Jump to content

1.9dci grijač neće van


vlado112
 Share

Recommended Posts

Zaboravi sam ti napomenuti jednu važnu stvar. Ako budeš prespajao na konektoru sa nekim dodatnim komadom žice OBAVEZNO mora biti presjeka 2,5 mm2. Ni veća ni manja.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlado112

    22

  • MilosB

    21

  • DraganST

    9

  • frenchkey

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok, hvala, sutra ću isprobati to, uzet ću za svaki slučaj silikonsku žicu u slučaju da se negdje grije od motora 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam još uvijek za "najčišću" varijantu, stavljanja otpornika, zašto bi odmah izgorio, ako se stavi otpor koji trpi veće struje?

Link to comment
Share on other sites

12/0,6 je 20A, a 20 puta 12 je nekih 240W. Otpornik koji to moze izdrzati je grijalica samo takva :D

Link to comment
Share on other sites

Tako je, ali i 5 ohm će odraditi posao "varanja" računala, a ne treba tolika snaga, i još će mu vući manje struje

Link to comment
Share on other sites

To je opet 30-ak W. I opet se jako grije, mislim da je ipak najbolja opcija prebrikati grijace kako je DraganST napisao ili ga jednostavno promjeniti i nadati se da ce sve proci bez pucanja.

Link to comment
Share on other sites

e cisto za ideju :D (nemojte me odma ubiti) ako pukne grijac, upalit motor i pustiti da radi, dici haubu i staviti neku debelu deku, i probat mozda i zaturirat :D pa ce ga sam motor izbaciti van :D (ako je pukao ispod navoja) hahahha

Link to comment
Share on other sites

ako bude funkcioniralo ovo sa prespajanjem neću ga ni dirati jer ako pukne grijač eto zajeb. i posla...

Link to comment
Share on other sites

ja bih ovo sve radio tek ako pukne grijač. Ako pukne jel ga moraš vaditi ili može ostati puknut pa onda stavljat varalice, otpornike?

Link to comment
Share on other sites

12/0,6 je 20A, a 20 puta 12 je nekih 240W. Otpornik koji to moze izdrzati je grijalica samo takva :D

 

Tako je. A sva četri grijača skoro pa 1 kW.

 

Tako je, ali i 5 ohm će odraditi posao "varanja" računala, a ne treba tolika snaga, i još će mu vući manje struje

 

Oće odraditi će posao na način da će vući skoro pa 8 puta manju struju. Međutim nepoznanica je kolika je minimalna struja nakon koje se pali lampica greške, jer sustav nadzire struju, pa kad izgori grijač, otpor je beskonačno velik i ne protiče nikakva struja i imaš alarm (lampica). Na forumima sam naišao na podatak da ako je izmjereni otpor grijača veći od 2,5 ohma, da ga treba mijenjati jer će uskoro riknuti.

 

Na osnovu dva zadnja posta (french i vlado) vratim se na početak topica i tek sad skužim da grijač nije puknuo.  :conf:  Pokušano ga je izvadit, ali je zapekao i onda se odustalo.

 

Ajde sam pokušaj odraditi vađenje grijača, ako imaš odgovarajuće gedore. Natopi grijač sa nekim penetrirajućim uljem pa lagano u desno (zavidavanje) pa onda lagano u lijevo (odvidavanje). Ako neće, opet, ulje i opet isto. Ako i pukne (u svakom slučaju budi nježan, ništa prevelike sile) imat ćeš situaciju koju i sad imaš, nemora se vaditi i sve radi, osim njega naravno.

Pročitaj ovo:

 

http://www.ehow.com/how_8701404_stuck-glow-plug.html

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

da, ali ako pukne da li puca gore iznad navoja ili u području navoja, bojim se ako punke pri samom kraju navoja dolje kako će se ponašati taj mali ostatak što ostane?

