Jump to content

zacukavanje


wildD

Recommended Posts

Manje je do motora, više do turbine. Ja izbjegavam, kada je hladan motor bilo kakvo stiskanje makar bilo sa 1600 na 2000 okretaja, jer se turbina počinje brže okretati, a ako je ulje hladno to će joj skratiti vijek.

Link to comment
Share on other sites

Svako ce rec kao dok je motor hladan ne u okretaje.. E pa to nije tacno. Ne u okretaje prvih 10 sec dok ulje ne protece. A posle vozi normalno ili cak u vecim okretajima nego bi kad je motor topao. Razlog: Sto su okretaji veci za isto opterecenje motor je manje opterecen po jednom okretaju. Jer se kao prvo opterecenje rasporedi na vise okretaja laicki receno. Kao drugo podmazivanje je znatno bolje na visim okretajima nego na niskim. Takodjer voznja na nizim okretajima zahtjeva da vise stisnemo gas za isto opterecenje.

Takva voznja ima jako puno cadji s kojom se prlja i turbina i usis itd...

Dok je motor hladan bitno je da ga se ne stavlja pod veliko opterecenje a upravo se to desava ako se vozi "ne preko 2ooo okretaja" ...

 

Da... Meni automatik kad je auto hladan drzi iznad-oko 2000 dok se ne zagrije. S tim da ga ne gazim nego normalno vozim. Tek kad se zagrije krene ganjati niske okretaje.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.