Jump to content

Ulje za Megane III


capy

Recommended Posts

Da javim epilog...u svakom zlu i nesto dobro.

Prilikom mijenjanja ulja danas, ispostavilo se da filter ulja nije bio dobro postavljen, labavo je stavljen, izgleda da se prosli mehanicar koji je mijenjao ulje zurio i imao guzvu pa je traljavao obavio posao. Taj me isto vise nece vidjeti. Uvijek ima guzvu i ocito da se ne moze kvalitetno posvetiti svakom autu.

Da li se mogla kakva steta napraviti zbog lose postavljenog filtera?

Pohvala lagerosu na brzoj dostavi filtera!

Edited by Holly
Link to comment
Share on other sites

Naravno, filter se mogao odšarafiti i ostanes bez ulja u sekundi. Pa onda naplati štetu od majstora koji je radio. Nije rijetkost da na cesti nađeš nečiji filter.

Link to comment
Share on other sites

Sada je ok napravljeno. Stvar je u tome sto taj auto uglavnom vozi moj decko i ne mozes mu objasniti da mehanicarima moras disati za vratom i nadgledati dok rade pa cak i tako obicnu stvar.

Na kraju je auto zapravo na tom krivom ulju od kraja 11.mj do danas presao 4 000 km, a ne 1000. Ali bit ce ok, rekao je sad ovaj frajer da bi steta bila velika da se konstantno tocilo krivo ulje, ova jedna greska ne bi trebala ostaviti posljedice na dpf. Malo smo ga propuhali na obilaznici danasnda se pokrene ciscenje.

Sad me zanima koliki je interval izmjene ulja? 15 000km?

Link to comment
Share on other sites

Znam i za auto koji je napravio preko 20-25k km sa DPF na ulju koje nije za DPF pa ništa...

Link to comment
Share on other sites

Sada je ok napravljeno. Stvar je u tome sto taj auto uglavnom vozi moj decko i ne mozes mu objasniti da mehanicarima moras disati za vratom i nadgledati dok rade pa cak i tako obicnu stvar.

Na kraju je auto zapravo na tom krivom ulju od kraja 11.mj do danas presao 4 000 km, a ne 1000. Ali bit ce ok, rekao je sad ovaj frajer da bi steta bila velika da se konstantno tocilo krivo ulje, ova jedna greska ne bi trebala ostaviti posljedice na dpf. Malo smo ga propuhali na obilaznici danasnda se pokrene ciscenje.

Sad me zanima koliki je interval izmjene ulja? 15 000km?

post-138-0-68608300-1422122257_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

french nazalost jako je tesko pouzdanog majstora... jbt ovo da niej dovoljno zategnuo filter ulja.. ko da ga treba neznam kolko zategnut ... rukom bez beda stisnes kolko je potrebno... i onda njemu dat da radi veliki servis...

Link to comment
Share on other sites

Mala pomoć ilitiga info. Kupio sam u petak Evolution SXR 5w40. Tražio sam Excellium NF 5w40 al se više pod tim imenom ne prodaje već se prodaje kao Evolution 900 nf. No nisu ga imali pa sam uzeo Evolution SXR 5w40. E sad, ono što mene malo mori je taj NF koji je već nekoliko puta spomenuo u topicu.

 

Imam 1.5 dci 77kw ilit 105ks bez DPF-a. Pretpostavljam da sa SXR-om ne bi trebao imati problema štoviše to je "kvalitetnije" ulje?!

Link to comment
Share on other sites

Ma do sada sam stavljao uvijek Evolution sxr, predzadnja izmjena shell helix ultra, a sada taj famozni 900nf jer i sam nisam skužio nove oznake, kod benzinca je to više manje slično, ne isto ali slično, kum ima dvojku sa 160 000km i od prvog dana je unutra Excellium a sada 900Nf (ista stvar)

 

Za dpf ipak treba pravo ulje, i stari će na dustera stavljati taj full tech ili shell koji je usr naveo

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.