Jump to content

Megane III - Ulje, voda problemi


PSuran

Recommended Posts

Plin zajebava masu vozila ali se voli šutit o tome. Jest da štedi novce za gorivo ali radi gluposti na drugoj strani. Nemoš bit i *eben i pošten, jbg. 

 

Pa sad kako se kom sviđa komentar njegova stvar ali činjenice ostaju ma koliko šutili.

Link to comment
Share on other sites

Naj bolje mu je da ubaci kakvog dizela po mogucnosti 1,5 jer drugo nista nevalja.

Koji si ti lik jebate treba bi bit u nasoj vladi neki ministar jer se u sve raumis i znas

1.5 dCi u svakom slučaju bolje neg plin. S obzirom na plaće i privilegije nebi se bunio da sam ministar a odmah bi kao pravi ministar uveo dodatan porez na plin da se čim manje auta vozi i da su ceste slobodnije i da se manje šalta.

Link to comment
Share on other sites

to je tvoje mišljenje i to je ok

za mene 1.5 dci nije nikakav dizel i hebeš dizela koji nije najmanje 2-2,5.000 kubika

ali to je moje mišljenje

a ljudi se voze i sa 1.5 dci i zadovoljni su.

tako da ako nemožeš pomoci covjeku nemoj lupetati gluposti

plinska instalacija i 1.5 dci nemaju nikakve veze sa remenicom

Link to comment
Share on other sites

Činjenica je , da vožnja na plin zahtjeva privikavanje na određene nesavršenosti u radu i moguće probleme uz njega , ali to nagrađuje jeftinom eksploatacijoma a i sami problemi ne iziskuju velika financijska davanja , samo čupaju živce.

Dok dizel kad opali sa kvarom (pumpa , dizne,turbo...) , uši otpadaju.

Tako da se pomiri da će na plin uvijek biti nekakvih sitnica vezanih za rad , ali se to sve probavi svaki put kad točiš plin.

Link to comment
Share on other sites

Činjenica je , da vožnja na plin zahtjeva privikavanje na određene nesavršenosti u radu i moguće probleme uz njega , ali to nagrađuje jeftinom eksploatacijoma a i sami problemi ne iziskuju velika financijska davanja , samo čupaju živce.

Dok dizel kad opali sa kvarom (pumpa , dizne,turbo...) , uši otpadaju.

Tako da se pomiri da će na plin uvijek biti nekakvih sitnica vezanih za rad , ali se to sve probavi svaki put kad točiš plin.

Daj mi prosvjetlite pamet i navedite te nedostatke???evo konkretno???nakon mojih 17 000km na plin

Link to comment
Share on other sites

Nakon tih 17000km je isuviše malo za neka ozbiljnija iskustva , jer je to u suštini ispod neke prosječne jednogodišnje eksploatacije, tako da...

Uglavnom su sitnice u pitanju najčešće paljenje ček lampice , nepravilnosti u sagorijevanju , greške na benzinskim diznama uslijed nerada , variranje u praznom hodu i gašenje , puštenje vode na račvama ,izgaranje katalizatora i u najgorem slučaju izgaranje ventila uslijed previsokih temperatura.

Ako hoćeš da ti pošaljem slike kako izgleda ventil na Cliu 1.2 16v 2010 g.p i 143000km (na 3. klipu 2 usisna ventila izgorila)

Uglavnom nije to sve tako idealno kao što izgleda , ali kao što sam napomenuo sve se zaboravlja kad se pogleda koliki su troškovi za gorivo.

Link to comment
Share on other sites

Ajd ljudi skrećete s teme... 

 

Lastnight, zar stvarno misliš da je tvoj savjet "povadi instalaciju" vrijednu 1500 EUR iz novog auta koji ima kvar apsolutno nevezan za plin, nešto što bi se trebalo shvatiti ozbiljno?

 

To što ti imaš averziju prema plinu ne znači da možeš na svakoj temi koja ima veze s plinom brbljati gluposti, jer naravno da nije svakom kvaru uzrok plin :D 

 

Ovo mi je već treći auto na plin, nikad nikakvih bitnih problema nisam imao. A uštedio sam masne pare.

 

Zahvaljujem svima na konstruktivnoj pomoći.  

Link to comment
Share on other sites

Nakon tih 17000km je isuviše malo za neka ozbiljnija iskustva , jer je to u suštini ispod neke prosječne jednogodišnje eksploatacije, tako da...

Uglavnom su sitnice u pitanju najčešće paljenje ček lampice , nepravilnosti u sagorijevanju , greške na benzinskim diznama uslijed nerada , variranje u praznom hodu i gašenje , puštenje vode na račvama ,izgaranje katalizatora i u najgorem slučaju izgaranje ventila uslijed previsokih temperatura.

