Jump to content

check injection


laguna22

Recommended Posts

Molim pomoć pošto sam novi vlasnik lagune. Danas mi se upalila lampica "check injection" u vožnji. Malo sam se iznenadio pošto do sada nije bilo nikakvih problema.

Radi se o Laguni 2 phase 2, 1,9 dci

Prilažem sliku, pa ako mi može tko objasniti o čemu se radi bio bi zahvalan

post-15978-0-95660800-1420974190_thumb.j

Nije da se hvalim sa potrošnjom, ali :00009019:

Edited by laguna22
Link to comment
Share on other sites

Upalila se lampica kad sam bio u petoj na jedno 4000 rpm prilikom pretjecanja

Nakon smanjivanja gasa i dolaska kući ( cca 10 km) lampica se ugasila sama od sebe

Morat ću se još malo provozati.

Nije da mu ne vjerujem ali to je Renault

Poznat je i po samopopravljanju

Link to comment
Share on other sites

može biti i da sa turbinom nešto nije u redu, ako ti je upalilo na 4000 okretaja. otiđi na dijagnostiku i viditi ces koju je grešku memorirao.

Link to comment
Share on other sites

Upalila se lampica kad sam bio u petoj na jedno 4000 rpm prilikom pretjecanja

Nakon smanjivanja gasa i dolaska kući ( cca 10 km) lampica se ugasila sama od sebe

Morat ću se još malo provozati.

Nije da mu ne vjerujem ali to je Renault

Poznat je i po samopopravljanju

Dobro si je pritisnuo, u 5 na 4000 o/min ide to :) .

Link to comment
Share on other sites

Ne smije se paliti lampica ni u petoj na 4000 o/min. Nešto vezano za ubrizgavanje nije u redu, ali najvjerojatniji krivac je EGR tj. njegovo začepljenje. Probaj ga dobro očistiti za početak.

Link to comment
Share on other sites

Tnx svima. Ovih dana idemo na skidanje EGR a pa da vidimo čija majka crnu vunu plete. Javim rezultat

Link to comment
Share on other sites

Na dijagnostici je bila greška EGR a. Greška je obrisana, ali za sada ga nećemo skidati (hladno je )

Ako se pojavi ponovno idemo u akciju inaće čekamo malo toplije dane

Hvala svima

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

malo kasnim, no ja sam imao tu gresku, grijaci kada odu onda izbaci tu gresku, dva kom su otisla!

Link to comment
Share on other sites

Hoće se upaliti i od govna od goriva, pogotovo ako je vani hladnije

Link to comment
Share on other sites

Evo bio mir do danas

Zaboravio skoro na to

U vožnji mi se pali lampica čim joj dam gasa i dignem je u boost ( preko 2500-3000 rpm)

Nakon par sekundi se ugasi sama

Laganini vožnja do 2200 imam osječaj da može voziti do Marsa i nazad

Ovih dana moram do mehaničara da skine EGR, očisti ga dobro

i pobriše grešku na kompu

Nakon toga čemo vidjeti dali je problem možda u gorivu

Filter goriva sam promjenio na velikom servisu u prvom mjesecu

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao isti problem na istom autu stavljen je EGR kupljen kod Tokića, auto je vožen par dana bez problema opet na dijagnostici isti problem, stavljen je drugi ventil (garancija). Tako sam promijenio tri ventila sve pod garancijom dok nisam otišao u ovlašteni gdje su mi opet dijagnosticirali greška EGR ventila, stavili original nisu ni poništavali grešku na kompu dijagnostike već se sama izbrisala kada je novi spojen na struju. Kada sam uspoređivao oba (Tokićev i original) nikakve razlike čak ni original nema oznaku renault na sebi osim što je kutija renault.

