Jump to content

dCi vs jtd-hdi-tdi i ostali


dado_sk

Recommended Posts

Topic stavljam za iskustva onih koji imaju dCi a imali su prije od drugih proizvodžača agregate pa da se usporedi malo izdrzljivost,troskovi odrzavanja,kultiviranost rada,potrošnja..

Link to comment
Share on other sites

Vozim 1.5 dCi u Laguni ali dosta kratko da bih dao neke pametne dijagnoze.

 

Za sad mogu reći ovo:

 

plusevi:

 

- mala potrošnja (cca 6l grad/autocesta, nemam ništa otvorene ceste)

- pali i na  -15°C bez greške

- vrlo tih i kultiviran

- kabinu počne grijat nakon pola minute, nakon 3 minute odledi sva stakla

 

minusi:

 

- trom u startu dok ne nabere nekih 60km/h

 

Vozio sam još dosta VW 1.9 tdi i 2.0 tdi. oba u Passatima.

 

1.9 tdi: odličan, mala potrošnja (cca 5,5l), 

 

2.0 tdi: kurčina, potrošač (cca 7,5l), gutač ulja (litra na 2000km), šokiro sam se kad sam našao u Manualu da se tolerira do 1l/1000km i da se to ne smatra greškom...

Edited by agricola
Link to comment
Share on other sites

Ja mogu samo svedociti o mirnom radu i izuzetno tihom u odnosu na ostale u korist dci 1.9 88kw a i mali 1.5 od 100hp. Tek maloglasniji od bmw diesela jtd i jtdmj su klepetani samo takvi.

Link to comment
Share on other sites

Vozi sam službene dCi-ove, HDI i cdti/jtd uglavnom manje i srednje aute poput Punta, Corse, Clia, Astre, Forda, C4 Meganea. Ako se izuzmu auti visoke klase poput BMWa, dCi mašine su najkultiviranije od svih koje sam vozio.

 

HDI koji ide u Citroene i Fordove je dosta uglađen ali slabo ide pogotovo njihov 1.4 dizel koji ne ide s mjesta. Krene praktički bez gasa kao da ima momenta, ali kasnije više ne vuče. Kad dam gas imam osjećaj da mi klipovi lupaju po haubi, ništa drugo se ne događa. Na uzbrdici 1.4 umire. IMHO to su motori za žene i penziće.

 

1.3 i 1.9 cdti/jtd motori koji idu u Fiat i Opel su traktori, pravi radni strojevi. Grubi su i glasni ali bar rokću onako duboko muški kao kamion, a ne kao HDI igračka. Da krenu s mjesta 1.3 motorima treba gasa kao benzincu, ali kad se otvori turbo vuče daleko bolje od HDI. Neuglađeni su, ali ako si u pravoj brzini u pravo vrijeme zabavno ih je voziti. Nisu se kvarili. 1.3 ima lanac, za 1.9 ne znam, ali taj 1.9 baš jaaako dobro ide.

 

1.7 cdti je Isuzu motor. Puno uglađeniji i tiši od Fiata, ali i vrlo nepouzdan. Jedva su napravili 100,000km prije većih kvarova (visokotlačna pumpa, rashladni sustav, klima...)

 

2.0tdi 140KS u Jetti od VWa je trošio 6.5 trenutne potrošnje na 150km/h pri tempomatu na A1. Mehaničar me savjetovao da ga ne držim preko 3,000 okretaja na autoputu da mu se ne raspadne glava motora, a to su točno okretaji koje ima pri 150km/h :) Nisam primjetio da troši više ili manje od drugih dizla, ali one potrošnje koje neki postižu s tim motorima su IMHO jedino moguće ako se voziš na 1500 okretaja.

 

Mazda 6 sa 2.0 dizel motorom je trošila litru više od VWa. Osim toga samo pozitivne stvari o tom autu.

 

Renaulta sam jos najmanje vozio, ali mi se cini da su najbolje izbalansirani motori od svih. Malo trose, dobro idu i tisi su od prosjeka.

