ipak NGK?

Link to comment
Share on other sites

Sa BERU nemaš greške, imam ih na Cliu. Na prvi pogled i opip se vidi da su to kvalitetni kabeli.

Link to comment
Share on other sites

čekaj svi kablovi ili jedan je 33€?? 

 

Ja bih svakako čekao ngk jer su jeftiniji i sviječice su njihove. 

Link to comment
Share on other sites

Set kablova.

 

Ma nije mi nesto do tih 7€ jbs to al nisu pouzdani da li ce doci i slj.subote. Ove su eto trebali sad ispade da moram cekati narednu sedmicu, opet petak/subotu. Vec se 2 sedmice vozim ovako.

 

 

Zanimljivo, auto na benzin ide ko....GTI (kad ne smijem reci RS hhh)

Link to comment
Share on other sites

Set kablova.

Ma nije mi nesto do tih 7€ jbs to al nisu pouzdani da li ce doci i slj.subote. Ove su eto trebali sad ispade da moram cekati narednu sedmicu, opet petak/subotu. Vec se 2 sedmice vozim ovako.

Zanimljivo, auto na benzin ide ko....GTI (kad ne smijem reci RS hhh)

A onda uzmi beru iako ja mislim da ces ti kablove promjenit i dobit nista...

Link to comment
Share on other sites

Cek, na benzin ide normalno, a na plin steka i dijagnoza je kablovi?

Link to comment
Share on other sites

Znao sam da ce krenuti u ovom smjeru :)

 

- Trzanje pocelo, kontali smo da su svjecice jer im je 40000 vec bilo (NGK unutra). Stavimo nove, trzanje se nastavilo (samo na plinu).

- Odem na rekalibraciju mape, sve podeseno ali problemi ostali. Dijagnostika izbacila Error na injektoru br. 4 na moj zahtjev zamijenimo sve injektore te pregledamo sve filtere (rasklope isparivac) i sve vrate - problem ostao.

 

- Odem drugom majstoru (majstoru koji je naucio sve ove iz autocentra kako se ugrađuje i kalibrira pogon na LPG) i covjek za kojeg svi kazu da ponajbolje zna od svih njih raditi s plinom. On pregledao auto, provozao i njegov zakljucak 99% do kablova od svjecica.

 

Na moje pitanje kako to da ne trza na benzinu odgovor je bio da je plin osjetljiviji i da mu te promjene varnica/varijacije u struji ili sta vec mnogo znace za razliku od benzina.

 

 

Danas sam ispraznio skroz plinski rezervoar i nasuo na drugom mjestu (skuplji plin, drugi dobavljac). Auto opet trza ali moram priznati nesto manje. Najvise trza između 2 i 3500 rpm (i to u drugoj brzini?) a ako ga saltam visoko (recimo razvucem u drugoj do 6000 rpm pa nastavim u trecu, cetvrtu...onda skoro da nema trzanja/zapinjanja).

Edited by Nathaniel
Link to comment
Share on other sites

Aj ti njemu skini klemu na 15tak minuta, pa vidi onda. Iako, ja mislim da ako na benzinu radi sve OK, onda i na plinu isto tako mora radit.

Link to comment
Share on other sites

Ok, izvini sto si mi morao objasnjavati. Sretno sa popravkom. 

Link to comment
Share on other sites

Aj ti njemu skini klemu na 15tak minuta, pa vidi onda. Iako, ja mislim da ako na benzinu radi sve OK, onda i na plinu isto tako mora radit.

I sta kad skinem klemu na 15 min? Da je vratim opet pa da probam?

Link to comment
Share on other sites

Činjenica je da se na plinu lakše osjeti svaka anomalija pri radu , alo ovo meni ne baca da je do kablova.

Jesi li ikako poštelavao ventile? Jer kod vožnje na plin , zna doći do prevelikog zazora , pa je potrebno češće podešavati zazor nego kod vožnje na benzin.

Ne bi bio prvi koji je bacao pare na kablove , bobine i svijećice a da bi na kraju bilo ovo što ti govorim

Link to comment
Share on other sites

Tako ti je to kad toliko hvališ svoj plin :D

 

Možda je probila izolacija na jednom kabelu pa ti iskra preskače preko svječice. To češ skužiti po tome što svječica ima tanku crnu crticu na sebi, a možda i više njih. Druga stvar ti može biti prodor vlage u ECU konektor na bobini. Kontakti zahrđaju i iskra nije dobra. Ja ti s tim muku mučim već neko vrijeme da nađem trajno riješenje problema.

 

Ako uzimaš kabele svakako bi ti preporučio Beru jer dolaze ispunjeni sa bijelom fluoridnom masti na grlu konektora koji štiti od vlage kad ga natakneš na svječicu. Za NGK ti ne znam reći.

Link to comment
Share on other sites

Pa rano je valjda za stelovanje ventila,tek sam 20000 km na plinu...

 

 

dobro zbori kolega... Koliko auto ima kilometara? 

 

inaće bi se to trebalo radit na drugom velikom servisu, a ovako dosta ranije. 

Link to comment
Share on other sites

Pa rano je valjda za stelovanje ventila,tek sam 20000 km na plinu...

 

Moguće je. Frend je na Hondi 1.4 s LPGom štelao ventile svakih 20,000km.

