Jump to content

Senzor tlaka goriva 1.5 dCi105 - zamjena/savjeti


lastnight

Recommended Posts

Kontaktirao sam ih, cijena je ok ali nemaju plastični utikač sa žicama dakle moram ga tražit i dodatno platit, koliko točno neznam.

Najveći problem kod engleza je što se čeka 2 tjedna a to mi previše vremena plus cijela priča sa dodatnom kupnjom utikača ide preko 500 kn sigurno.

 

Pronašao sam kod naših trgovaca s rabljenima (njuškalo) sve što mi treba za 750 kn, čini se puno jasno ali to je zasad najjeftinija ponuda i ne žele čuti za spuštanje cijene. Hm hm pitam se koliko ih prodaju ili ih čuvaju vrag će ga znat...

 

Čekam još neke ponude iz slovenije a realno s obzirom na situaciju platio bi 500 kn to što tražim.

 

Što vi mislite na sve to?

 

:ninjane:

Link to comment
Share on other sites

Naručio plastične nosače branika u ponedjeljak, stigli u srijedu, iz engleske, normalna dostava, ebay.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ih pitao za rok dostave i fino su odgovorili 2 tjedna. Vidim da po SLO ima dosta 1.5 dCi-a sa 106 ks pa možda uleti neš....

Link to comment
Share on other sites

Problem riješen. Za informaciju ostalim članovima ako se nađu u sličnoj situaciji, odgovara senzor sa Megana 2 1.5 dCi 106 ks Siemens pumpa (ovaj je bio 2007 godina). Fizički se čak nešto razlikuju, onaj metalni dio ali konektor paše i motor radi uredno. Vjerovatno paše senzor i sa Clia, Scenica možda i Lagune samo je bitno da je 3-pinski i da je Siemens elektronika na motoru.

Hohštapleri i prevaranti traže i po 100 i više eur za senzor rabljeni pravdajući se da je novi 200 eur, to odma ignorirajte i tražite dalje jer ni original u baotiću po meni ne vrijedi te novce.

 

Plačen samo 200 kn i čovjek mi ga je dostavio  na adresu, žice smo zalemili, izolirali, uredno posložili da se niš ne kuži. Konektor ukopčan i pali vozi.

 

Čovjek koji je prodao senzor inače radi francuske aute, ima servis kod Domovinskog mosta prema gorici možda ga neko pozna ovo je njegov broj (sve preporuke): Zlatko 0951984986

 

Dofurao je čak i Clip pa mi usput napravio dijagnostiku i poništio greške. 

Link to comment
Share on other sites

To je posao. Malo nevezano za tu temu: i ja sam prosao takav hohštapleraj kod puga 307. Forumasi koji su pratili moj topic znaju. Srecom,ima i postenih ljudi. Puno srece s autom.

Link to comment
Share on other sites

Ah,taj siemens u pocetku su bili super,kad ih je kupio continental dosta su oslabili kvalitetu.

Link to comment
Share on other sites

Senzor nije Siemens, rade ga japanci i dosta to traje nisu baš kvarljivi. Moj se polomio ljudskom krivicom tj nagnječen je bio i potrgan.

Link to comment
Share on other sites

Aha,ma opcenito kazem,pogotovo mislim na ventile na samoj CR pumpi. Znaju nam novi originalni stvarat probleme,rade 2tj i auto pocne cudno radit.

Link to comment
Share on other sites

Samo dobro održavanje na vrijeme pa bude sve večinom ok. Kod nas se auti uuuuuužasno loše održavaju, pogotovo diesel-i koji traže više brige i pažnje a to je onda dodatni problem za balkance. Nevjerovatno na čem ljudi štede (filteri i ulje, nevole sintetiku kupovat i sl npr) i onda se čude kad dCi ode nešto i sl. Jao jao.

Link to comment
Share on other sites

To si u pravu po pitanju ulja,ljudi.misle da u CR sustav mogu ubacivat koje kakvo ulje raznih.gradacija. Znao sam vidjet da ljudi u hdi i dci-e stavljaju 10w i 15w. Jesu oni nornalni nije to golf2....jbg mnogi pacijenti uzmu auto isnad svojih mogucnosti koje ne mogu pravilno odrzavat,i dogodi se sa par godina da na trzistu ima masa novijih vozila koje su za cios, npr Citroen C4 1.6HDi pocela se.bregasta ljustit na 170.000 a auto ulje vidi svake prijestupne

Link to comment
Share on other sites

po svim tim šiframa koje ste izbacali van u ponudi imam

 

 

8200815617 - 850kn

 

dolazi još nešto s njim tj u ono u šta je zapiknut, a neznam kako to točno nazvati :)

evo linka kako izgleda

http://www.internetipood.com/media/hmkauto/products/624x624/REN_8200815617.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvala na informaciji ali riješeno je za 200 kn. Netreba uzimat cijeli rail, može se nači, eto ja sam našao od Megana 2 2007 god koji je imao taj motor 1.5 dCi 105 ks. Malo drugačije izgleda metalna glava (okasto/koljenasti ključ br 27) ali paše na navoj i radi uredno. 

 

To za ulje što ljudi uljevaju to je koma. Isto tako nekima nije jasno da u motore sa DPF-om ide Elf Solaris.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.