Link to comment
Share on other sites

Vozio lagunu kad je izasla. 1.9 dci 2002 godine. Danas dan mi ostala u lijepom sjecanju. Cula se nije. Vukla jako lijepo. Jtd u mom stilu ide bolje ali rokce kao golf 2. To mogu pripisati losijoj zvucnoj izolaciji jednim dijelom. Motor je brutalniji. Bolje ubrzava,ne srami se okretaja. Po iskusvima drugih ( frenda s posla koji ga je imao 10 god )neuništiv. Pogledam groblja sto dolaze iz italije ( stilo,alfa 147,156,159 )ni jedan nema s motorom problema. Svoj sam uzeo na nagovor frenda mehanicara koji velikim dijelom radi s uvoznikom iz italije i ni jednom na motoru nije radio. Ulja ne trosi ni kapi. Berlingo od kuma 1.6 hdi tih, ne cuje se ni ne vibrira. Lijepo krene ali iza toga nista. Mrtav. Stilo stalno ubrzava. Iz brzine u brzinu stalno samo grabi i grabi

Link to comment
Share on other sites

1.4 HDI u C2

rijeka zadar na rezervi...oko 70 kuna

potrosnja izracunata sa tadasnjom cijenom dizela 3,4 na 100

 

to je sve sta cu rec

Link to comment
Share on other sites

Dakle,

 

HDI - najštedljiviji

JTD - najkvalitetniji i najizdržljiviji

Dci - najtiši i najelegantniji

TDI - najbrži

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Pa valja vidjeti kakav asortiman dizelskih mašina ima taj  VW sa TDI...imaš sve mašine od 1.6  do doslovno  2.0,3.0, čak i 4.2 tdi di su motori svi uglavnom preko 150 konja...oni tu imaju najjači asortiman motora podijeljenih po snazi od obih nabrojenih na ovoj temi...teško da se koji HDI, JTD I DCi može po snazi i ponudi raznovrsnih moćnih motora sa velkom kubikažom i konjažom mjeriti sa VW-om...šta je je...

Link to comment
Share on other sites

Ne znam ja, jtd petak u Alfi 156 ide ko šilo. Ima Jtd svog konja za trku.

Isto ko i naš dci kod potrošnje. I ja sam jednom iz Ogulina došao do Zagreba starom cestom s 3.1 litrom dizela. Je, kasna večer, nikoga na cesti, prazan auto, 70-80 u petoj. E i Ogulin je cca 300 metara nad morem, Zagreb 100, kaj apsolutno primjetim i autoputom i starom.

Osobno su mi dci i jtd motori koje bi volio voziti. Hdi mi nit smrdi nit miriši, realno ne znam niš o njima. Tdi 1.9 smatram brutalnim motorom, ostalo nema takav kultni status.

Link to comment
Share on other sites

e al ja nisam stedio auto, jedino malo me bilo frka kad mi se u karlobagu ugasila zadnja crtica benzina (nikad u zivotu se nisam vozio u tako mrtvoj rezervi, uvijek je barem 1 crtica svjetlila :D)

 

a sta je sa mjt? jos su bolji od jtd

Link to comment
Share on other sites

ja bi rekao da je JTD najbrži, hdi malo trosi samo otvorene. u gradu nije tako stedljiv osim ako se ne vuces.

Link to comment
Share on other sites

Laguna (2004.g.) 1.9 dci 79kW, prešao sam s njom 140tkm u 6 godina:

Klasičan dizelski zvuk kad se upali i dok je hladan, ali nije preglasan, a čim se zagrije jako lijepo, mirno i kultivirano radi, skoro kao benzinac. Dobro povuče i iz niskih okretaja, nema neki strašan šut pritiskom papučice gasa do poda, ali ubrzava više nego solidno. Malo je trom dok ne nabere nekih 50-60 km/h, poslije je dojam puno bolji. Ne pašu mu baš okretaji preko 3.000 o/min, više je za laganu i opuštenu vožnju i to mu baš odgovara. Izmjena stupnjeva prijenosa nit smrdi nit miriše, mjenjač uredno radi svoj posao, ali ne treba od njega očekivati previše. Pali bez problema i na -20. Zagrijavanje / hlađenje kabine proradi vrlo brzo, možda nekih par minuta od starta hladnog motora. Motoru nimalo ne opadaju performanse kad se pali klima. Niska potrošnja, gradska oko 7-7,5, otvorena cesta 4,5-5, u prosjeku sam imao oko 6-6,5 litara prosječne potrošnje. S tempomatom na auto cesti pri 150km/h (ustvari nekih 5-10% manje) na ravnoj dionici, računalo prikazuje prosječnu potrošnju 6-6,5lit. Na magistrali pri 90-100km/h u šestoj brzini, na ravnom dijelu, računalo bi pokazivalo potrošnju 4-4,5lit. Trošio je ulja možda 3-4dcl od servisa do servisa. Imao sam samo jedan kvar u 6 godina - reparatura pumpe visokog pritiska na 90tkm, cca 1600kn. E da, i nosače motora sam vremenom morao mijenjati. Sve ostalo samo redovni servisi, i to na svakih 10tkm ulje (full sintetika) + filter, a svakih 20tkm ulje i svi filteri. Bio sam super zadovoljan s tim autom, i opet bih ga uzeo bez puno razmišljanja.

