Jump to content

Injection fauls 1.5 dci 108 KS


tomislavwarm

Recommended Posts

Zanima me jeli je to opasno. Uglavnom greška mi se pojavila jednom. Prilikom pojave te greške ne radi turbo punjač ili kako god da se to naziva. Nego radi normalni kao da vozim auto iz 90-desetih. Na tom automobilu je otišao jedan dio vezano za usis (puknuo), ali tamo u servisu su mi rekli da je to njihova tvornička greška i opet su stavili isti dio koji će svejedno isto tako otići.

 

Uglavnom zanima me zašto se pojavilo Injection fauls. Da napomenem kad sam stao ( ugasio i upalio) greške više nije bilo. 

Link to comment
Share on other sites

forum je u banani totalnoj.  napravio sam edit i ne prihvati ga. ugl  1.5 dci ima 105/106 ks iliti 78kw

 

taj problem sam imao na meganu 78kw napise tu  poruku i ne prima gas par sekundi. navodno je do papucice gasa. ukoliko traje duze onda treba  traziti dalje problem

Link to comment
Share on other sites

Oprosti da... 105/106 KS ili 78 kW .... Uglavnom nećete mi valjda zamjeriti na ta 2 KS ... Bolje da pogriješim u KS nego u kW... Uglavnom zašto nastaje kod papučica gasa je li mi možeš detaljnije opisati problem sa gasom? Desilo se samo jednom do sada tako da mislim da nije strašno. 

Link to comment
Share on other sites

Nije forum u banani zato što ne možeš editirati nakon 45min.

forum je u banani. nisam editirao nakon 45 minuta vec odmah nakon sam editirao i poslao, slucajno sam se vratio nakon odredenog vremena na tu temu i vidio da mi nije prosao edit. znam da je edit do nekih 15 min.

 

 

a sada edit, valjda ce ovaj puta radit. kazem ne znam u cem je problem, neki dio zapinje u papucici gasa. manifestira se kao da nesto koci auto a gas je do poda. nakon par sekundi krene ubrzavat i ko da se nista nije dogodilo. zasto ne znam, par puta mi se desilo

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

meni uvijek kad auto malo više stisnem  se upali injection fault, kao da ne može goriva ubrizgati jednako kako ja stiščem gas,

nego do jedne razine potegne i to je to. Ne osjetim ja da on slabije vuče nego se ni ne može očekivati da auto na uzbrdici potegne koliko 

bih ja želio pa jednsotavno napiše injection fault. I tako ja već vozim nekoliko godina. Jedino kad mi je uhvatio zastajkivati bila je situacija

kad mi je EGR ventil zajedno sa usinom granom bio toliko zaštopan da ni mali prst nije mogao proći,. Očistio to ja sve skupa i zastajkivanje prestalo no injection fault se više manje uvijek pojavi bez ikakvog poremećaja u radu motora ili ubrzanjima. Čak je mehaničar mislio da je programska pogrška pa je to pobrisao no uvijek se i dalje pojavljuje, a i ja sm otupio i ne obraćam  više pozornost. Možda jednostavno treba kupiti novi EGR ventil i očistit glavu motora.

Edited by gorangrubi
Link to comment
Share on other sites

Oprosti da... 105/106 KS ili 78 kW .... Uglavnom nećete mi valjda zamjeriti na ta 2 KS ... Bolje da pogriješim u KS nego u kW... Uglavnom zašto nastaje kod papučica gasa je li mi možeš detaljnije opisati problem sa gasom? Desilo se samo jednom do sada tako da mislim da nije strašno. 

 

Na pedali gasa imaš klizni potenciometar pa ovisno koliko pritisneš pedalu šalješ u komp ubrizgavanja različiti otpor na osnovu kojega komp upravlja ubrizgavanjem. Kako je u pitanju klizni kontakt, dođe do trošenja ili prekida kontakta i onda izbaci grešku i imaš problema u radu motora.

 

Skidanje pedale i otvaranje potenciometra je vrlo jednostavno tako da to možeš i sam odraditi i eventualno očistiti.

Evo ti link iz "uradi sam" koji je stavio kolega nukleuz pa će ti sve biti jasnije.

 

Link to comment
Share on other sites

Na pedali gasa imaš klizni potenciometar pa ovisno koliko pritisneš pedalu šalješ u komp ubrizgavanja različiti otpor na osnovu kojega komp upravlja ubrizgavanjem. Kako je u pitanju klizni kontakt, dođe do trošenja ili prekida kontakta i onda izbaci grešku i imaš problema u radu motora.

 

Skidanje pedale i otvaranje potenciometra je vrlo jednostavno tako da to možeš i sam odraditi i eventualno očistiti.

Evo ti link iz "uradi sam" koji je stavio kolega nukleuz pa će ti sve biti jasnije.

 

 

 

Hvala :)...  To se desilo 1 ili 2 put 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

kolegi s posla isto to je pisalo ,i jako dugo smo se na poso vozili s tom greško, niko pojma nije imao ,svi bi mjenjali injektore , turbo ,raskapali pola toga... auto je trošio 10 11 L   , 1.5 105  je ... turbina je fućkala slabo gotovo nikako , i otpeljao nekom liku slučajno auto da pregleda, lik pod autom i čuje neko fučkanje , prošlo crijevo na ulazu u IC i van puštalo kao... zamjenili crijevo, resetirali ,greške nema ,auto vuče normalno i normalno troši . auto ima 230 tkm i nikad niš osim servisa na autu nije mjenajno  =) ... 

