Jump to content

Tuning clio 1.5 dci 60kw motora.


kristijan1710

Recommended Posts

Usis nema potrebe ispuh sve maknes van i samo ravnu cijev.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    15

  • kristijan1710

    11

  • Max

    4

  • Livio

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trentuno imam samo zadnji lonac. Imao sam jedno vrijeme cijev do kraja. ali preglasno je.

Link to comment
Share on other sites

Kakvo je stanje s tehničkim i eko testom bez katalizatora? Vraćanje pred tehnički, podmićivanje ili prolazi?

Link to comment
Share on other sites

Znači skinem ga na Puntu JTD i prolazim sadašnji test? Sorry na OT :)

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

ostavis samo kosuljicu..

nigde u EU se za dizele ne mjeri, jedino nisu dozvoljene modifikacije na ispusnom sustavu, a ovo ne moze videti nikako da si ti izbio keramiku van.

 

nek me netko ispravi ak se u hr promjenilo nesto u vezi eko testa za diesele.

Link to comment
Share on other sites

U sisku su inace jako strogi s tehnickim. meni je 2 puta isao gledat u neku knjigu dali smijem imat zute maglenke. a sta se tice tog mjerenja zacrnjenja, sve je bilo uredu.

Link to comment
Share on other sites

Ako sam dobro shvatio vi tvrdite da se dizelima ne radi eco test?

Edited by Dalibor1978
Link to comment
Share on other sites

Dizel da ima samo cijev do kraja prolazi eko test bez problema

 

poželjno ostaviti samo prazni katalizator za kamuflažu kad gledaju da je kao gore

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

evo malo se mešam u temu ,al sam čul neki dan kako bi na svom dTi-u mogel povečat snagu odvrtanjem goriva na boš pumpi ,te povečanjem tlaka turbine, auto ima 250k km,koliko je to pametno(a verovatno ni)s obzirom na km..motor normalno radi,ne troši ulje uopče  i ne dimi..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pozz. Da ne otvaram temu. Znači imam na Meganu taj motor 1.5 60 kw. Zanima me bez nekog pretjeranog ulaganja i kompliciranja da se doda 15-20 konja. Da li se to moze odraditi samo chipom ili treba još nešto. 

Link to comment
Share on other sites

Za te manje dobitke dovoljno je chipanje, na nekih 100 ks.
 

Edited by Spex
Link to comment
Share on other sites

Ok. Sad svi kazu da se dobi manja potrosnja ako se normalno vozis, a imas vise snage za povuci kad pretices i to..  nego kolkk je to stetno za turbinu i sam motor.. 

Link to comment
Share on other sites

Nhf al ne lupaj gluposti.. Da 20-30% povecanje snage neces osjetiti a i vise povecanje na nizim okretajima...

Pricam o remapu

Link to comment
Share on other sites

Na 1.5DCI se jako osjeti dobar remap.

Drugi auto, a potrošnja kod normalne vožnje oko 0.5L niža.

Link to comment
Share on other sites

A kod 1.5 dci 110ks u Meg 3, jel isto preporucljivo remapirat na 130ks? Ne mogu nigdje naci konkretna iskustva.

Link to comment
Share on other sites

A kod 1.5 dci 110ks u Meg 3, jel isto preporucljivo remapirat na 130ks? Ne mogu nigdje naci konkretna iskustva.

Ja da neman edc davnih dana bi ga remapira kojih 25ks+

Link to comment
Share on other sites

Ja da neman edc davnih dana bi ga remapira kojih 25ks+

Zasto ne i s tim mjenjacem? 

Link to comment
Share on other sites

Zasto ne i s tim mjenjacem? 

Jer san pročita da je sad blizu granice za Nm pa postoji mogućnost da se raspe mjenjač nakon remapiranja... ne mora se to dogodit al ne isplati mi se riskirat

Link to comment
Share on other sites

@Max

mislim da je vrijeme da vise odes cipat taj auto... nece se sjebat nista :klap:

 

 

Link to comment
Share on other sites

U ovim trenucima mi bude za sta je u mene edc al onda kad upadnen u kolonu ili me uvati svako crveno ipak zaboravin na mapiranje [emoji1]

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.