 

Stilo (2004.g.) 1.9 jtd 85kW, prešao sam s njim 15tkm u zadnjih godinu dana:

Pali kao mina, na zub, i nema zabune da je riječ o dizelašu. Grub zvuk i dosta vibracija (koje sam smanjio izmjenom nosača motora ispod akumulatora), a kad se zagrije motor postane mirniji i tiši, ali svejedno ne možeš ga "zamijeniti" za benzinca, nema šanse. Btw, motor se vrlo sporo zagrijava na radnu temperaturu, tako da prvih 10-15min zaboravite na grijanje. Do nekih 1800 o/min ubrzava solidno, a nakon toga, ako stisnete pedalu gasa do kraja, ubrzava sumanuto. Doslovno tako. Može se voziti i vrlo opušteno i lagano, a svakim jačim pritiskanjem gasa odaje svoju "divlju" narav i imam dojam da mu više odgovara dinamičnija vožnja. Upaljena klima ili ne, samo vozač u autu ili pun auto, motoru je izgleda nebitno, ne osjeti se nikakav gubitak peformansi. Mjenjač - slično kao i u Laguni, s tim da mi na autocesti nedostaje šesti stupanj prijenosa. Potrošnja u gradu je oko 8lit, otvorena cesta oko 4-4,5, nekakav prosjek mi je oko 7lit uz malo življu pretežno gradsku vožnju. Nisam primijetio potrošnju ulja od izmjene do izmjene, uglavnom kao i kod Lagune prakticiram servise, i naravno full sintetsko ulje obavezno. U ovih godinu dana, nisam imao kvarova na motoru.

Link to comment
Share on other sites

imao stila 1.9 multijet 120 konja,po meni najbolji motor u klasi ,ide i ide,ne troši kapi ulja,malo bučniji kad je hladan ,ali kao da ima više od deklariranih 120 ks po perfomansama,mijenjač vrlo dobar iako bi mu dobro došla 6 brzina za autoput,potrošnja zavisi,ide od 5.5 do preko 8 ,iako mu je neka srednja potrošnja oko 6.5 i to je realno,održavanje nije preskupo ali nije ni najjeftinije,trenutno vozim scenic 1.5 105 konja,dosta tih motor,udoban auto,perfomanse zadovoljavajuće,nemam ga dugo tako da ne mogu previše govoriti o pouzdanosti,potrošnja oko 6 ,6.5,većinom gradske vožnje,što je meni odlično s obzirom na masu auta,imao službeni Berlingo 1.6 hdi 90 ks,autić ide jako dobro,tih,no problemi s njim od početka,no s obzirom da je službeni ,i vozi ga svatko i tu leži dio krivice za kvarove,ali dvije turbine,uljna pumpa,egr ventil i sl. do jedva 100 tkm nije pohvalno....vozio još bravo 150 konja multijet,159 alfu sa istim motorom,jako brzi auti,odlični motori...

Link to comment
Share on other sites

imao stila 1.9 multijet 120 konja,po meni najbolji motor u klasi ,ide i ide,ne troši kapi ulja,malo bučniji kad je hladan ,ali kao da ima više od deklariranih 120 ks po perfomansama,mijenjač vrlo dobar iako bi mu dobro došla 6 brzina za autoput,potrošnja zavisi,ide od 5.5 do preko 8 ,iako mu je neka srednja potrošnja oko 6.5 i to je realno,održavanje nije preskupo ali nije ni najjeftinije,trenutno vozim scenic 1.5 105 konja,dosta tih motor,udoban auto,perfomanse zadovoljavajuće,nemam ga dugo tako da ne mogu previše govoriti o pouzdanosti,potrošnja oko 6 ,6.5,većinom gradske vožnje,što je meni odlično s obzirom na masu auta,imao službeni Berlingo 1.6 hdi 90 ks,autić ide jako dobro,tih,no problemi s njim od početka,no s obzirom da je službeni ,i vozi ga svatko i tu leži dio krivice za kvarove,ali dvije turbine,uljna pumpa,egr ventil i sl. do jedva 100 tkm nije pohvalno....vozio još bravo 150 konja multijet,159 alfu sa istim motorom,jako brzi auti,odlični motori...