Link to comment
Share on other sites

Pa uvijek se odvali matica na koju staviš gedor, a odvali se zato jer su navoji zapekli. Pogledaj opet one clipove sa početka o vađenju slomljenih grijača. Točno se vidi gdje pukne.

U svakom slučaju, ako ideš sam to raditi, nježno i bez puno fizike i nabacuj ulje dok ne prođe do kraja navoja (ovo naravno nemožeš znati pa zato lagano bez ikakve prevelike sile). Ako oće, oće ako neće neće. 

Ako neće, odradi ovo prespajanje dok ne naiđeš na nekoga meštra koji ima muda uhvatiti se odvidavanja zapečenog grijača.

 

Ne želim te plašiti, ali ako ideš to radit onda vrlo nježno. Nemoj da ja budem kriv, ne silim te na ništa, samo kažem šta bih ja osobno pokušao, pa ako ide ide, a ako ne ko ga jb. čekao bi nekog ko ima muda.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Mozes probar nalit uka ulje oko grijaca i pustit preko noci pa onda odsarafit.. ove varalice i ostale gluposti kreni stavljat tek kad grijac pukne.. ako pukne mozes ga slobodno ostavit jer vecinom puca na vrhu navoja..

Link to comment
Share on other sites

Kakvo je to točno penetrirajuće ulje koje se spominje, nikad čuo za to?

Usput, na 1.5 dci se ne pali lampica? Barem meni na cliu nije.

Link to comment
Share on other sites

evo čuo sam se sa drugim majstorom pa će još on probati u subotu izvadit ga, ako pukne probat ću spojit sa drugog žicu pa ćemo vidjet šta se dešava

Link to comment
Share on other sites

Wd40, petrolej (jako dobar) i jos par gluposti. Mozda bi trebalo probati udarnim odvijacem.

Nemislim na onaj sto odvija udarcima kao kod vulkanizera, nego one sto lupas cekicem po glavi, oni stiskaju vijak i popustaju zapeklo i lagano ga odvrce.

Link to comment
Share on other sites

pomocu toga sam uspio odvidati vijke koje sam davno otpisao. fora je sto udarcem prvobitno stiska navoj da se on popusti i tek onda malo odvrce. 

Link to comment
Share on other sites

Kakvo je to točno penetrirajuće ulje koje se spominje, nikad čuo za to?

Usput, na 1.5 dci se ne pali lampica? Barem meni na cliu nije.

Ulje za kočnice starije generacije , puno agresivnije od ulja za kočnice koje se koristi sad (DOT4) i baš zbog tog svog svojstva idealno za ovakve stvari.

Link to comment
Share on other sites

Mislis na dot3? Ako da onda moze i dot 5 ( ne 5.1 jer je to isti drek kao 4)

Link to comment
Share on other sites

A sprejevi razni za tu namjenu?

Ono, WD40 ili oni posebni baš za zahrđale/zapečene šarafe?

Link to comment
Share on other sites

milis ovo ?

Wd40, petrolej (jako dobar) i jos par gluposti. Mozda bi trebalo probati udarnim odvijacem.

Nemislim na onaj sto odvija udarcima kao kod vulkanizera, nego one sto lupas cekicem po glavi, oni stiskaju vijak i popustaju zapeklo i lagano ga odvrce.

Link to comment
Share on other sites

Da, kojih su to još "par gluposti"?

 

 

Ulje za kočnice starije generacije , puno agresivnije od ulja za kočnice koje se koristi sad (DOT4) i baš zbog tog svog svojstva idealno za ovakve stvari.

 

i imas par kemikalija i mjesavina istih (koje ti npr mogu izgoriti apsolutno svu cadju iz katalizatora) al to ne zelim pisati ovde da ne bi netko dobio lude ideje, jer su posledice greski veoma skupe i po zivot i po zdravlje..

Link to comment
Share on other sites

 Share

Announcements

  • Ukoliko ne dobivate e-email poruke od foruma radi registracije, promjene lozinke i sl., javite se na info(at)renault-klub.hr



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.