Ako hoćeš da ti pošaljem slike kako izgleda ventil na Cliu 1.2 16v 2010 g.p i 143000km (na 3. klipu 2 usisna ventila izgorila)

Uglavnom nije to sve tako idealno kao što izgleda , ali kao što sam napomenuo sve se zaboravlja kad se pogleda koliki su troškovi za gorivo.

Ma sve je to i do vozača, a i Renaultov 1.6 motor je inače plinaš, malo bolji za to.

Link to comment
Share on other sites

Ajd ljudi skrećete s teme... 

 

Lastnight, zar stvarno misliš da je tvoj savjet "povadi instalaciju" vrijednu 1500 EUR iz novog auta koji ima kvar apsolutno nevezan za plin, nešto što bi se trebalo shvatiti ozbiljno?

 

To što ti imaš averziju prema plinu ne znači da možeš na svakoj temi koja ima veze s plinom brbljati gluposti, jer naravno da nije svakom kvaru uzrok plin :D

 

Ovo mi je već treći auto na plin, nikad nikakvih bitnih problema nisam imao. A uštedio sam masne pare.

 

Zahvaljujem svima na konstruktivnoj pomoći.  

Koliko sam mogao zaključiti lasnight ima averziju oko manje-više svega što se ne uklapa u njegovu viziju.

Link to comment
Share on other sites

Ma ja sam zaboravio staviti smajlić da se ne shvati prestrogo! Nemojte se ljutiti:)

 

 

Eto kolega Đorđe je dobro napisao, puno bolje od mene. Nije sve tako blistavo ali se ponešto štedi sa kuhalom.

 

 

Ma nema do dCi-a hehe :deda:

Link to comment
Share on other sites

Ma koji to kvar uzrokuje plin osim stalno spominjanog VSR-a???dajte mi kvar i objašnjenje zašto je do njega došlo???Nisam ja nikakav autoritet u mehanici ali stvarno...reći čovjeku da vadi instalaciju van :)

 

Injektori???inače traju 500000km?

 

Bobine, lamela, lambda sonda, katalizator, varijabilna remenica???ili sam lud ili ne razumijem...

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Shogo ti si baš uporan :D

Niko ne spominje da se instalacija vadi , čak naprotiv , ja sam pobornik plina u benzincima , ali se mora pomiriti sa sitnim nesavršenostima plina kao energenta i kompleksnijom izvedbom vozila , ali računica je neumoljiva.

Većina problema dolazi uslijed nestručne ugradnje , ne pridržavanja omijera vožnje benzin/plin a sam plin pored svojih prenosti ima i mane (više temperature izgaranja , slabo hlađenje i čišćenje ventila...)

I da , injektori traju 500.000kma ali na samo na benzin...

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

Kvar varijabilne remenice može biti i zbog lošeg ulja. Preporuka je da nakon zamjene remenice pređeš na neko bolje full synth ulje, neko iz grupe 4 ili 5. Npr. Mobil ili castrol, ili motul. Šta ti trenutno sipaju na servisu?

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Shogo ti si baš uporan :D

Niko ne spominje da se instalacija vadi , čak naprotiv , ja sam pobornik plina u benzincima , ali se mora pomiriti sa sitnim nesavršenostima plina kao energenta i kompleksnijom izvedbom vozila , ali računica je neumoljiva.

Većina problema dolazi uslijed nestručne ugradnje , ne pridržavanja omijera vožnje benzin/plin a sam plin pored svojih prenosti ima i mane (više temperature izgaranja , slabo hlađenje i čišćenje ventila...)

I da , injektori traju 500.000kma ali na samo na benzin...

ma daj mi odaj tajnu tih injektora????

Link to comment
Share on other sites

Shogo ti si baš uporan :D

Niko ne spominje da se instalacija vadi , čak naprotiv , ja sam pobornik plina u benzincima , ali se mora pomiriti sa sitnim nesavršenostima plina kao energenta i kompleksnijom izvedbom vozila , ali računica je neumoljiva.

Većina problema dolazi uslijed nestručne ugradnje , ne pridržavanja omijera vožnje benzin/plin a sam plin pored svojih prenosti ima i mane (više temperature izgaranja , slabo hlađenje i čišćenje ventila...)

I da , injektori traju 500.000kma ali na samo na benzin...

opel.ima akciju vec neko vrijeme daju plinza neke sitne novce doplata. Plin je tvornicki ali dijelovi motora kao sto je brtva glave i ventili su od drugacijih materijala nego na obicnim. Rekao mi serviser a i procitao sam u reklami. Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.