Jump to content

Čišćenje injektora, svjećice, nizak minimum?


olympya

Recommended Posts

Zanima me dali je potrebno to napraviti? Auto ima 200 000.. dali je to kad rađeno nemam pojma..

Već sam i u nekim temama spominjao kako mi je minimum malo nemiran pa dali je to uzrokovano time? I neke pute kad naglo stisnem gas, ne ga ulovi onako lijepo odmah, nego zašteka.. neznam kako bi to objasnio. Minimum od 800 o/min mi se čini nizak jer se auto trese kao da će se ugasit. Idealno bi mi bilo nekih 900-950. Tko šta zna neka piše :)

Tp što se tiče naglog gasa kad zašteka, to se desi jedinu u leru na mjestu, a vozi se skroz normalno. I to mi nikad ni ne smeta jer nemama šta nabijat gas na mjestu, ali me kopka zašto tako radi

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

750 je normalan ler gas tebe muči nešto drugo

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

možda ti vuce falši zrak,može i biti senzor temperature... spoji ga na dijagnostiku pa vidi ima li kakvih grešaka,ako nema gledaj dalje

Link to comment
Share on other sites

u normalnim uvjetima rada dizne, trenutni pritisak gasa uzrokuje reagiranje okretaja na 1500-2000okr/min...dok sa lošim diznama upravo se dešava takav loš odaziv, i postizanje manjeg broja okretaja cca 1000-1200okr/min...

 

i svakako ler 750 bi trebao biti idealan, na 1.6 16v motoru...čak je kod mene oko 740 i nema ni mrvice trešnje..dobro kod mene je taj motor u kinder jajetu ne u laguni al to je isto sve.

Link to comment
Share on other sites

za pocetak cu kupit onaj liquid moly ili onaj spl za ciscenje injektora. Ubaciti u rezervar, benzine do vrha pa cu vidit dali ce se sta promjenit

Link to comment
Share on other sites

Neće, jer se to radi preventivno da se ne začepe dizne. Sad ih možeš čistit ultrazvučno ili nataknuti ih direkt na spray i propuhati. Ili kupiti nove.

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

za pocetak cu kupit onaj liquid moly ili onaj spl za ciscenje injektora. Ubaciti u rezervar, benzine do vrha pa cu vidit dali ce se sta promjenit

 

nemoj na pun rezervar, stavi aditiv na 15-20 litara benzina i vodi do samog kraja.nemaš šta izgubiti a može samo pomoci

Link to comment
Share on other sites

kazem, to je tako sitno i to je svaki deseti put. To  nitko nikad nebi ni skuzio tek tako.. ali bi htio cisto tako probat sa aditivom


nemoj na pun rezervar, stavi aditiv na 15-20 litara benzina i vodi do samog kraja.nemaš šta izgubiti a može samo pomoci

ma nebi da mi onda krepa pumpa ili nesto od tako velike koncentracije. Bar se tako pise da nije za tocit na tako malo benzina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jučer i danas preskače kod paljenja, to mi se već dešalavo kad sam više vozio na rezervi nego da je bilo goriva. Neki dan me opet ulovila rezerva. Dali mislite da je to razlog, da povuče neku šporkecu kad ostane tako malo benzina? Jer zadnje sam mjesece imao stalno oko pool rezervara i nije mi se to dešavalo. Kompjuter ne kaže ništa, to da odmah kažem. A sve to mi ne miriše na dobro.. to mi se znalo dešavat od kada sam je kupio nekad ali poslije nije.. Ne upali odmah, nego kao preskoči jednom-dvaput i upali. Ali svatko skuži i pita zašto teško pali.. pomagajte ako znate jer ću završit u bolnicu s tom lagunom ja

Link to comment
Share on other sites

jučer i danas preskače kod paljenja, to mi se već dešalavo kad sam više vozio na rezervi nego da je bilo goriva. Neki dan me opet ulovila rezerva. Dali mislite da je to razlog, da povuče neku šporkecu kad ostane tako malo benzina? Jer zadnje sam mjesece imao stalno oko pool rezervara i nije mi se to dešavalo. Kompjuter ne kaže ništa, to da odmah kažem. A sve to mi ne miriše na dobro.. to mi se znalo dešavat od kada sam je kupio nekad ali poslije nije.. Ne upali odmah, nego kao preskoči jednom-dvaput i upali. Ali svatko skuži i pita zašto teško pali.. pomagajte ako znate jer ću završit u bolnicu s tom lagunom ja

Vjerojatno pumpa pokupi prljavštinu. Probaj jednom uliti pun rezervoar za promjenu. Inače, pumpa se hladi gorivom i zato je bolje da je cijela u istom, a to nije slučaj kad je auto na rezervi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno pumpa pokupi prljavštinu. Probaj jednom uliti pun rezervoar za promjenu. Inače, pumpa se hladi gorivom i zato je bolje da je cijela u istom, a to nije slučaj kad je auto na rezervi.

