Jump to content

Injection fauls 1.5 dci 108 KS


tomislavwarm

Recommended Posts

Eventualno da probuši klip kao komad sira, lijepo očisti karter od ulja preko te rupe, i kvalitetno zariba motor, da ga ne možeš okrenuti bez rastavljanja.

Jesi razmišljao o posjetu ovlaštenom Renault servisu? Ako nisi, razmisli. Možda budeš pametniji.

Link to comment
Share on other sites

Neće ako ne piša kao onaj kupidon u fontanama. Šalu na stranu dizna koja propušta radi puno više nereda.

Link to comment
Share on other sites

Neće ako ne piša kao onaj kupidon u fontanama. Šalu na stranu dizna koja propušta radi puno više nereda.

Kako znamo da ova ne propusta?

Link to comment
Share on other sites

Kako znamo da ova ne propusta?

Znalo bi se po klipu jer mi to lega sve uredno kontrolira nakon one havarije. Vidi neke brojke,pojma ja nemam, znam da sve temeljito pregleda i meni dovoljno. A i ako greski nema to je to. Uostalom osjetis kako ti se auto ponasa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bio sam kod majstora i on ga je spojio na kompjuter i auto je cist kaze nema greske. Sve dok nije poceo nesto tipkat po njemu i odjednom se auto ugasio , i kaze da pumpa pusta negdje i da bi ga trebalo rastaviti. Rekao je dizne treba ocistiti i bosh pumpu . I rekao je minimalno bi me to kostalo 1500kn. 

A njegov sin ima isto megana kao ja i isto mu pumpa i dizne otisle i auto teze pali.

Dali je netko ikad to radio na svom ljubimcu i dali je to rjesenje " injection faulta" ?

Hvala.

Edited by renault2
Link to comment
Share on other sites

Ja isto iman taj injection fault, čak mi je auto počelo i slabije vući na uzbrdicama pa bi se i ugasilo. Napukla je gumena cijev
 sta vodi do turbine pa je ona sanirana. No i dalje se javlja taj vraziji injection fault.
Htio bih prilikom promijene remenja napraviti i reparaturu pumpe za gorivo no nitko mi to

ne preporuča već da poravim kad auto crkne, a ja bih htio ovu godinu rijesit pumpu, slijedeće dizne i turbinu. Ipak auto

ima 226000 ne bih da mi ti troškovi dojdu odjedanput. Ima li ko prijedlog kojim redoslijedom ići i da li se navedeni dijelovi održavaju ili

popravaljaju kad se pokvare?

Link to comment
Share on other sites

Ja imam taj problem sa "Injection fault". Bio kod bošiste, pogledao je injektore i jednog od njih reparirao(jer ga je zmrdo dok ih je vadio) i od tad se javljanje te greške smanjilo ali još uvijek se pojavi tu i tamo. Bio sam i u ovlaštenom gdje su ga spojili i rekli greška tlak goriva. Zanimljivo je da se greška ne javlja kad ja recimo vozim u 3. na 2000 okr i onda ga stisnem do poda. Nego se javlja kada ja vozim u 3., prebacim u 4. i odma nakon šaltanja stisnem gas do poda. Pošto je auto star jednostavno ga ne stišćem tako tak da grešku nisam vidio već jako dugo. 

Ali rekao bih da je problem u injektorima koji su stari koliko i auto. Čim je on jednog reparirao greška se nije javljala tako često. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meni su u srevisu rekli neki indikator i turbokompresor da bih morao mijenjati jer mi ne radi MAP kako spada, ali on nije u kvraru jer sam ga mijenjao (skinuo sam istog modela i stavio na svoj) i ista greška. 

Jeli je ikad itko mijenjao turbokompresor i neki indikator ? 

Edited by tomislavwarm
Link to comment
Share on other sites

evo i meni se danas isto pojavilo "injection fauls", auto totalno bez snage, senic 1.9 dci 130 ks

otišo do majstora i budući da majstor zna sve odmah je spominjao nekakvo crijevo od interculera do turbine

spojio ga je na komp i to izbacuje

auto je ostao, sutra je navodno gotov, pa bumo vidli, ne

Link to comment
Share on other sites

To je meni isto bilo, no meni je izbaciva injection fault i prije nego mi je crijevo puklo (prepostavljam). Nakon što je crijevo pokrpano

(rasparani dio izrezan te se samo navuklo dva razdovojena dijela crijeva i sa obe strane ih spojilo sa bragama), auto mi normalno vuce

no i dalje mi prikazuje injection fault. Da li bi bilo bolje kupit novi nego krpati stari? To je napravija meštar bez da me je konzultira.

Baš me interesira ako budeš minja crijevo sa novim da li će ti izbacivati injection fault. Auto bi ti trebalo normalno vući sigurno.

Link to comment
Share on other sites

meni mjastor kad je spojio na komp, bacalo mu je grešku i crijevo i neki mali senzor na crijevu ili kod turbine, neznam točno

uglavnom, promijenio je puknuto crijevo i onda mu je pokazivalo grešku i na senzoru

promijenio senzor i auto sad ide još bolje, odmah prima gas i na nižim obrtajima i tiše radi

 

sve skupa 650,00 kn

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.