Jump to content

R.S.01


frenchkey

Recommended Posts

ako ti smeta moje misljenje ili bilo cije, onda ti nije mjesto na forumu jer tu ne mozes diktirati svoju volju...tu svatko ima svoje misljenje i pise ga ako zeli. ono gore je moje

Link to comment
Share on other sites

Tesko je dizajnirati nekakvo nevidjeno vozilo a da ne lici na vec nekakvo na trzistu.

Link to comment
Share on other sites

Da a sto se netko kasnije ukljuci u igru to vise lici na neki model vozila.

Tako i mustang fastback c/p toyota celice mk2 (ak se ne varam) sportback koji je stariji 4 godine od stanga.. Pa je opet taj izgled najpoznatiji za stanga.. Itd itd.

Al da ovaj lici na R8 jebeno lici pogotovo sredina, s boka prednjica lici na jednog drugog al se ne mogu sjetit kak se zove

Link to comment
Share on other sites

Da, ima isti motor kao i Nissan GT-R. Motor je 3.8 V6 i ova slika šta sam je stavio je slika sa Nissan-a.

Kod R.S 01 motor proizvodi 493 KS dok taj isti motor kod GT-R-a proizvodi 542 KS-a.

Link to comment
Share on other sites

Nisam znao da su upakirali njegov motor, sad mi se još više sviđa jer taj motor je strašan, jaaaako dobra podloga za daljnji tuning!

Link to comment
Share on other sites

Schwitzer dize taj motor na 800-900ps bez problema i to sve dobijate u paketu pod imenon P800 P900. Oni ludi rusi su ga digli na 950 i jos ide.

Link to comment
Share on other sites

Da, ima isti motor kao i Nissan GT-R. Motor je 3.8 V6 i ova slika šta sam je stavio je slika sa Nissan-a.

Kod R.S 01 motor proizvodi 493 KS dok taj isti motor kod GT-R-a proizvodi 542 KS-a.

Na renault sluzbenoj stranici ne pise tocno koliko ima ks , samo stoji preko 500.

 

citiram:

Autosports fans unite! Renault Sport R.S. 01 displays some dreamy measurements: a weight of less than 1,100kg, a 2,000mm-width and height of 1,116 mm.

Installed in a central rear position, its Nismo V6 3.8L twin-turbo engine (fitted on the Nissan GT-R) developing more than 500 hp -with maximum torque of more than 600 Nm, is mated to a Sadev seven-speed sequential gearbox. With carbon brakes and special Michelin tires, Renault Sport R.S. 01 embodies the full technical expertise of Renault Sport Technologies.

Link to comment
Share on other sites

Nema toliko konja jer nema adekvatnu getribu kao ni clio IV RS da prenese na podlogu. :zubo:

 

P.S S boka je isti R8... :banana:

Link to comment
Share on other sites

ako ti smeta moje misljenje ili bilo cije, onda ti nije mjesto na forumu jer tu ne mozes diktirati svoju volju...tu svatko ima svoje misljenje i pise ga ako zeli. ono gore je moje

Pa najlakše ti je napisat u signature - RS01 je bočno ko R8 i onda šišaj...

Link to comment
Share on other sites

Evo jedna usporedba nabrzaka pa ko ima bolje oko, po meni nema neke sličnosti na boku, više prednji kraj
 

post-10357-0-13845300-1409692165_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Pa cekaj jel ovaj renol stvarno ne zna napravit mjenjac ili ne zele? Tj zele da se kvare...

Pričate gluposti svi skupa

 

SEVEN-SPEED SEQUENTIAL GEARBOX

The Nismo engine is mated to a longitudinal seven-speed gearbox supplied by Sadev. With an eye to budget management, the same gear ratio sets will be used for all tracks. However, it will be possible to adjust the preload setting of the self-locking differential.

Activated by steering-wheel paddles, the sequential control system is managed by an XAP electromagnetic actuator. Developed specially by ZF Race Engineering, the clutch features an anti-stall function and is designed for an extended service life.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.