Jump to content

Megane III - Ulje, voda problemi


PSuran

Recommended Posts

Pozdrav, 

 

Imam Megane III coupe. Od zadnjeg servisa sam napravio oko 20k kilometara, sljedeći po rasporedu za 10k. 

Danas sam provjerio količinu rashladne tekućine i morao sam nadoliti oko 1 lit. Isto tako, ona cijevčica kojom se provjerava količina ulja pokazuje da je ulje "do pola". Isto mi se pokaže i na ekranu svako toliko - "Oil level" od onih 6 točkica, pokazuje 3 pune i 3 prazne, znači pola. Trebam li se brinuti? 

Inače, auto ima oko 75k kilometara, 2009. godište, servisi rađeni u official servisu. 

 

Puno hvala!

 

P.S. - Napomena - U auto je ugrađen plin, isto u official servisu. 

Edited by PSuran
Link to comment
Share on other sites

Rashladne tekućine NE bi smjeo trošiti. Ako sam dobro shvatio sa uljem si napravio 20k km i potrošio je 0,5L ? Ako je tako onda nemaš brige što se potrošnje ulja tiče.

Pošto je sad ulje razbijeno, možeš u preostalih 10k km očekivati veću potrošnju ulja.

Savjet je da skratiš interval promijene ulja na 15k km.

Link to comment
Share on other sites

Rashladne tekućine NE bi smjeo trošiti.

Znači najbolje da ga vozim na servis... 

 

Ako sam dobro shvatio sa uljem si napravio 20k km i potrošio je 0,5L ? Ako je tako onda nemaš brige što se potrošnje ulja tiče.

Neznam koliko je potrošio, samo znam da je indikator na pola. Neznam koliko je to litara. 

Pošto je sad ulje razbijeno, možeš u preostalih 10k km očekivati veću potrošnju ulja.

Što znači "razbijeno"? 

Link to comment
Share on other sites

-Svakako treba provjeriti gdje nestaje tekućina.

-Između min i max je 1L.

-Razbijeno znači da su svi aditivi i detrdženti dali svoje, i da je ulje prepuno nus produkata izgaranja unutar motora. Trgovci da bi pridobili kupce produžuju jamstvo i servisni interval. Nakon što s istim uljem prijeđeš 15k km, počinje njegovo raspadanje i pojačano trošenje. To znam iz prve ruke jer su u mojoj firmi auti na leasing i oni ne dozvoljavaju promjenu prije 30k km. Do tog intervala od 30k km, motori potroše 2-3L. Da se to radi na 15k km, vjerovatno ne bi trebalo nadolijevati.

Link to comment
Share on other sites

I ne samo to, ulje je razrijeđeno gorivom koje se prilikom hladnih startova slije u karter. Razrijeđeno je i sa kondenziranom vodom, raznim kiselinama koje nagrizaju blok, a nastaju kad se plinovi izgaranja otope u kondenzatu koji se miješa s uljem, itd.

Link to comment
Share on other sites

evo ja na svojem radim svakih 15k km servis i nemam nadoljevanja ulja, uvijek je 6/6 tockica... a danas bas provjerio kolicinu ulja u motoru po šipkici i osim sta je puno jos se nije skroz ni zacrnilo a od servisa proslo 5000-6000 km... ali vecina voznje je otvorena cesta...

Link to comment
Share on other sites

Na autima sa plinom je česta pojava da curi antifriz na T račvama koje se ugrađuju za grijanje isparivača plina-to si prvo provjeri.

Link to comment
Share on other sites

ulje na 15.000 max ili 1 godišnje mora se mjenjati,

sve drugo je uništavanje motora.

rashladna tekucina ti vjerojatno negdje curi nema sta faliti 1 litru

od servisa do servisa može faliti 1-2 deca.

ukoliko radiš 30.000 km u godini dana

jednom godišnje vozi na zamjenu ulja u servis zbog garancije a između

zamjeniš sam tako da bude mjenjano na 15.000

Link to comment
Share on other sites

Puno vam hvala na savjetima.
 

 

Sve mi se čini kako je plin uzrok jer sam prije nekih dva tjedna osjetio da malo smrdi na plin ali je smrad nestao nakon par dana, pa sam i zaboravio na to. 

 

Još jedno pitanje - Budući da sam bio usred puta, nadolio sam destiliranu vodu a ne antifriz, hoće li to biti problem dok ne odem do mehaničara? (Trenutačno sam u Ljubljani a ovdje je dosta hladno). 

Link to comment
Share on other sites

evo ja na svojem radim svakih 15k km servis i nemam nadoljevanja ulja, uvijek je 6/6 tockica... a danas bas provjerio kolicinu ulja u motoru po šipkici i osim sta je puno jos se nije skroz ni zacrnilo a od servisa proslo 5000-6000 km... ali vecina voznje je otvorena cesta...

isto i kod mene, mijenjam na 15tkm i nikad nadoljevao
Link to comment
Share on other sites

Negdje ti curi na račvanju voda, često kod plina, kako si zadovoljan s plinom???ja mijenjam na 15 000 ulje i prije, i nikada nije potrošio ništa, evo već 60 000km....isto plin gore

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

ovo sa curenjem vode na t- komadima se definitivno može riješit..u tankom sloju namažeš t-komad brtvilom i navučeš crijeva i upališ auto i kako se antifriz zagrijava tako i polagano zatežeš šelene na t-komadima...tako sam ja sebi riješio

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Negdje ti curi na račvanju voda, često kod plina, kako si zadovoljan s plinom???ja mijenjam na 15 000 ulje i prije, i nikada nije potrošio ništa, evo već 60 000km....isto plin gore

 

Sorry, nisam pratio forum. Sa plinom sam uglavnom zadovoljan iako sam očekivao nešto manju potrošnju. Uglavnom vozim pola-pola otvorena cesta / grad, i potrošnja mi je oko 10 litara plina. 

