Jump to content

zacukavanje


wildD

Recommended Posts

Znači imam problem neko vrijeme sa lagunom, 2003. 1,9dci 88kw

Dešava mi se to da u bilo kojoj brzini na nekih 1800-2000okr kad držim konstantan gas onda cijeli auto zacukava, u manjoj brzini se jače osjeti, dok se recimo u 6. brzini osjeti lagano i brzo zacukivanje, promijenio sam filtere, ulje i donji nosač motora, prednje disk pločice, balansirao gume... Nemam ideju što bi moglo biti

Link to comment
Share on other sites

znači novi moram kupiti ili je dovoljno ovog očistiti pa zablindirati? :D

Link to comment
Share on other sites

A zašto nebi zablindirao? To sam napravio na dva prošla auta i nisam primjetio ništa lose da se desilo.

Link to comment
Share on other sites

A zašto nebi zablindirao? To sam napravio na dva prošla auta i nisam primjetio ništa lose da se desilo.

Poštujem, ali ako si našao rješenje za navedeni problem, zašto pitaš? Stavi čep i ne davi.

Link to comment
Share on other sites

Tko voli neka izvoli, ali EGR ne postoji bez veze na autu. I nije isključivo vezan na ekologiju.

Link to comment
Share on other sites

Prvensrvena mu je svrha smanjit siromasnost smjese goriva jer je tad izgaranje pre jako tj stvara se ogrimna toplina. Tako da egr cak smanjuje efikasnost motora jer bi s istom kolicinom goriva motor vise topline proizveo te bi expanzija bila jaca.

Takodjer je tu da bi kao poboljsao zagrevanje motora.

Al kolko naslaga se stvori u usisnoj grani to nije istina... Ja sam imao preko 5mm debljine na motoru od 149ooo km....

Jis uvijek mi je ukljucen al nece jos dugo

Link to comment
Share on other sites

Prvensrvena mu je svrha smanjit siromasnost smjese goriva jer je tad izgaranje pre jako tj stvara se ogrimna toplina. Tako da egr cak smanjuje efikasnost motora jer bi s istom kolicinom goriva motor vise topline proizveo te bi expanzija bila jaca.

Takodjer je tu da bi kao poboljsao zagrevanje motora.

Al kolko naslaga se stvori u usisnoj grani to nije istina... Ja sam imao preko 5mm debljine na motoru od 149ooo km....

Jis uvijek mi je ukljucen al nece jos dugo

Prvenstvena mu je funkcija smanjivanje temperature komore za izgaranje, jel se time smanjuje količina emitiranih dušikovih oksida u bilo kojem obliku (NOx). Sve drugo je sekundarno, ali postoji.

Link to comment
Share on other sites

Siromasnost smjese daje ogromnu temp izgaranja, smanjenje istog daje ono sto si ti napisao :D

Link to comment
Share on other sites

Siromasnost smjese daje ogromnu temp izgaranja, smanjenje istog daje ono sto si ti napisao :D

Eto vidiš, strojarstvo i kemija u tandemu, a i ekologija. :D Samo navodim zašto mu je to funkcija, a smanjivanje temperature izgaranja koje radi EGR (vraćanjem plinova bogatih CO2 na usis) ima za posljedicu drugačije temperaturno opterećenje za glavu, klipove, cilindre itd. Pa se oni projektiraju u skladu s tim. Tako da blokiranje EGR-a sigurno ostavlja posljedice za motor.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Poštujem, ali ako si našao rješenje za navedeni problem, zašto pitaš? Stavi čep i ne davi.

 

Nisam zatvarao nikad egr jer sam imao problem s njim, nego po preporuci, sada nisam znao u čemu je problem i pitam da li se isključivo novim može riješiti problem ili se može očistiti pa da to radi kak treba, a blindiranje je ionako sekundarna stvar. Ako nemaš kvalitetnog i konstruktivnog odgovora ili sugestije onda preskoči temu, pošto ja ne pametujem po tuđim temama i ne trujem ih, isto tražim i od drugih koji to u mojoj temi rade, hvala.

