Jump to content

ICE motori - dizel vs benzin vs LPG vs turbo vs ... ?


filipbabok

Recommended Posts

2 hours ago, filipbabok said:

Svakako da sa postojećom elektroenergetskom infrastrukturom nije moguće napajati sve e-aute koji se očekuju, tu nema dileme.
Ali s druge strane, razmisli koliko je u Osijeku osvanulo novih benzi s obzirom na stanje od prije 25-30 godina. Pa cisterne, pa rafinerije...
Opet kažem, ne mislim da će se e-autima riješiti nekakav problem opskrbe energijom niti da će energija postati čistija globalno, ali lokalno svakako hoće.

Ali budimo realni Benzinske svugdje u svijetu zjape prazne. Rijetko da sam vidio da moram cekati dok auto ispred mene tankira, u sigurno 95% slucajeva bila je slobodna pumpa samo stani natoci i placi.

Sto se tice infrastrukture, tu krecemo od elektrana, pa do sustava za prijenos i na kraju krajnih korisnika sve je trenutno puno iskoristeno, i to je najveci problem za razvoj trenutno. Kada to rijese, kompletnu elektricnu infrastrukturu onda mozemo dalje pricati. Ne samo izgraditi reaktor ili 2,3 :)

Link to comment
Share on other sites

Tesla model 3 i model S bez problema prelazi 500km s jednim punjenjem a ako ćeš penzionerski voziti (onako kad kad ti dizel troši 4L), onda model3 može i po 900km a modelS i po 1000. Dosta ljudi je to uspjalo.

Model 3 u USA košta 40000 dolara i to njima ne spada nikako u skupa vozila već je malo i jeftinijih od onih koji se najviše prodaju. Druga je stvar što je zakonska regulativa takva da taj isti model 3 u EU košta i po 60-70 tis eura novi.

Tako da, te informacije koje imaš o skladištenju energije su ili zastarjele ili se odnose na neke lošije/jeftinije e-aute.

Link to comment
Share on other sites

Nabijem ih na taj range i na takvu vožnju. Ko kad mi deklariraju na Audiju Q7 potrošnju 3.2l.

Benzinske zjape prazne većinu vremena osim u peakovima, kad se ide na/s posla. Onda su gužve i čekaš na red iako je vrijeme točenja 3-4 min. Zamisli da se to vrijeme produži na 20ak min...eto ti kaosa na punionicama.

+ kaj treba dopeljat jaku sturju za brze punionice u svaku "pripizdinu"...

Ako ostaneš bez "goriva", u nekoj pripizdini, kak će ti netko donjet hamper struje :D  Poznaniku se to desilo u Norveškoj na -25. Range je drastično pao (ono s 200 na 5km), došla mu je pomoć, i sve ok prošlo, ali je zajeb kaj ostaneš i bez grijanja pa se lik smrzo ko p... :) 

Ima tu još x faktora zbog kojih mislim da auti na benzin/dizel nikad neće izumrijeti. Da, smanjit će se njihov broj, pogotovo po gradovima i to će biti dobro. To zapravo i podržavam :)

Po europi su već sve popularniji car sharing servisi. Za ekipu koja ne želi imat svoj auto, a realno im treba 2-3 puta godišnje. 

Kako god okreneš, čeka nas zanimljiva budućnost :) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filipbabok said:

Tesla model 3 i model S bez problema prelazi 500km s jednim punjenjem a ako ćeš penzionerski voziti (onako kad kad ti dizel troši 4L), onda model3 može i po 900km a modelS i po 1000. Dosta ljudi je to uspjalo.

Model 3 u USA košta 40000 dolara i to njima ne spada nikako u skupa vozila već je malo i jeftinijih od onih koji se najviše prodaju. Druga je stvar što je zakonska regulativa takva da taj isti model 3 u EU košta i po 60-70 tis eura novi.

Tako da, te informacije koje imaš o skladištenju energije su ili zastarjele ili se odnose na neke lošije/jeftinije e-aute.

