Jump to content

Nabijanje pritiska u eksp. posudu - 1.6e Classic


Zaleks

Recommended Posts

Takav gubitak rashladne tekučine moraš primjetiti. Ako ga kuri u cilindrima onda je ispuh bijele boje ako se ne varam.

Da se meni to dogodi bacio bi motor i konvertirao auto na struju :D

Link to comment
Share on other sites

Takav gubitak rashladne tekučine moraš primjetiti. Ako ga kuri u cilindrima onda je ispuh bijele boje ako se ne varam.

Da se meni to dogodi bacio bi motor i konvertirao auto na struju [emoji3]

Motor je kaput, kaze majstor to nemoj ni slagati... nasao drugi, 2300kn s ugradnjom + dodatno kupiti set zupcasti i ulje + filter...

Kaze 150.000km, uvoz iz SLO, garancija 2tj (nitko neda vise, tj jedini koji daje ikakvu)...

Idem probat i drzim fige da ce sve biti ok...

Link to comment
Share on other sites

Motor je kaput, kaze majstor to nemoj ni slagati... nasao drugi, 2300kn s ugradnjom + dodatno kupiti set zupcasti i ulje + filter...

 

Kaze 150.000km, uvoz iz SLO, garancija 2tj (nitko neda vise, tj jedini koji daje ikakvu)...

 

Idem probat i drzim fige da ce sve biti ok...

 

 

nadam se da motor nije došao iz Avto Dušan Krško 

jer ako je nebuš se usrećil

Link to comment
Share on other sites

nadam se da motor nije došao iz Avto Dušan Krško 

jer ako je nebuš se usrećil

Motor je jos u autu. Dovezen iz Slo sa PO reg .. ne znam...

Link to comment
Share on other sites

Kad je motor vani dobro je zamijeniti sve semeringe na njemu (radilica, bregasta/bregaste...) i semering birača brzina na getribi. Ako kasnije procuri bit će skupo i komplicirano za napraviti.

Sretno!

Link to comment
Share on other sites

To bi trebali imati svi dućani. Osobno bi išao na original. Kad sam kupovao za stari auto koštali su 80-100kn svaki. Izmjena je full jednostavna kad je motor vani i remen dolje. Vidi sa majstorom.

Za semering birača mislim da treba raskopati getribu pa ti ide nova brtva i novo ulje. Zato ljudi ne popravljaju taj semering birača kad im procuri nego puste da slini po cesti i parkingu, pa se voze sa polusuhom getribom jer nije full jednostavno nadoliti ulje u getribu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.