Jump to content

Laguna II. 2,2dci Problem!


odlicno

Recommended Posts

ne mora baciti gresku...

 

kakav si to veci problem moze napraviti daj molim te??   :D   :D

 

 

 

 

 

Jako je explozivan i može oštetit iznutra dijelove motore, uzrokovat tipa pukotine na glavi ili na klipu.

Nisam ni ja znao za to dok nisam jednom bio kod svog majstora kad je palio dci nakon izmjene pumpe i kažem mu malo start spreja da ubaci a on ni čuti za to. Ima bolje rješenje, on koristi kokpit sprej za dizele a start sprej za benzince i tvrdi da je to jedini siguran način. I još je i taj sprej pomalo (skroz kratko na mahove) špricao dok je auto verglao.

 

@odlicno

Al čudno da nije davao znakove života kad ste probali sa sprejom. Ispada kao da nema kompresije ili da nije u fazi jer kako objasnit da ne reagira na sprej. Nema druge nego traži drugo mišljenje.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    14

  • odlicno

    10

  • živac

    5

  • Victor

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

 I još je i taj sprej pomalo (skroz kratko na mahove) špricao dok je auto verglao.

 

 

jedini pravilan način ;)

a sranja može biti jedino ako si sivonja i našpricaš cijeli sprej u usis :D

Link to comment
Share on other sites

@ odlicno

 

Položaj TDC senzora ti je prikazan na priloženoj slici (pozicija 149 - ima ti oblik "leptira").

Uzmeš gedor 10, odvidaš njegove dvi vide, otkačiš konektor i očistiš senzor. Vrati sve nazad, pali i vozi.  

S37.pdf

Link to comment
Share on other sites

Nažalost, moram te ispraviti Dragane. Naime, TDC senzir kod 2.2 dCi motora nema oblik leptira već izgleda kao lulica. Ne pričvršćuje se vijcima već postoji limić kroz koji prolazi senzor i koji ga drži na mjestu. Da bi se senzor izvadilo iz ležišta potrebno je pritisnuti limić. Isto vrijedi i za postavljanje senzora na njegovo mjesto. Također, senzor se ne nalazi tamo gdje upućuje pozicija 149, već na suprotnoj strani(zvono mjenjača s donje strane prema putničkom prostoru).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

E takovi ne ide na 2.2 dCi. Nego isti takovi samo bez uplitanja Red Bull-a hehe

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

da vas obavjestim da nije TDC senzor!

Problem je radila klapna za gasenje motora koja se nalazi kod EGR ventila, ostala zaglavljena na poziciji za gasenje.

Link to comment
Share on other sites

Hahah nije ni čudo da start sprej nije pomagao :D

Zato moj nema klapne, jedna briga manje :00009019:

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

E sad, kad smo to rijesili pojavila se nova p.....ja! auto upali ali se ugasi na leru nakon 15s. A na dijagnostici izbacuje PO193 code! i sta sada?

Link to comment
Share on other sites

da vas obavjestim da nije TDC senzor!

Problem je radila klapna za gasenje motora koja se nalazi kod EGR ventila, ostala zaglavljena na poziciji za gasenje.

Očito je zaglavila zbog koksanih naslaga jer se ista pokreće vakuumom. Dobroj je očisti kao i cijelo kućište i EGR jer nepravilnosti u radu tih uređaja uzrok većine "kapitalnih" kvarova na 2.2 dCi motorima.
Link to comment
Share on other sites

E sad, kad smo to rijesili pojavila se nova p.....ja! auto upali ali se ugasi na leru nakon 15s. A na dijagnostici izbacuje PO193 code! i sta sada?

Greška senzora tlaka/temperature tlačnog voda. Ili je senzor neispravan, ili instalacija. Otiđi kod mekog tko ima Clip jer ove univerzalne dijagnostike daju općeniti opis.

Link to comment
Share on other sites

Eeeeeeee da netko ovdje u Zupanji ili okolici ima to cudo isao bih kod njega,ali ovdje se cjene samo narodna vozila tako da svi majstori imaju bosch sisteme, a za renault clip valjda nitko nije ni cuo niti vidio!

Link to comment
Share on other sites

ma gledali smo to sve! stavili novi filter goriva i radi duze tj,15s ,a prije promjene filtera je radio 2-3 sekunde!

pa je zvao svog nekog kolegu da mu posalje taj senzor da i njega sutra promjeni.

Link to comment
Share on other sites

Očitanje greške sa bilo kojom dijagnostikom rezultira nekim kodom, samo o korisniku ovisi što i kako dalje. U ovom slučaju Clip je svakako u prednosti, isto kao i VAG ili bilo koji program namijenjen određenoj znački auta. Ali ni ove univerzalne nisu bez veze, samo ovisi tko ih i kako koristi.

Link to comment
Share on other sites

@ usrmaatre

 

Zašto nažalost? Ispravi me svaki put kad falijen. Ako pogledaš na dnu slike koju sam stavio piše da je to raspored za motor G9T, a to je upravo motor kakvog on ima, a i ti. Znači da VISU zahebava.

Link to comment
Share on other sites

VISU očito zahebava. Skica motora je OK, ali senzor GMT-a je pogrešan kao i mjesto. Znam zato što sam ga osobno skidao i čistio. Malo je zafrkano taj senzor vratiti na mjesto kad se skine.

Link to comment
Share on other sites

VISU očito zahebava. Skica motora je OK, ali senzor GMT-a je pogrešan kao i mjesto. Znam zato što sam ga osobno skidao i čistio. Malo je zafrkano taj senzor vratiti na mjesto kad se skine.

Baš...na 2.2 je GMT odozdola na getribi,ne sa gornje strane.

Link to comment
Share on other sites

da vas obavjestim da je auto napravljen! greska je bila u instalaciji senzora tlaka/temperature tlačnog voda.

Link to comment
Share on other sites

Samo ću citirati svoj "post":

 

Greška senzora tlaka/temperature tlačnog voda. Ili je senzor neispravan, ili instalacija. Otiđi kod mekog tko ima Clip jer ove univerzalne dijagnostike daju općeniti opis.

Link to comment
Share on other sites

Dal Clip vidi dal je problem u instalaciji ili senzoru? Jel to negdje piše. Nisam još imao prilike ga testirat u potpunosti jer nema grešaka :D

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.