Jump to content

check injection


laguna22

Recommended Posts

Sjećaš li se ti da si ti kod mene tu lampicu riješio čišćenjem potenciometra na pedali gasa?

 

Zanima me gdje se točno nalazi taj potenciometar gasa i koliko lako se čisti

Vidio sam na forumu dio teme o tome ali ne mogu nigdje sada pronaći

Tnx.

Link to comment
Share on other sites

Na pedali gasa, potrebno je malo gimnasticiranja da se dođe do nje.

Link to comment
Share on other sites

Sjećaš li se ti da si ti kod mene tu lampicu riješio čišćenjem potenciometra na pedali gasa?

 

 

I ja sam imao tu lampicu (upalila se u 6-oj pri 3000 rpm), ni dan danas nisam siguran što ju je palilo, navodno ju može upaliti nekih 30-ak senzora. Ali evo što sam ja sve napravio, možda ti pomogne. 

 

- zamijenio elektroventil za turbinu (Turbo Pressure Solenoid Valve)

- kolega s foruma očistio spomenutu gas-pedalu

- meho nedavno očistio čitav usisni i ispušni sustav zbog iberture

a možda ti i ovo pomogne:

"Fuel Injection Fault. The car had poor performance when I bought it in April 2011, but at that time the fuel injection fault light had not illuminated. I exchanged the MAP, MAF, wastegate solenoid and EGR valve without improvement to the performance.

After 12,000 miles, the fuel injection light came on and the car dropped into 'get you home' mode. Took it into the local garage to have the fault codes read, but they only showed faults with MAP, MAF and wastegate solenoid; unsurprising as I had recently changed them. Tried exchanging MAP sensor again, but still no change.

At the point of scrapping the car, I decided to see if it might be a dry joint on the MAP connection, so pushed small pieces of silver foil into the plug socket, and hey presto, the fuel injection light went out and the car was running better than ever. Renault seem to have problems with the electrics, and this is just another example."

Točno, ali tvoja laguna ima još jedan problem. ECU ABS/ESP-a ne prosljeđuje podatak o brzini ECU-u ubrizgavanja. E sad zašto je to tako nisam uspio utvrditi (nije bilo vremena).

Link to comment
Share on other sites

Morat ćemo se malo ozbiljnije pozabavit tom temom

Prvo probat očistiti potenciometar gasa...

ABS i ESP se normalno pale u vožnji po potrebi, kad malo pretjeram sa doživljajem

( jbg- morao sam isprobati  ESP u kritičnim situacijama)

Testirano na Zmajevoj pisti u Gorici

Pokušavali smo je izbaciti sa putanje- Top gear su male bebe- 

Što ćeš, mlado ludo

Međutim kod malo jačeg naglijeg davanja gasa se upali lampica

Probat ću očistiti konektore sa kontakt sprejem

Ne želim trošiti srebro ako ne treba na auto

Link to comment
Share on other sites

Sjećaš li se ti da si ti kod mene tu lampicu riješio čišćenjem potenciometra na pedali gasa?

 

Zanima me gdje se točno nalazi taj potenciometar gasa i koliko lako se čisti

Vidio sam na forumu dio teme o tome ali ne mogu nigdje sada pronaći

Tnx.

 

To ti je reostat sa neke četiri (ako se dobro sjećam) staze, zajedno je sa papučicom gasa pa i nju skidaš zajedno. Imaš 3-4 vijka, kolega usrmaatre će bolje znati. Uglavnom, dade se kontakt sprejom očistiti...

 

Na pedali gasa, potrebno je malo gimnasticiranja da se dođe do nje.

 

Lako ju je naći, malo teže skinuti, ali jako zeznuto staviti nazad :)  

 

Točno, ali tvoja laguna ima još jedan problem. ECU ABS/ESP-a ne prosljeđuje podatak o brzini ECU-u ubrizgavanja. E sad zašto je to tako nisam uspio utvrditi (nije bilo vremena).

ABS, nemam ja ESP.

Da, sjećam se. Jesi ti to tada pobrisao? 

Kako bilo, prije mjesec i pol je sve obrisano pa ćemo vidjeti hoće li se opet pojaviti... :/

Link to comment
Share on other sites

Morat ćemo se malo ozbiljnije pozabavit tom temom

Prvo probat očistiti potenciometar gasa...

ABS i ESP se normalno pale u vožnji po potrebi, kad malo pretjeram sa doživljajem

( jbg- morao sam isprobati  ESP u kritičnim situacijama)

Testirano na Zmajevoj pisti u Gorici

Pokušavali smo je izbaciti sa putanje- Top gear su male bebe- 

Što ćeš, mlado ludo

Međutim kod malo jačeg naglijeg davanja gasa se upali lampica

Probat ću očistiti konektore sa kontakt sprejem

Ne želim trošiti srebro ako ne treba na auto

 

Je li slinavo oko turbine? Provjereni pomaci na osovini turbine? Ja nemam tu instrument tablu, kod mene je malo drugačija. Uglavnom, kod mene se lampica znala paliti i dok je bilo problema sa tlakovima oko usisnog sustava

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

To ti je reostat sa neke četiri (ako se dobro sjećam) staze, zajedno je sa papučicom gasa pa i nju skidaš zajedno. Imaš 3-4 vijka, kolega usrmaatre će bolje znati. Uglavnom, dade se kontakt sprejom očistiti...

 

 

Lako ju je naći, malo teže skinuti, ali jako zeznuto staviti nazad :)  

 

ABS, nemam ja ESP.

Da, sjećam se. Jesi ti to tada pobrisao? 

Kako bilo, prije mjesec i pol je sve obrisano pa ćemo vidjeti hoće li se opet pojaviti... :/

Grešku nije bilo moguće obrisati, bila je prisutna tada. Što se tiče pedale gasa, nije problem istu skinuti i očistiti jer to ide lako (lako se i rastavi-kvačice). Problem ju je vratiti natrag jer se na gornjoj strani pričvršćuje s dva vijka, a na donjoj s jednim (teško je poklopiti rupe).

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima

Drugi tjedan malo gimnasticiranja

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio sam napisati da mi je javio greške

P0403

P0409

P2002

Zna li netko na što se to odnosi!

Tnx.

Link to comment
Share on other sites

EGR/DPF.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.