I ja stalno mislim da je to da. Da dođe plaća uljevam pun rezervar i bacam unutra taj liqui moly pa da vidim. Jer kažem kao da mu zasmeta neka mrvica i ne upali onda kad bi trebao neko odvergla sekundu duže.

Šta mislite o promjeni svjećica i filtera goriva? Čisto ovako..

Link to comment
Share on other sites

di je filter goriva? na pumpi u rezervaru ili?
Jučer očistio taj senzor radilice, makar je bio čist... al eto malo sam ga očistio.

Link to comment
Share on other sites

Filter goriva bi trebao biti s donje strane rezervoara!

Link to comment
Share on other sites

Dijagnostiku nisi napravio? To mi se cini puno jefti ijim nego da mijenjas s ije ice i istis dizne. Mozda je to sve ispravno.

Link to comment
Share on other sites

Posto je otprilike ciscenje dizni - i moj je povukao prosli tjedan dno pa me interesira i dal ic u reno servis ili drugdje (jel ima kaj sj....)?

Link to comment
Share on other sites

Citao ovih dana na srpskom forumu svasta, o leptiru gasa, konektorima, papuca gasa idt itd.. Ocistit cu i taj leptir gasa.

Dali moja laguna uopce ima filter goriva?

I za paljenje me zanima. Koliko bi to po neko pravilo trebalo verglat za upalit. Citam da nekima upali cim taknu gumb, u sekundi. meni bas i ne. meni vergla vise nego go bilo koji auto koji se pali na kljuc, bilo benzinac ili dizel. Nije to 5 sekundi nego 2-3 ali opet bi to moralo bit nekako konkretnije mi se cini.. dali znate nesto?

Link to comment
Share on other sites

filter goriva vjerojatno se nalazi ispod auta pored rezervara. Barem je tako na cliu i meganu.

Link to comment
Share on other sites

Je, danas sam slučajno vidio da je filter ispo auta do rezervara.. 15-20 cm od praga auta. Super, sad bar znam da ga mogu promejnit. Već sam se bio pomirio da je u pumpi. Do njega je i neka crna plastična kutija u koju isto ide 2 cijevi od benzine. Zna netko šta je to?

Link to comment
Share on other sites

Nitko ne odgovara  :wacko:

Uglavnom, nebitno je ovo što malo teže ulovi gas, danas sam skužio da je to samo dok se auto malo ne zagrije i onda sve funkcionira savršeno normalno.

Užasno me nervira to verglanje kod paljenja, jednom na dan se dešava. NIkad doma, ni ujutro ni navečer (ponekad ujutro, uglavnom ako auto nije paljen baren 7-8 sati ali ne nužno) ni ako idem kamo nego ko za k.. uvijek kad idem s posla i kad je oko mene 50 ljudi onda mi auto gusla 3-4 sekunde dok upali. Tako bi rad znat što ga to muči.. čekam filter goriva da mi dođe, pa ću vidit kad promjenim  :dry:

Link to comment
Share on other sites

A kako bi mogao znati dali je ok? Ja sam ga skinuo i pobrisao malo, ali je bio čist. Ovaj tjedan ću do frenda na dijagnostiku i nadam se da će komp imat zabilježeno što to zašteka kad mi se to desi..

Link to comment
Share on other sites

na mom meganu ecu nije bilježio grešku tdc senzora a bio je problem ne samo on nego valjda i konektor od njega..renault zna za taj problem konektora..pa se mjenja sve skupa....simptom ti je da auto samo vergla..pošto imaš isti motor...

Link to comment
Share on other sites

Da, problem bude u čuvenom Renolovom konektoru, a ne u senzoru.

Aj probaj idući put kad ti bude vergla, a neće da upali, malo prodrmaj konektor ili ga ištekaj i uštekaj (ako ti je lako dostupan).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.