Jump to content

Twingo 76ks 2009 kako ugraditi turbinu


dmihovi5

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dalibor1978

    13

  • vedranST

    9

  • dalibor s

    8

  • Scary

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thred without pictures is worthles thred :p

Edited by GoPlay
Link to comment
Share on other sites

Možda zato jer Mazda (kao i Toyota) imaju lamele od papira. Jučer razgovarao sa instruktorom u autoškoli, kaže da su sa Cliom III 1.5 dci prošli 150.000 km prije nego je prvi puta zamijenjena lamela (a auto vozili polaznici autoškole), dok je istovremeno na Mazdi 2 do 100.000 treći puta mijenjana lamela.

Link to comment
Share on other sites

ta mazda je radjena u dugom selu, hyundai birt.. lamela je jaca, u birtu je sami naprave i stavljaju po defoltu u sve turbo projekte, i mazda je samo jedna od mnogih turbo projekata koji se voze bez problema..

0,4-0,5 bar-a bez spustanja kompresije ide, kod novijih motora su problem plivajuci cilindri i na vecem tlaku od toga odu brtve glave..

 

 

edit:

sad sam se cuo s frendom i kaze da nisu kvacilo dirali ipak, nisam bio prisutan kad se slagao taj auto pa nisam znao bas sve detalje :D

Edited by Scary
Link to comment
Share on other sites

ja neznam stvarno koda pričam japanski :D :D

Ja uporno tvrdim  to mi je PRIJATELJ i znam kakvo je auto i sta je u autu svaki je..i dan sam sa njim u garaži :p :P

Inače budem stavio fotke cim dodem za komp

Link to comment
Share on other sites

ja neznam stvarno koda pričam japanski :D :D

Ja uporno tvrdim  to mi je PRIJATELJ i znam kakvo je auto i sta je u autu svaki je..i dan sam sa njim u garaži :p :p

Inače budem stavio fotke cim dodem za komp

 

 

sve 5, samo eto ja cesto sudjelujem kod ugradnje turba u servisu, i znam koja je to mazda u pitanju, do sad se u svaki auto stavljala druga lamela a eto u taj nije pa sam se zaletio..

ako vas interesira ima jedan nekoristeni turbo kit trenutno na raspolaganju.. trebao je ic u jedan auto ali se to izjalovilo

Link to comment
Share on other sites

Nebi bas reka megane sad se vrti na 0.8

Ovo je bilo na 0.4 na valjcima tada je izbacivala 202ks

Link to comment
Share on other sites

Nebi bas reka megane sad se vrti na 0.8

Ovo je bilo na 0.4 na valjcima tada je izbacivala 202ks

Jeli mijenjao klipove?
Link to comment
Share on other sites

Nebi bas reka megane sad se vrti na 0.8

Ovo je bilo na 0.4 na valjcima tada je izbacivala 202ks

 

Ma govorim za ovu sa videa. Čini mi se da moj Clio dosta odlučnije to nabire :D

Link to comment
Share on other sites

nisu mjenjani klipovi do 0.8 trpi serijalu jedino ako oce još dizati mora biti kovano sve

Link to comment
Share on other sites

nisu mjenjani klipovi do 0.8 trpi serijalu jedino ako oce još dizati mora biti kovano sve

Nadam se da je tako da će izdržati.

Jeli homologira preinake?

Edited by Dalibor1978
Link to comment
Share on other sites

Nop kad dignes haubu turbina crijeva sve sakriveno iza motora .Vidis samo 1,6motor i to je to :)

Link to comment
Share on other sites

Nop kad dignes haubu turbina crijeva sve sakriveno iza motora .Vidis samo 1,6motor i to je to :)

Znam. Jedino se intecoler vidi.

Ali eco test?

I kakva mu je potrosnja u odnosu na stock motor?

Link to comment
Share on other sites

E too, sad mogu povezati podatke sa slikama :D Odlično auto izgleda! A ni Mazda nije za bacit :zubo:

Edited by Krule
Link to comment
Share on other sites

lijepa je mazda,samo mi nejde u glavu kako vozi auto od 200 i kusur konja na nankang gumama?ja sam na thaliji sa 75 ks vozio ko po jajima sa tim gumama...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.