Jump to content

Megane II ph1 1.9dci 3dr sport


MilosB

Recommended Posts

kljesta ostaju ova jer zimi idu nazad 280 a neda mi se svaki put odzracivat itd.. 

sta se tice sile kocenja ovom kombinacijom sam dobio jednaku kolko ima RS225 (omjeri klipova itd) znaci ako pricamo o samoj sili, ne kolko dugo moze to trpiti da se ne pregrije itd.

@Ruske, slazem se posle sam oprao, pa mi pas opet zapisao i opet prljavo i mogao bi ga stalno prati da bi bio cist.. 

Link to comment
Share on other sites

mene zanima jedna stvar, nemoj me sad krivo shvatiti. 

koliko je to zdravo odnosno koliko je potencijalnih, nazovimo ih kvarova, uz ovakve kemije na kočnicama? pitam iz razloga jer i ja na svojem setupu imam distance pod diskovima..napravio sam već nekih cca 15-20 tkm tako i nisam primjetio nikakve nedostatke

Link to comment
Share on other sites

Ako je pravilno izradjeno nema brige. :) a kao sto i sam vidis 20oookm bez kvarova.. Nema sta da krepa radi toga.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da, ima smisla naravno. ali uvijek je onaj komadić sumnje negdje u tebi jer jbg, nije došlo takvo iz tvornice ili nije kupljeno kao certificirani aftermarket dio. ne znam, barem ja tako razmišljam

Link to comment
Share on other sites

Ovaj adapter za celjusti je radjen od poznatog materijala, cvrstoca je anakizirana (to mi struka u sustini tj specijalizacija). Distanca ispod diska je pak ko i izmedju diska i felge.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema sta bit ako su dosjedi distanci dobri nemoze bit nit vibracije nit pucanja ni nista, nema brige

Link to comment
Share on other sites

ljudi previše paničare oko tih adaptera

nema se tu kaj desit, doma složiš adaptere za 2-3 sata, razmjeriš promjer rupa, staviš distancere da dobiš čeljust u centar na disku, provjeriš sve kak je zatugnoto i možeš rundat 1000 krugova Nringa. nema tu neke filozofije, drago mi je da netko to složi tako, ja sam na alfi isto imao s adapterima i 330 kočnice, na fiesti sam nakratko 336mm od RS vozio, na cliu imal 340, sad na r26 isto 340, bez ikakve panike, i sve izgleda ko oem kad je u pitanju radijalni prihvat, pa i tvornica je to tako radila na radijalnim, može povečat 20mm disk za 2min posla

i ovo stanjivanje diska s 28 na manje, isto ne vidim da se bude raspao, 26 je tvornički kao min deklarirani spreman za zamjenu, na 25 ga možeš još vozit bez ikakavog straha, to je 1.5mm po strani, da ga i 2mm skineš opet bude ok, prije budu klješta od pregrijavanja izgubila snagu ak nisu neke racing pločice

jedino je malo šteta kaj nisi složio brembo neki s radijalnim prihvatom, za nekih dodatnih 2k kuna d abude hotspot baš, ali opet te 4 vide izdaju hehe

Link to comment
Share on other sites

Hehe ma cuj zimi sam na 15" itd ovo mi je bilo onako za gust. Auto od vikenda ide u penziju nazalost. Ako bude srece bude vecina preslozena na nesto tu u HR al sam do daljnjeg (4 mjeseca minimum) bez auta dok ne sjedne 3 placa da bi mogao dici kredit. Nemam usparano a kako potpisujem ugovor u ponedeljak u Ri, nemogu dalje vozit strane tablice :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trenutno je na cca 200ks i jako lijepo ide za 1.9dci :aua:

Link to comment
Share on other sites

Trenutno je ubrzanje identicno kao na 208gti by peugeot sport. Tj razlika hauba (moj branik pocinje kod njegovih kotaca i to od 0 do 160 cca.. )

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Huh bilo bi zanimljivo usporedit definitivno, sa stock 225 ili r26, ili najbolje otic na valjke pa vidjet, s tim da sam ja uvijek za stajanje :D

Edited by LeoRS
Link to comment
Share on other sites

Nazalost plan da vozim SR na groniku pao u vodu zbog nagle promene plana oko zaposlenja.. Jbg nema nacina vise da ga vozim u HR :(

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sta ces sa njim dalje? Vracas ga u Srbiju ili preregistracija, je li moguca uopste?

 

Link to comment
Share on other sites

Pa valjda možeš nekako ispod radara na SR?

Link to comment
Share on other sites

Uzmi negdje meg s razvaljenim motorom al da ima hr papire, dovezi oba i organiziram si slobodan vikend i preslozimo sve. :tulum:

Da smo si malo blize puno toga bi bilo realizirano :aua:

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Pa valjda možeš nekako ispod radara na SR?

s obzirom da upravo na utrkama kontrolisu, i na ulazu su, a kazna je par tisuca € nekako mi se ne igra :D

Sta ces sa njim dalje? Vracas ga u Srbiju ili preregistracija, je li moguca uopste?

 

ostaje u Srb do daljnjeg. uvoz bi bio moguc s time da mora nazad u oem stanje jer ide na atest pri uvozu, i oslobodjem sam svega sem onog posebnog poreza koji je za njega oko 1000€ tako da se ne isplati nikako uvesti

Link to comment
Share on other sites

Preslozi ga onda. Ne kuzim, auto ima srpske tablice, a ti imas HR ili SRB drzavljanstvo? Zasto ga vise ne mozes voziti? 208 PS je fino brz, tako da, svaka čast.

Link to comment
Share on other sites

Hrv zeli dio kolaca kao i od svega.. Jbg sta je tu jem dok sam bio student sam mogao vise nemogu cim se zaposlim

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije puno kad imas. :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ti to ozbiljno ili? Znaci crno- crvena jurilica nece vise u moje dvoriste? :ruza: 

Pa sta nema nekog prihvatljivog rjesenja?

A da ti polako krenes pripremati teren za 645 - znam da slinis za tom masinom;) 

Link to comment
Share on other sites

Dap. To je to. Danas poslije posla krecem doma. A cuj turbo ce biti sta god da uzmem. Dal u oem izvjedbi ili cu ga turbat je pitanje samo izvedbe :D

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.