Cijena originala je 1200 kn dok je ovaj Tokićev bio oko 1000 kn

Link to comment
Share on other sites

EGR se ne mijenja, to rade samo oni koji imaju viška novaca. U većini slučajeva potrebno je samo očistiti taj ventil i on će raditi bez problema. Naime, radi se o elektromagnetnom ventilu koji se jako rijetko kvari (dosta je pouzdan), ali se zbog nakupina ulja pomiješanog s finim česticama izlučene čađe (ljepljiva smjesa) blokira rad istog, odnosno povratne opruge. Zato je potrebno odvojiti sami ventil od elektromagneta (rastaviti cijeli sklop) i dobro ga očistiti. Zašto bacati 1200 kuna u vjetar kad se ne mora? EGR na mojoj laguni je star koliko i samo auto, (nikada nije mijenjan) i nemam nikakvih problema s njim. Čišćenje jednom godišnje i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice egr ventila,skoda octavia 1.6 tdi,bacila u safe mode,kazu u ovlastenom treba zamjena egra,5700kn...kod jednog mehanicara probano ciscenje al nista...na kraju nadjen sa karamboliranog u pol cijene

Ne znam razlike od auta do auta,al po ovom nije 1000kn puno za njega...

Link to comment
Share on other sites

EGR se ne mijenja, to rade samo oni koji imaju viška novaca. U većini slučajeva potrebno je samo očistiti taj ventil i on će raditi bez problema. Naime, radi se o elektromagnetnom ventilu koji se jako rijetko kvari (dosta je pouzdan), ali se zbog nakupina ulja pomiješanog s finim česticama izlučene čađe (ljepljiva smjesa) blokira rad istog, odnosno povratne opruge. Zato je potrebno odvojiti sami ventil od elektromagneta (rastaviti cijeli sklop) i dobro ga očistiti. Zašto bacati 1200 kuna u vjetar kad se ne mora? EGR na mojoj laguni je star koliko i samo auto, (nikada nije mijenjan) i nemam nikakvih problema s njim. Čišćenje jednom godišnje i to je to.

Baš tako, meni se bliži redovno čišćenje, nova inox podloška/brtva je već spremna, pri zadnjem čišćenju sam je malo oštetio :) . Inače, moj šogor je imao problem s njime na Octavii 1.9, isto samo izmjena, nikakvo čišćenje nije pomoglo. Vjerojatno pregori namot elekromagneta.

Link to comment
Share on other sites

Jel se ne moze to zatvoriti? Na jtd svi zatvaraju i voze se bez ikakvih problema. Na jtd ni gresku ne izbacuje a na mjet se ugasi preko dijagnostike.nema pisljedica za motor. Kolega s fiat foruma napravio 140 tkm s zatvorenim egr. Auto odlicno radi

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

A cuo sam i ja da to mnogi rade, ali opet ne bih. EGR otvara i zatvara kompjuter, koji dozira gorivo o ovisno o mnogim parametrima, pa tako i po polozaju EGR-a. Nesto se mora desiti, veca potrosnja, manja potrosnja, ne znatno, ali nesto se mora desiti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo napokon očistili EGR, bio je prljav ko da je spavao u dimnjaku.

Prvo smo ga namočili da se garež malo otopi, i dobro ga očistili i podmazali. 

Leptir je sada lagan kao pero i lagano se vraća

Nakon probne vožnje ponovno se pali žuta lampica.

Na kompu se pojavila greška EGR

Pošto je kvalitetno očiščen, mehaničar je zaključio da je možda greška u električnom dijelu. 

Po njegovom - leptir je na osovini koja ide u plastični dio gdje je konektor od struje. Možda tamo zeza

Kaže da bi trebalo ispitati kako radi sa drugim djelom pa da elimoniramo dio sa strujom

Po njegovom je ventil mehanički potpuno ispravan a samo ponekad pali lampicu koja se sama ugasi nakon par km

Ekipa, što da radim

Link to comment
Share on other sites

megane 2 , 1.5 dci ista greška ,sve moguće probano i isto bilo , nakraju bilo crijevo sj*b* pred intercoler , puštalo je ,zamjenjeno i radi dalje bez problema , svjetlila je ta greška ,i auto je tromo ištao ,nakoj zamjene ,sve bez problema ...a većina govorila turbo prošo ,itd.  Može više toga biti :/ 