Link to comment
Share on other sites

Tako ti je to kad toliko hvališ svoj plin :D

 

Možda je probila izolacija na jednom kabelu pa ti iskra preskače preko svječice. To češ skužiti po tome što svječica ima tanku crnu crticu na sebi, a možda i više njih. Druga stvar ti može biti prodor vlage u ECU konektor na bobini. Kontakti zahrđaju i iskra nije dobra. Ja ti s tim muku mučim već neko vrijeme da nađem trajno riješenje problema.

 

Ako uzimaš kabele svakako bi ti preporučio Beru jer dolaze ispunjeni sa bijelom fluoridnom masti na grlu konektora koji štiti od vlage kad ga natakneš na svječicu. Za NGK ti ne znam reći.

 

Mozda je i do tih kontakta, tako me i megane namucio jednom prilicno a ispostavilo se da je to kontakta koji se zaprljao bio problem. Budem sutra skinuo sve te kablove pa pregledao stanje i da li gdje ima rđe.

 

dobro zbori kolega... Koliko auto ima kilometara? 

 

inaće bi se to trebalo radit na drugom velikom servisu, a ovako dosta ranije. 

 

105 220 km :)

 

Uradjen prvi veliki servis na 90000 km.

Link to comment
Share on other sites

I sta kad skinem klemu na 15 min? Da je vratim opet pa da probam?

Da! Nemas sta izgubiti osim memoriranih radio stanica, a zna nekad pomoci.

Link to comment
Share on other sites

Loše naštelan plin od početka, a vjerojatno i loše instaliran, a i vjerojatno sustav nekompatibilan s autom...itd....neću se zareći, ali u ovo malo vremena imam već 10 000km na plin, i nemam nikakvih promjena, a mijenjao sam i svijećice...

 

Ali ima ono zlatno pravilo, ne lomi auto na plin, a kako će recimo štelat ventile ako ima h.podizače kao ja???

 

Sve je to rekla kazala, i najlošije poštelan plin je na closed loopu do 3700 - 4000 okretaja siguran....a trganje ne ide u obzir....ostalo toči i vozi!!!!

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Loše naštelan plin od početka, a vjerojatno i loše instaliran, a i vjerojatno sustav nekompatibilan s autom...itd....neću se zareći, ali u ovo malo vremena imam već 10 000km na plin, i nemam nikakvih promjena, a mijenjao sam i svijećice...

 

Ali ima ono zlatno pravilo, ne lomi auto na plin, a kako će recimo štelat ventile ako ima h.podizače kao ja???

 

Sve je to rekla kazala, i najlošije poštelan plin je na closed loopu do 3700 - 4000 okretaja siguran....a trganje ne ide u obzir....ostalo toči i vozi!!!!

 

 

naš motor nema hidro podizace. 

Link to comment
Share on other sites

Kucimo se sa plinom na turbacima.... :p

Turbo ne trpi gluposti. Plin je za lagane voznje.

Link to comment
Share on other sites

Ako sumnjaš da ti probija koji kabel i zato stvara probleme možeš to provjeriti tako da u mraku sa otvorenom haubom upališ auto i pogledaj kabele. Ako neki probija vidit ćeš plavičastu svjetlost, koronu, na mjestu proboja izolacije.

Inače ti kabeli se mogu ispitati i omski. U svakome je ugrađen otporniku za reduciranje smetnji tako da ispravni kabeli imaju otpor od 1 ili 5 kOhma.

Link to comment
Share on other sites

Kucimo se sa plinom na turbacima.... :p

Turbo ne trpi gluposti. Plin je za lagane voznje.

 

Moj poznanik sa Fiat MAreom 2.0 T i nacipanih 260 KS se ne bi bas slozio sa tobom ;)

 

Ako sumnjaš da ti probija koji kabel i zato stvara probleme možeš to provjeriti tako da u mraku sa otvorenom haubom upališ auto i pogledaj kabele. Ako neki probija vidit ćeš plavičastu svjetlost, koronu, na mjestu proboja izolacije.

Inače ti kabeli se mogu ispitati i omski. U svakome je ugrađen otporniku za reduciranje smetnji tako da ispravni kabeli imaju otpor od 1 ili 5 kOhma.

 

E ovo sam cekao. Hvala Dragane. Znači 1 kiloOm ili 5 kiloOma?

 

Na prvu sam uradio onaj pregled svjecica - cim sam zavrsio sa voznjom (prije 20 min) skinuo sam poklopac motora i nema nikakve plavicaste svjetlosti. Situaciju komplikuje sto je jako veliki dio kabla za svjecice zavucen u sam blok motora pa ako i ima izboja - ne vidi se.

 

Kablove sam ipak kupio (BERU) i cekam do sutra. Lik iz prodavnice kaze da ih nece uzeti ako su bili namontirani tj, postavljani ALI je meni samom pala opcija (jbga, osnove elektrotehnike iz srednje skole) da izmjerim otpor ovih novih i uporedim sa otporom kablova kao na Cliu. To cu obaviti sutra jer nemam unimera pa javim rezultate.

U sustini to je provodnik - ima svoj otpor a buduci da su oba BERU (i ovi na njemu i ovi kupljeni) ako bude odstupanja onda je to to. Ako su iste vrijednosti mogu vratiti kablove i dobiti novac nazad.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.