Jump to content

dCi vs jtd-hdi-tdi i ostali


dado_sk

Recommended Posts

Ja osobno imam takvu iz 2006 sa 195000 km original

Motor je beba, radi tiho kao benzinac i ima snage

Veliki servis cca 3000,00 kn  ovisno o cijeni dijelova

Jedino imam cvrčka u kabini koji me ubija ponekad

Udobna i brza po potrebi

U gradu troši 7,0 lit, tko kaže manje - laže

Otvorena cesta laganini 4,5 - 5,0

Taj motor po meni najbolja kupovina u tom rangu

hvala na info. Ako budem uzimao javim ti se na p.m. pa me savjetujes. Ima li vodeno hlađenje turbine?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Navodno turbine i leteći na Renault dizlima puno dulje traju ako se ulje mijenja svakih 10.000km, a leteći pogotovo ako se motor ne forsira u preniske okretaje.

I 1.9tdi ima problema s turbinama i odlaze na 150ooo isto kao i na dci samo se o tome suti jer je to vw i to jebonda ok

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ma nebitno.da krepe reparirati cu ali necu uzimati bez pregleda u ovlastenom. Imam poznanika u cindricu pa ce malo temeljitije vidjeti. Ako FIAT prodam,naravno

Link to comment
Share on other sites

Kad se da zadnja lova za auto, i onda štedi na održavanju.

Tipa - ne mjenjam ulje samo nadoljevam po potrebi

Kod redovite izmjene ulja i filtera, pogotovo u gradskoj vožnji smanjuje se habanje i produžuje vijek trajanja

To i vrapci znaju

Ili kad kupiš neodržavani auto sa 300,000 km, kojem na satu piše 150.000 km

Mi smo imali Fiat mareu sa 380.000 km jtd. Prodali je prije dvije godine, čovjek se još uvijek vozi, a kao Fiat ne valja

 

Link to comment
Share on other sites

Taj motor rijetko tko moze zaklati. Frend mi imao mareu weekend 1.9 jtd s 450 tkm. Dimila je crno zafnjih 150 tkm i palila na -17 na zub. Ulja nista trosila. Stavljao je jeftinjak 10w40. Moj jtd tko zna koliko km ima i kakvu povijest odrzavanja. Ide ne dimi pali na zub. Iskreno biti ce mi ga žao. Jos mi je u igri bravo mjet 1.9 88kw. Ako svog prodam naravno. 

Link to comment
Share on other sites

Kad se da zadnja lova za auto, i onda štedi na održavanju.

Dodao bi: da se zadnja lova za d-zlo i onda ga se vozi u okretajima koji su za kamion, a ne za auto, a održavanje po principu "ni kune u auto" pa koliko izdrži....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.