Link to comment
Share on other sites

Ne gubi ništa na snazi

Vuče i ubrzava jako dobro

Navodno ta osovina koja ulazi u plastični dio , je u njemu povezana sa nekakvim zupčanikom

koji okreće tu osovinu i s njom zajedno leptir u ventilu

Poanta priče je da je možda taj zupčanik oštečen jer je htio zaokrenuti osovinu koja se nije mogla okrenuti do kraja jer je leptir dodirivao talog od gareži i stvarao otpor koji je to sve vjerojatno sj....

Crijeva su sva pregledana sa gornje i donje strane i sve je ok. Nigdje ne pušta

Link to comment
Share on other sites

Kod tebe je faza 2 koja ima drugačije rješen EGR od faze 1. Probajte rastaviti cijeli EGR (odvojiti električni dio od same zaklopke) i onda ispitati rad tog zupčanika. Evo zašto je potrebno redovito čistiti EGR jer se sad javljaju komplikacije i vjerojatno će trebati zamijeniti cijeli sklop. Redovitim čišćenjem se ovo moglo izbjeći.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

 

To ide na dušu bivšem vlasniku

Evo dva dana mir

Možda se je malo razradilo sve pa će biti ok. Nadam se.

Ako ne morat ću negdje nabaviti taj el. dio pa ga zamjeniti

Auto vuće i ide bez problema

Sad moram razmišljati o ljetnim cipelama u 16"

I rega je u petom mjesecu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kod tebe je faza 2 koja ima drugačije rješen EGR od faze 1. Probajte rastaviti cijeli EGR (odvojiti električni dio od same zaklopke) i onda ispitati rad tog zupčanika. Evo zašto je potrebno redovito čistiti EGR jer se sad javljaju komplikacije i vjerojatno će trebati zamijeniti cijeli sklop. Redovitim čišćenjem se ovo moglo izbjeći.

 

Sjećaš li se ti da si ti kod mene tu lampicu riješio čišćenjem potenciometra na pedali gasa?

 

 

 

To ide na dušu bivšem vlasniku

Evo dva dana mir

Možda se je malo razradilo sve pa će biti ok. Nadam se.

Ako ne morat ću negdje nabaviti taj el. dio pa ga zamjeniti

Auto vuće i ide bez problema

Sad moram razmišljati o ljetnim cipelama u 16"

I rega je u petom mjesecu

 

 

I ja sam imao tu lampicu (upalila se u 6-oj pri 3000 rpm), ni dan danas nisam siguran što ju je palilo, navodno ju može upaliti nekih 30-ak senzora. Ali evo što sam ja sve napravio, možda ti pomogne. 

 

- zamijenio elektroventil za turbinu (Turbo Pressure Solenoid Valve)

- kolega s foruma očistio spomenutu gas-pedalu

- meho nedavno očistio čitav usisni i ispušni sustav zbog iberture

a možda ti i ovo pomogne:

"Fuel Injection Fault. The car had poor performance when I bought it in April 2011, but at that time the fuel injection fault light had not illuminated. I exchanged the MAP, MAF, wastegate solenoid and EGR valve without improvement to the performance.

After 12,000 miles, the fuel injection light came on and the car dropped into 'get you home' mode. Took it into the local garage to have the fault codes read, but they only showed faults with MAP, MAF and wastegate solenoid; unsurprising as I had recently changed them. Tried exchanging MAP sensor again, but still no change.

At the point of scrapping the car, I decided to see if it might be a dry joint on the MAP connection, so pushed small pieces of silver foil into the plug socket, and hey presto, the fuel injection light went out and the car was running better than ever. Renault seem to have problems with the electrics, and this is just another example."

Link to comment
Share on other sites

Zaboravih napomenuti, prošlu jesen je ustanovljeno da 3 od 4 grijača ne rade, navodno i to ima nekakve veze... sada su sva 4 nova

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.