Jump to content

Renault 5 campus 1.1.'90 par pitanja:


goran_zg

Recommended Posts

1. Zasto mi puse kroz ovaj otvor iako je kotac na dolje, znaci skroz zatvoreno. Ne cini se razjebano.

2. Jesu li ovo manzete homo zgloba (vidi sliku di pokazujem prstom), zuji jako u zavoju, i kad cimam volanom ljevodesno, sad jos jace kad sam stavio nove 155 gume, bile 145.

3. Sta je ovo pored, ima ulja dolje, cini se kao da curi. Vidi zadnju sliku.

post-14635-0-26616600-1412098984_thumb.j

post-14635-0-32284500-1412099008_thumb.j

post-14635-0-19684300-1412099063_thumb.j

Link to post
Share on other sites

1.najverovatnije ti je otišla spužva na leptiru šta ti se nalazi iza rešetke

2.promjeni manžetu mada najvjerovatnije nije ona nego ležaj

3.nebi znao

Link to post
Share on other sites

1.najverovatnije ti je otišla spužva na leptiru šta ti se nalazi iza rešetke

2.promjeni manžetu mada najvjerovatnije nije ona nego ležaj

3.nebi znao

3.otišla ti je manžeta na mjenjaču koja se nalazi ispod poklopca na spoju mjenjača i osovine obavezno pogledaj i nivo ulja u mjenjaču

Link to post
Share on other sites

1. vjerojatno što je naveo kolega da je otišla spužvica koja brtvi.

2. ovo što rukom držiš to je manžeta letve volana i vide se zubi na letvi. Promijeniti hitno!

3. otišla je manžeta na poluosovini do mjenjača pa curi ulje iz getribe (mjenjač), Nadoliti ulje što prije u mjenjač i promijeniti manžetu.

Edited by mata73
Link to post
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru. Kako skinut ovo za doc do spuzve? Znaci da promjenim lezajeve sigurno , ovu vanjsku manzu homo zgloba popucanu i manzu na mjenjacu? Btw Ulj u mjenjacu je ok.

Link to post
Share on other sites

1. treba rastaviti ispod ti je jedna spužvica koja se potrošila puše jer ne brtvi.

2,3. nemaš tu šta trebaju ti 4 mažete zglobova i 2 od letve volana,

vidim pušta ulje iz mjenjaca njega promjeni ili nadolij,

također ulje u motoru i filter ulja si promjeni ako vec nisi.

kad to sve napraviš operi motor i prati dali negdje još pušta.

šta se tice zujanja otišao ti je neki ležaj kotaca...

Link to post
Share on other sites

Za doc do spuzve treba cijela armatura dole.. za promijenit manzetu na letvi moras skinut krajnik pa onda izvuces staru i stavis novu.. a za ovu na mijenjacu moras ispustit ulje iz mjenjaca i skinut poluosovinu skines seger sa poluosovine i maknes kriz pa onda zamjenis manzetu i vratis sve kako je bilo..

Link to post
Share on other sites

Riješeno. Manžete, ležaji, krajnici i još par sitnica. Idemo dalje.

Auspuh-sve tuto kompleto, podizač vozačeva prozora, limarija/lakiranje komplet...

Edited by goran_zg
Link to post
Share on other sites

Jutros izađem i vidim lokvu ulja ispod auta. Procurilo, kapi na manži mjenjača...

post-14635-0-90393800-1412505621_thumb.j

post-14635-0-10960800-1412505750_thumb.j

Edited by goran_zg
Link to post
Share on other sites

Sad kad je tip-top možeš ga predstaviti i ne zaboravi slike.

U mene malo manje od mjesec dana, inače '90 godiste, 140tkm, od prvog vlasnika (dida 82 god.), iznutra apoteka, limarija, motor i ovjes za raditi. Za sad uspjesno odrađeno sva ulja, filteri, gume, diskovi i pločice. Potrošnja je pala sa 9.5 na 6.5. Jučer mjenjane manžete, krajnici i ležajevi. Iduci je na redu auspuh. Sve komplet. Limarija i farbanje na proljeće...

post-14635-0-15274000-1412507660_thumb.j

post-14635-0-82956400-1412507691_thumb.j

Link to post
Share on other sites

Pa jbt. iznutra je kao da je sad izašao iz tvornice. Po unutrašnjosti nema šanse da neko pogodi da auto ima 24 godine i da je vožen.

Link to post
Share on other sites

Jutros izađem i vidim lokvu ulja ispod auta. Procurilo, kapi na manži mjenjača...

Tak je i meni curilo nakon promjene jer smo krivo okrenuli semering hehe

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Blokirao mi u voznji straznji lijevi kotac, srecom nigdje nikoga... super osjecaj.

Btw taman se skinuo s autoputa. Super bi bilo na 130 da je zablokirao.

Link to post
Share on other sites

1.i meni puhalo u sredini-izvadio van i zaljepio novu spuzvicu samoljepivu gdje sjeda klapna+ do proljeca stavio spuzvicu iza i zkroz zaprl..

Link to post
Share on other sites

Kotač zablokirao zbog ležaja ili pakni?

Pakni. I pusta ulje na kocionim cil.

Koliko para i koji kocioni cilindri idu? I koje pakne?

Link to post
Share on other sites

Morat ces pricekati odgovor kolega koji su na ti sa R5, ali mislim da svaka bolja trgovina auto dijelova ima za R5

Link to post
Share on other sites

Ja ovdje tražim šta mi treba

http://www.ate-brakes.com/www/ate_de_en/themes/20_catalogues/online_catalogue_en.html

 

Imaju i drugi proizvođači kočionih dijelova slične kataloge.

 

Ali po broju šasije će u bilo kojem dućanu dijelova znati naći šta treba.

 

Konkretan primjerak za R4 GTL (slične su cijene kočnica) ATE proizvođač

zadnji cilindri 2 komada 100kn

zadnje pakne za oba kola 150kn

garnitura opruga 60kn

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Kocioni cilindri su pasali, ali plocice ne. Ferodo je rijesio problem...

Iduci na redu je auspuh, sve komplet. Koliko pineza da pripremim ?t

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..