Link to comment
Share on other sites

To je crijevo koje ide do Inter Coolera? Kako izgleda to crijevo? I dali je moguće da iz njega ulje šprica?

Link to comment
Share on other sites

meni uvijek kad auto malo više stisnem  se upali injection fault, kao da ne može goriva ubrizgati jednako kako ja stiščem gas,

nego do jedne razine potegne i to je to. Ne osjetim ja da on slabije vuče nego se ni ne može očekivati da auto na uzbrdici potegne koliko 

bih ja želio pa jednsotavno napiše injection fault. I.

To ti ne može bit normalno , on na uzbrdici ako ne moze povuc mora zašlajfat, a ne izbacit injection fault. Meni je 2 puta izbacia injection fault u roku od par dana , mislin da je bilo prolice ili tako nesto , znaci nije do nikakvih vanjskih utjecaja, ja bi reka da je zbog goriva, prodaju smece
Link to comment
Share on other sites

A šta ako zašlajfa i izbaci injection fault? I pri tome se ništa čudno ne osjeti u radu motora osim te vražje poruke?

Link to comment
Share on other sites

Da se malo nadovežem na temu - familija kupuje Megane-a 2 sa tim 1,5 dCi motorom od 78 kW.

Ja znam samo da je to novija verzija onoga sa 74 kW i da ima 6 brzina.

 

Kaj bi trebalo pripaziti kod kupnje tog auta/motora ? Osim naravno napraviti standardnu provjeru/dijagnostiku.

 

Kakvi su se pokazali ti motori sa 78 kW ?

 

Znam da su stariji imali velikih problema ali je navodno to u novijima sve riješeno...

Link to comment
Share on other sites

Sve ti zavisi kakve srice imaš. Ti stariji su znali bit gotovi na 70 000km A bilo je onih sta su i do 300 000km dogurali bez greške. Izgleda da smo mi imali srice jer kod naseg 74kw u 195 000km nije bilo nikakvih izvanrednih troškova

Link to comment
Share on other sites

Ovako auto je 2007., na 330 000 km  je promijenjena turbina i lamela. To ne možeš nikako provjeriti jeli valja ili ne. Uglavnom na autu nije nikad ništa otišlo. Samo su ti dijelovi skuplji oko 50 % nego kod ovih slabijih motora. Uskoro ću morati mijenjati zamašnjak jer kad mijenjam brzine nekad zna jako zalupiti. (kod slabijih motora je jednomaseni zamašnjak 3000 kn kod 78 kW je dvomaseni 7000 kn). 

 

A provjere jeli je auto slupan najbolje otić u servis i da ti ga spoje pa ćeš vidjeti povijest :). Meni su rekli da je auto bio totalka slupan (kupljen je iz TRCZ).

Edited by tomislavwarm
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pozdrav svima.

Injection fault je moj problem.

Auto sam kupio prije 5godina i kako bih isao iz Zagreba za Osijek auto cestom nekad mi se znalo upaliti a sad u zadnju godinu dana barem jedanput u svakom smjeru i to nakon 1:30min voznje'injection fault' , a evo jucer sam se vracao iz crikvenice u zagreb i upalilo mi se 3 puta i to samo nakon 30min voznje. Primjetio sam da kad stisnem vise gasa onda bi se upalila lampica injection fault i nakon 3sekunde ugasila bi se. Dali bi netko znao sta je to ?

Edited by renault2
Link to comment
Share on other sites

Injektori. Ocistit ili zamjenit.

Link to comment
Share on other sites

Auto sam kupio prije 5godina i kako bih isao iz Zagreba za Osijek auto cestom nekad mi se znalo upaliti a sad u zadnju godinu dana barem jedanput u svakom smjeru i to nakon 1:30min voznje'injection fault' , a evo jucer sam se vracao iz crikvenice u zagreb i upalilo mi se 3 puta i to samo nakon 30min voznje. Primjetio sam da kad stisnem vise gasa onda bi se upalila lampica injection fault i nakon 3sekunde ugasila bi se. Dali bi netko znao sta je to ?

 

Ako sam dobro shvatio već 5god ignoriraš problem s injectorima jer se nije često javljao?  Mislim da jedan novi injector košta oko 2500kn pa je vjerojatno jeftinije očistiti ih ako je moguće.

Link to comment
Share on other sites

Ako sam dobro shvatio već 5god ignoriraš problem s injectorima jer se nije često javljao? Mislim da jedan novi injector košta oko 2500kn pa je vjerojatno jeftinije očistiti ih ako je moguće.

Sad vise vjerojatno nije.

Link to comment
Share on other sites

Sta se moze dogoditi ako to ne ocistim i ako mi se to nastavi tako paliti injection fault?

Kolika je cijena ciscenja ?

Link to comment
Share on other sites

Ako je dizna samo djelomično zaštopana neće bacati gorivo kako treba u cilindar zbog čega neće smjesa biti više homogena kao prije zbog čega izgaranje neće biti optimalno te se motor i ispušni sustav brže i pojačano troše, a u težim slučajevima i usisna grana.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.