Jump to content

Slabo grije


teskera

Recommended Posts

Jesi ga čistio kao i ja ili neki drugi način?

 

Ja hvala bogu osobno nisam imao problema te vrste kada pričamo o problemima sa grijanjem koje ne radi, ali imam poznanike koji jesu na Cliu. Samo oni su te stvari zbog (ne)poznavanja problematike to radili u servisima kod osobnih automehaničara koji su im to radili. Jedan frend je to radio sam doma, on je u dovodnu i odvodnu cijev s malog kilera ulio nekakvu razrijeđenu kiselinu s kojom je i te cijevi počistio, kiler je ispuhal s kompresorom. Jesi li ti na Classicu morao vaditi cijelu prednju tablu van ?

 

Inače jedan čovjek je na forum.hr prije napisao jedan dobar savjet u vezi problematike čiščenja tih spornih dijelova pa mogu i prenijet ovdje

 

 

Čemu mijenjati grijač kabine, ako ne curi.

Ja sam imao isti problem, samo na drugom autu. Kod mene je bio zaštopan grijač, jer je bio puštao ulje u antifriz, pa je bila brušena glava, pa tko zna što su još radili u servisu, a očigledno ga nikada nisu dobro isprali (znao sam naći u posudi od antifriza metalne strugotine). Jednom su čak, kada su mijenjali termostat, pustili antifriz da isteče preko motora, uhvatili ga ispod, i nalili nazad preko provizornog filtera.

Ja sam napravio sljedeće.

1. Stavio od liqui molly-ja onaj čistač hladnjaka (oko 50kn) i vozio se 1 dan s tim, već se nakon ovoga osjetilo znatno poboljšanje u grijanju.

2. Ispustio stari antifriz, koji je bio pun smeća nakon tretmana pod 1.

3. Odspojio crijeva koja vode na grijač kabine i pumpom (ona što se prikači na bušilicu) protjerao 2x po 20l mješavine vode i octa pola/pola kroz grijač kabine, pa posebno kroz ostatak sustava hlađenja

4. običnom vodom isprao grijač kabine i cijeli sustav hlađenja dok nije potekla skroz bistra voda

5. Spojio sve nazad i stavio T razdjelink većeg presjeka na crijeva koja vode do grijača kabine (imam ugrađen plin, pa mi je taj T razdjelnik smanjivao protok prema grijaču)

6. stavio novi antifriz

Sada ponovo grije k'o ludo.

Ukupna cijena novog antifriza, octa i liqui moly aditiva je cca ispod 300kn. Radove možeš odraditi sam.

Naravno ja sam bio poprilično siguran da je sistem zaprljan jer sam znao šta je sve rađeno, a sumnjao sam u kvalitetu ispiranja u servisu, a za svoj auto ti moraš zaključiti da li postoji mogućnost da je prljavština ušla u sustav hlađenja.

S obzirom da ti je auto dosta star, pa ako je još blizu termin zamjene antifriza, jedno ovakvo ispiranje sigurno neće štetiti.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

nisam vadio ništa samo odspojio crijeva i čistio:

 

Veoma lijepa literatura kolega :) vidim da ste pisali i na onom forum.hr...

 

Šteta kaj si doma tako daleko od mene , mogao bi ti meni malo pogledat stanje malog kilera i pratećih crijeva i malo to pročistit, nemam problema, ali onako preventivno bolje spriječit nego liječit :) Ja se ipak sa takvim stvarima ne bi sam igrao bez obzira što si sve lijepo objasnio. Ne smatram se u praksi dovoljno kompetentnim za takve zahvate dok me netko ne nauči u praksi.

Link to comment
Share on other sites

Nisam kao ti,bez pumpe, s vrtnim crijevom,susjed mi je to radio .. izvadio cijev sta ide u motor,onu s killera nismo mogli skinuti .. cca 2 min ispirali,onda sve vratio,napunili sistem s obicnom vodom,cekali da se auto ugrije i onda ponovili ispiranje isto cca 2 min , ulili antifriz,odzracili,grije vrhunski

Link to comment
Share on other sites

To je ok, ja sam pumpu koristio radi tekućine za čišćenje da malo procorkulira, inače je crijevo dovoljno. Samo ne znam zašto si to ponavljao (hladna voda na vruć motor) ? Jer nagla promjena temp može sjebati dihtung glave!

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. mislim da voda nije imala dodir s motorom,crijevo smo ugurali u cijev koja vodi u mali killer .

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.