Ahaha Model 3??? Daj nemoj me zafrkavati, taj auto je propali slučaj kao i tvornica koja ga prizvodi. Da Muska ne financira NASA, odnosno Uncle Sam odavno bi bankrotirao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Problem su još uvijek baterije ja bi rekao na prvom mjestu, iako sto izvedenica litihium baterija kapacitet je nažalost sličan... nažalost nemože se nagurat toliko struje po obujmu i to dodatno otežava stvari... 

Link to comment
Share on other sites

Tesla model 3 i model S bez problema prelazi 500km s jednim punjenjem a ako ćeš penzionerski voziti (onako kad kad ti dizel troši 4L), onda model3 može i po 900km a modelS i po 1000. Dosta ljudi je to uspjalo.

Model 3 u USA košta 40000 dolara i to njima ne spada nikako u skupa vozila već je malo i jeftinijih od onih koji se najviše prodaju. Druga je stvar što je zakonska regulativa takva da taj isti model 3 u EU košta i po 60-70 tis eura novi.

Tako da, te informacije koje imaš o skladištenju energije su ili zastarjele ili se odnose na neke lošije/jeftinije e-aute.

aha
znanac ima model S pa u Split ili Osijek ide s XC90 ( tolko o tvojim informacijama)
Link to comment
Share on other sites

Jebate...rasprava u rangu Kubricka i njegove režije moon landinga, mislim da su kaste koje vode ovu kuglu okrenute iskoristavanju, boli njih kuki za struju, alternativu i ostale stvari nas mini mravaca.

Sve je u domeni profita, i sve faking zagađuje, i mi u Hr ćemo se voziti ili ne voziti kako veliki odluče.

A tehnologija je vjerojatno tu, da li će ikome biti dostupna i ikada, pitanje je da li će biti profitabilna ili u najmanju ruku sklona kontroli.

Firma poput Tesle s tolikom budgetom uz sve inovacije opet ima skupo govance, koje nama nedavno neka plavušica na tvu predstavlja svoj i veli kak ne kuži "zakaj svi to ne vozimo", samo čekajte da uvedu naplatu struje....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, usrmaatre said:

Ahaha Model 3??? Daj nemoj me zafrkavati, taj auto je propali slučaj kao i tvornica koja ga prizvodi. Da Muska ne financira NASA, odnosno Uncle Sam odavno bi bankrotirao.

Definiraj "propali slučaj", molim te. Auto se kvari, ljudi ga ne kupuju, što ?

40 minutes ago, Kopriva said:


aha
znanac ima model S pa u Split ili Osijek ide s XC90 ( tolko o tvojim informacijama)


Nisu informacije "moje" nego su javne, pobogu.
Koji model ? 60, 70, 75, 85, 90, 100 ? Što kažu tvoje informacije?
I lijepo sam napisao pod kojim se okolnostima i kakav domet može očekivati...

Link to comment
Share on other sites

dok ga ne prodam ne lajem  [emoji4] (jednom modelu kie)
Sigurno se ovak vozis dok je ne prodas [emoji23]ca52af9c3a05df0d15a7c1e5fb6465c2.jpg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ovo je za rubriku Šaljive sličice? :)

Kolko rokne CO2, čađe i ostalog smrada veliki dizel od naše HŽ, nisu nam još sve pruge elektrificirane. Ili lokalni motorni vlakići. I kakav to bus daje 32g, neki na plin?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pa ono, pomnožiš sa 20-30, ovisno kolilo ljudi ima u busu :)

u vlak stane 500-1000 ljudi itd itd

Link to comment
Share on other sites

Filipe zar u tim godinama još vjeruješ u vilenjake?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Što je pisac htio reći?

Link to comment
Share on other sites

reklamni plakat neke udruge zeleni.. daleko od realnosti a u hr jedino je elektrificirano nešto oko zg i pruga zagreb rijeka, ostalo je sve na dizel..

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro, ne piše HŽ na vlaku :)

A i posavska pruga nije "oko Zagreba", kako ti kažeš... a ni ova prema Budimpešti... :)

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, filipbabok said:

Što je pisac htio reći?

Da treba dizel u avione ugrađivat :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.