 

Što se tiče originalne teme -> Bio sam na servisu i nadolili su mi litru i pol ulja. Meni se čini da je to malo previše nakon cca 25000 kilometara. Serviser me uvjeravao da je to normalno, ali mi nije izgledao previše uvjerljiv. 

 

Je li moguće da je to zbog plina? Što bi mogao biti razlog tolike potrošnje ulja?

Link to comment
Share on other sites

Normalno je da je toliko potrošio ulja ako nisi mijenjao 25k km.

Odgovor zbog potrošnje ulja potraži u svim prethodnim postovima ove teme.

Link to comment
Share on other sites

Normalno je da je toliko potrošio ulja ako nisi mijenjao 25k km.

Odgovor zbog potrošnje ulja potraži u svim prethodnim postovima ove teme.

 

Sorry, nisam htio da ispadne kao da forsiram pitanje na koje sam već dobio odgovor.

 

Stvar je u tome da se u aute uopće ne razumijem pa me malo zbunjuju sva ta "oprečna mišljenja". Čak su mi i na servisu tri servisera dala drukčije odgovore. Jedan je rekao da je to normalno, drugi je rekao da nije normalno, treći je rekao "a ono..." :D 

Lijep pozdrav! 

Link to comment
Share on other sites

Ne idi vise u sva tri. Ako sipas 5w 40 onda izmedu 10 i 15 ijada ubodi novo ulje. 25 je way too much...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo, blago meni, još problema :D

 

Opet mi je otišla varijabilna remenica -> pretpostavljam da je to jer su simptomi identični kao prije godinu i pol kad su mi je zamijenili u garanciji. Čuje se buka par sekundi kad se auto pali na hladno. Jedina je razlika u tome što mi se sada auto dva puta ugasio u leru (prošli put mi se ni jednom nije ugasio). 

 

Isto tako, auto "cuka"... Npr., vozim s uključenim tempomatom po autocesti i osjetim da na trenutak ostane bez snage (podsjećam, u auto je ugrađen plin). 

 

Ima li netko nekakve savjete prije nego odem na servis?  

Link to comment
Share on other sites

Nema jednog plinaša koji nema neki problem s autom tokom eksploatacije. Nikad nije 10/10, uvijek nešto i zato nevolim plin.

 

Ja bi na tvom mjestu povadio plin instalacije van i vidio bi kak bi imao manje problema sa pouzdanosti. Plin utjeće na pouzdanost i komplicira rad vozila.

 

Sad čekam napad plinskog lobija s probijenim takujinima:)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi se ovdje trebao očitovati i nešto napisati neki stručnjak s područja auto plina. Inače ova tema nema smisla i sve se svodi na filozofiranje i rekla kazala.

Link to comment
Share on other sites

Nema jednog plinaša koji nema neki problem s autom tokom eksploatacije. Nikad nije 10/10, uvijek nešto i zato nevolim plin.

 

Ja bi na tvom mjestu povadio plin instalacije van i vidio bi kak bi imao manje problema sa pouzdanosti. Plin utjeće na pouzdanost i komplicira rad vozila.

 

Sad čekam napad plinskog lobija s probijenim takujinima:)

 

Hahah, evo sad ću počupati instalaciju vrijednu 1500 EUR iz auta jer mi auto malo gubi snagu dok ga vozim na tempomatu :D 

Postavio sam pitanje i na još par mjesta i svi kažeu da remenica nema nikakve veze s plinom. Prva koju sam zamijenio u garanciji je zamijenjena dok u auto nije bio ugrađen plin. 

Link to comment
Share on other sites

lastnight, on 05 May 2014 - 11:33, said:

Nema jednog plinaša koji nema neki problem s autom tokom eksploatacije. Nikad nije 10/10, uvijek nešto i zato nevolim plin.

 

Ja bi na tvom mjestu povadio plin instalacije van i vidio bi kak bi imao manje problema sa pouzdanosti. Plin utjeće na pouzdanost i komplicira rad vozila.

 

Sad čekam napad plinskog lobija s probijenim takujinima:)

Naj bolje mu je da ubaci kakvog dizela po mogucnosti 1,5 jer drugo nista nevalja.

Koji si ti lik jebate treba bi bit u nasoj vladi neki ministar jer se u sve raumis i znas

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Hahah, evo sad ću počupati instalaciju vrijednu 1500 EUR iz auta jer mi auto malo gubi snagu dok ga vozim na tempomatu :D 

Postavio sam pitanje i na još par mjesta i svi kažeu da remenica nema nikakve veze s plinom. Prva koju sam zamijenio u garanciji je zamijenjena dok u auto nije bio ugrađen plin. 

Ma pust ga pise gluposti o kojim pojima nema normalno da remenica nema veze sa plinom.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.