U pravu si za taj 1.9 jtd multijet, jedva sam s lagunom prestigao jednog sedici-ja s tim motorom. Brz je ko sam v.ag.

Link to comment
Share on other sites

Vidim ja da bi ovaj forum moglo preimenovati u Renault fiat jtd friendly forum. ;). Mjet je blaza i čišča verzija jtd. Blaza mislim manje traktorira.

Link to comment
Share on other sites

što kažu brojke o ubrzanju i krajnjoj brzini sličnih dizela u klasi?

Osobni osjećaj grubog razvijanja okretnog momenta+ loša zvučna izolacija mogu dati vrlo zavaravajuće rezultate

Link to comment
Share on other sites

Dakle,

 

HDI - najštedljiviji

JTD - najkvalitetniji i najizdržljiviji

Dci - najtiši i najelegantniji

TDI - najbrži

 

:D

 

sve si pomesao. ili skoro sve.. u ovoj jednacini nedostaju vam dva jako vazna motora.. odnosno serije motora.. prvo, tu je mercedes sa svojom gamom CDI motora koji od skora nose samo oznaku D. i zaboravili ste BMW sa svojom d serijom.

 

bmw 550d.. 381 ks.. 0-100 4.7..

 

Oko toga da je JTD najkvalitetniji i najizdrzljiviji, mogli bismo da se sporimo do sutra, ali sigurno je da TDI nije najbrzi.

Link to comment
Share on other sites

što kažu brojke o ubrzanju i krajnjoj brzini sličnih dizela u klasi?

Osobni osjećaj grubog razvijanja okretnog momenta+ loša zvučna izolacija mogu dati vrlo zavaravajuće rezultate

 

Apsolutno se slažem. Isto kao što linearno razvijanje momenta elastičnog motora koji ima rastegnut moment kroz širok raspon okretaja u kombinaciji s dobrom zvučnom izolazijom stvori dojam da auto ne ide s mjesta.

Link to comment
Share on other sites

Pa valja vidjeti kakav asortiman dizelskih mašina ima taj VW sa TDI...imaš sve mašine od 1.6 do doslovno 2.0,3.0, čak i 4.2 tdi di su motori svi uglavnom preko 150 konja...oni tu imaju najjači asortiman motora podijeljenih po snazi od obih nabrojenih na ovoj temi...teško da se koji HDI, JTD I DCi može po snazi i ponudi raznovrsnih moćnih motora sa velkom kubikažom i konjažom mjeriti sa VW-om...šta je je...

Kako svi zaboravljate na BMW diesel motore, njihov asortiman i sjagu

Edit:

A da, i megane 1.9 ubrzava za 10 sec do 100. Tako da mjtd nema po tome vecu snagu. Plus 1.9 ima 6 brzina :D

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da nismo zaboravili samo što više pričamo o motorima za koje je puno veća šansa da ćemo ih jednom imati ili voziti :)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da stilo ima 10 sec do 100.

10,3 sek Stilo 3-vr

10,5 sek Stilo 5-vr

11,2 sek Stilo MW

Link to comment
Share on other sites

Kako svi zaboravljate na BMW diesel motore, njihov asortiman i sjagu

Edit:

A da, i megane 1.9 ubrzava za 10 sec do 100. Tako da mjtd nema po tome vecu snagu. Plus 1.9 ima 6 brzina :D

Tvoj ubrzava za 9 sek do 100km/h i ide do 200km/h. Pa i bilo bi čudno da nije tako obzirom da ima 96kW i 300Nm okretnog momenta

Link to comment
Share on other sites

Moja Laguna prema službenim podacima ubrzava za 9,8 sec 0-100, a maks brzina joj je 215 km/h.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.