Jump to content

Zamjena ventilatora u kabini - Megane 2


Brumen

Recommended Posts

Je to je to relej/reostat ..isto tako je i meni bilo..lupao sam po njemu i znao je proradit ali nakon silnog lupanja valjda se kontakt jos vise olabavio i onda je jednostavno prestao radit..iskopcaj ga i pogledaj kontakte ako je sve ok i imas manualnu klimu onda imas jedan 2 zice iz releja koje idu na sami motor ventilatora i tamo je meni bio ostecen kontakt(dosta tezi je prilaz, trebat ce ti lampa i savitljive ruke) ja sam otkinuo sa zica prikljucak i stavio na njih stopice jer su bili osteceni kontakti na samom motoru..nekako sam nabio stopice na kontakte (na slijepo) i sad sve radi..malo je komplicirano ali vjeruj mi p.dim u usporedbi sa skidanjem cijele prednje konzole ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

https://vimeo.com/116263866

Ne znam da li se čuje, ali ovaj zvuk mi govori da to sada vise nije do reostata/releja, nego da se ili ventilator pokidao, pretpostavljam lezaj ili lopatice, ili je nesto zapelo..

Prije nego krenem u kupovinu je li pametnije repariranje ventilatora ili kupovina polovnog?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zamjenio sam ventilator, i nije kako pricaju svi, mjenja se bez skidanja volana, table i ostalog.. Za sat vremena i van i unutra :)

Link to comment
Share on other sites

s obzirom na kompliciranost same teme @ graba5 mogao si bar ukratko napisati na koji si ti to način izvadio ventilator, neka slika ili par rečenica teksta koje ce nama ostalima pomoć...

Link to comment
Share on other sites

Bio sam kod jos dva majstora i u ovlastenom servisu, svi skidaju tablu, pomicu šinu, skidaju vrata, i hvataju se za glavu.. Tako da smo u garazi kod prijatelja probali sami :) skinuli papucice gasa i kocnice, u kompletu su.. Odvojili neki aluminijski nosac/zastitu, odspojili par jackova, i s malo spretnijom rukom na slijepo ga odspojili i izvadili.. Isto tako ubacili drugi vent unutra u ležište, spojili, vratili sve na svoje mjesto i radi :) prije nisam imao prvu i drugu brzinu, pa sam po preporuci s foruma pregledao pinove na reostatu tako da sada i to imam.. Na ventilatoru starom koji nije radio nisu pukle lopatice i slicno, nego su te cetkice otisle samo, tako da cu dati to na repariranje i ostaviti ga za nedajbože :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aj da se i ja javim, ja sam mijenjao to s Brumenom na mom Meganeu, i da može se bez skidanja table, ali netko tko je već skidao i zna šta radi, drugačije jako teško jer ako ne skinete tablu ne možete vidjeti šta radite, gdje su vam ruke, kako se skidaju konektori itd ...

 

Inače, skidaju se papučica kočnice i gasa i tuda se izvuče ventilator, ali se mora malo i spigati rotor, nije jednostavno nikako!

Link to comment
Share on other sites

a nikome ne pada na pamet za "ovaj forum" uslikati par slika koje govore i više od 1000 riječi, vezano za ovaj prbolem, (čast izuzecima, niti da koga blatim, samo iznosim mišljenje) dal se itko zapitao moze li svojim problemom pomoć nekom drugom, neko samo rekla kazala.......svi skidaju, vade "fantomske ventilatore"

Link to comment
Share on other sites

post-15471-14244248747683_thumb.jpg

post-15471-14244249063923_thumb.jpg

post-15471-14244249590767_thumb.jpg

Na slikama se ne vidi puno, vidi se gdje ide ventilator, da ima prostora za proci rukom i napraviti to.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hebo mu ja mater meni je riknuo jucer. A i voda mi curi kod suvozaca. Bit ce cijeli dan igranja. 

Nego. Imam automatsku klimu. Dali je motoric drugaciji nego na rucnoj? 

Link to comment
Share on other sites

čekam jesen za promjenu malog kilera, bit će veselja

Link to comment
Share on other sites

Hebo mu ja mater meni je riknuo jucer. A i voda mi curi kod suvozaca. Bit ce cijeli dan igranja. 

Nego. Imam automatsku klimu. Dali je motoric drugaciji nego na rucnoj? 

 

Ja imam jednog za dijelove sa rucnom klimom ali jos nisam stigao do tamo da bi mogao reci sigurno. Vjerujem da netko zna.

French- 2 para ruku i malo strpljenja i paznje i rijesit ces ti to i jos napraviti diy. Jedina stvar oko koje ces pripaziti malo vise je antena od koda na bravici, ja je nisam skinuo pa kad sam vracao kruškot sam je sje..bao. 

 

Link to comment
Share on other sites

Znaci skidao si volan i sve oko njega? Gledao samneki tutorijal gdje lik povuče cockpit 20ak cm van i to vise lijevu stranu, ali ne treba ga skroz vaditi. Kod clia 2 pak, treba sve zivo demontirati

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve osim antene od koda na bravici i ona je nastradala kod vracanja..

Ma moze se bez da sve skines ali treba napinjati pa je manje mjesta i nespretno je, veca vjerojatnost je da ce se ostetiti jos nesto a i brat je htio ocistiti to sve od ispod..

Link to comment
Share on other sites

Ja na kraju nisam morao ventilator mjenjat nego je samo smece bilo na ventilatoru i zastekao se. Problem rijesen za 10 min i 0 kn. Odlicno :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

graba5, kako ste uspjeli skinuti ovaj limeni dio na zadnjoj slici, krpz prvu rupu prolazi cijev zraka za puhanje na noge vozaca, znaci osim papucica gasa i kocnice, trebalo bi nesto i iznad razmontirati, ispod volana? inace, hvala za sve ove informacije, kroz par dana se bacam u popravak ventilatora takoder kroz papucice!

Link to comment
Share on other sites

Riješen ventilator kod mene konačno.

Gubio je spoj na konektoru. Konektor je maknut i sve direkt zalemljeno. Nikad više nebu ošo.

Link to comment
Share on other sites

i kod mene, sve sam radio i napravio u roku od cca. 4h ukupno

ventilator promijenjen, stavljen drugi, mada je i ovaj od valea ispravan - meni je u "lepezama" ventilatora bio nabijen komad drveta!

Link to comment
Share on other sites

Ispod vozaceveg sjedala i suvozacevog sjedala imam za hladenje i grijanje i ja pretpostavljam da kad stavim na noge da bi trebalo i iza (ispod sjedala) puhati , ali kod mene to jako jako slabo puse. Dali netko zna u cemu je problem ? Hvala.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.