Jump to content

Hladan start trese i zapusi


aless

Recommended Posts

To ti je to, to nije skupo, ali se mora platiti dosta za rad, jer treba razmontirati masu stvari. A za tresenje tih prvih minut mozda je isti uzrok, ili mozda imas i EGR koji nije cist ili grijace koji ne rade posao (u periodu dok rade nakon pokretanja motora).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Konacno otisao do servisa i CLIP izbaci gresku na grijacima kaze majstor da je to to, da su grijaci za mjenjanje i da nisu dizne. Tako da je to ekstra vijest. E sad me interesuje kakvi motrio (valjda sam dobro napisao) grijaci? Ili neke druge da trazim?

Link to comment
Share on other sites

Moje preporuke su ti Bosch (srednji proizvođač). Cijena je nešto manja od Beru. Na mome "prošlom" automobilu (Ford Fiesta 1994. g) koji sam vozio oko 4 godina nije niti jedan grijač Bosch otišao. Vidio sam i da drugi stavljaju te grijače.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UqoZdCIdg2I

 

Ali po ovome videu Beru se brže i jače zagriju (veća površina). Ali koliko vidim Bosch je deblji (žarna nit) od Beru. Ako se neko bolje razumije neka objasni. 

Link to comment
Share on other sites

Najbolji izbor je Beru, a meni se Iskra pokazala boljom od Bosch-a. Samo da se zna na laguni staroj 12 godina i sa prijeđenih 223 tkm još su originalni Beru grijači i odlično odrađuju posao.

Link to comment
Share on other sites

Znači kod mene ista stvar... Isti motor. Samo na hladno i to kad ga pustim preko noći. Izbaci bijelog dima, trese se prvih 20-ak sekundi. Kad se malo zagrije sve normalno. Ako je izgašen sat-dva, onda pali normalno...

 

Prvi znakovi umora nakon 335k km. :D Odmah nakon ovjesa. :D

 

Javim kaj bude... Ako nisu grijači, onda su dizne?

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Bijeli dim je najčešće vodena para. To bi značilo da je voda došla u cilindar.

Nekad bilo i tokom čitavog rada motora nije prestajalo.

Kod modernih dizela , kao kod ovog slučaja , uglavnom je u pitanju nepravilna smješa pri hladnom startu a posebno što vozilo ima i blage nepravilnosti u radu u tom momentu ,tako da rashladna tekućina u komori za sagorjevanje nije 100%.

Treba se fokusirati na dobavu goriva u cilindre.

Link to comment
Share on other sites

@icy texx jesi li ista radio, odnosno imas li kakvih info.

Ja sam promjenio grijace ali problem je ostao, kao sto su mnogi na forumu i predpostavili. Sad fakat ne znam ni kome da se obratim jedan od ovlastenih je rekao grijaci (sto je vidio na dijagnostici) sta ocekivati od "obicnih majstora". Da ne znate mozda kome se obratiti u Sarajevu nekom boshisti ili nekom drugo ja fakat ne znam? Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Bijeli dim je najčešće vodena para. To bi značilo da je voda došla u cilindar.

Nema to veze s vodenom parom. Vjerojatno je u pitanju grijač, ili dizna. U pitanju je neprecizno doziranje goriva, ili doziranje u nezagrijani cilindar.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

@icy texx jesi li ista radio, odnosno imas li kakvih info.

Ja sam promjenio grijace ali problem je ostao, kao sto su mnogi na forumu i predpostavili. Sad fakat ne znam ni kome da se obratim jedan od ovlastenih je rekao grijaci (sto je vidio na dijagnostici) sta ocekivati od "obicnih majstora". Da ne znate mozda kome se obratiti u Sarajevu nekom boshisti ili nekom drugo ja fakat ne znam? Hvala.

Autokuća Halilović
Link to comment
Share on other sites

Nisam još ništa napravio...

Ne stignem.

 

Ne zadimi bijelo bijelo, nego sivo... Nema veze sa vodom, već sa gorivom.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Izgleda da je ovo stanje konacno dobilo epilog, upalila se service lapica i check injection. Na dijagnostici izbacuje dizna 4 cilindra. U potragu za diznom kao sto su neki u startu i rekli da ce dizna biti. Nadam se da je to sve.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.