Link to comment
Share on other sites

Nisam zatvarao nikad egr jer sam imao problem s njim, nego po preporuci, sada nisam znao u čemu je problem i pitam da li se isključivo novim može riješiti problem ili se može očistiti pa da to radi kak treba, a blindiranje je ionako sekundarna stvar. Ako nemaš kvalitetnog i konstruktivnog odgovora ili sugestije onda preskoči temu, pošto ja ne pametujem po tuđim temama i ne trujem ih, isto tražim i od drugih koji to u mojoj temi rade, hvala.

A tko ti je to molim te preporučio zatvaranje EGR-a? Sigurno neki nadobudni mehaničar kojemu je najveći tehničko-tehnološki doseg popravljanje Golfova III-i s 1.9TDI motorom. EGR je tu zato što mora biti, svako ometanje rada ima posljedice za motor. Mogu one biti minorne,a ali ih ima.

Link to comment
Share on other sites

A tko ti je to molim te preporučio zatvaranje EGR-a? Sigurno neki nadobudni mehaničar kojemu je najveći tehničko-tehnološki doseg popravljanje Golfova III-i s 1.9TDI motorom. EGR je tu zato što mora biti, svako ometanje rada ima posljedice za motor. Mogu one biti minorne,a ali ih ima.

to ce ti nazalost SVAKI mehanicar preporuciti

Link to comment
Share on other sites

to ce ti nazalost SVAKI mehanicar preporuciti

Baš tako, nažalost.

Link to comment
Share on other sites

tko god je preporučio, radi u ovlaštenom servisu i ima nekog znanja, ja u 70 000km vožnje na autu sa 290 000km nisam prmjetio nikakve nedostatke, no nije važno sad to...da li bi bilo dobro kad čistim egr da očistim i usisnu granu?

Link to comment
Share on other sites

tko god je preporučio, radi u ovlaštenom servisu i ima nekog znanja, ja u 70 000km vožnje na autu sa 290 000km nisam prmjetio nikakve nedostatke, no nije važno sad to...da li bi bilo dobro kad čistim egr da očistim i usisnu granu?

A onda ga ti blokiraj, šta drugo napisati.

Link to comment
Share on other sites

Ko je imao samo jednom priliku vidjeti na šta liči usisna na 1.9 dCi uslijed rada famoznog EGR-a u kombinaciji sa gorivom na kom se nije štedilo na sumporu , blokirao bi ga u roku od odmah a bilo bi krivo što to ne uradi i prije.

I baš zbog toga velika većina ih ide kao da imaju 60KS a ne 120...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam video i stvarno je uzas al egr nije rjesenje za to, nego periodicno ciscenje usisa. I kupnja kvalitetnijeg usisa.

Takodjer voznja stalno ispod 1500 okretaja NE PRIJA motoru.

Svako ce rec kao dok je motor hladan ne u okretaje.. E pa to nije tacno. Ne u okretaje prvih 10 sec dok ulje ne protece. A posle vozi normalno ili cak u vecim okretajima nego bi kad je motor topao. Razlog: Sto su okretaji veci za isto opterecenje motor je manje opterecen po jednom okretaju. Jer se kao prvo opterecenje rasporedi na vise okretaja laicki receno. Kao drugo podmazivanje je znatno bolje na visim okretajima nego na niskim. Takodjer voznja na nizim okretajima zahtjeva da vise stisnemo gas za isto opterecenje.

Takva voznja ima jako puno cadji s kojom se prlja i turbina i usis itd...

Dok je motor hladan bitno je da ga se ne stavlja pod veliko opterecenje a upravo se to desava ako se vozi "ne preko 2ooo okretaja" ...

Link to comment
Share on other sites

Miloše, ne piši gluposti (prošla stranica) :p dizelski stehiometrijski omjer nije ubitačan kao benzinski... osiromašenje smjese neće dovest do prevelikih temperatura, nego samo gubitka snage

Link to comment
Share on other sites

Osiromasenje smjesed ovodi do vece snage inace a tad temperatura izgaranja ide preko 1300°C dok ona inace neb i bila preko 800... Razlika je poprilicna.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.