Jump to content

Procjena gewinde kw v1 inox clio 197


Zrmi RS

Recommended Posts

Imaju li V3 neku drugu prednost osim više opcija podešavanja, neku aktivnu prednost u vožnji jednom kad ih se podesi u odnosu na v1? Nije da sad imaš običnog Clia pa ideš na V1 ili V3, nego radiš relativno malu razliku. Bilstein, Eibach, H&R, Sachs u rangu V1 su isto oko 1000€, malo se razigraj pa kupi neke druge ako već mijenjaš, bar ćeš vozna svojstva na određenoj visini moći nekako procijeniti.

Link to comment
Share on other sites

Postoji li DDC ovjes za Clia, KW širi aplikacijsku listu toga? kad postavke možeš mijenjati električno, preko smartphone aplikacije, praktički u vožnji, tolike mogućnosti podešenja možda imaju smisla, ali kad treba skakati oko auta, dizati na dizalicu, skidati kotač i što sve ne teško je u svakodnevnom životu u kojem auto nije fokus pronaći idealnu postavku i uopće isprobati više od nekoliko kombinacija, a tisuće kombinacija su moguće uz tri promjenjive varijable od kojih svaka ima xy mogućnosti podešenja. Ako ćeš ga podesiti jednom po nekakvim preporučenim postavkama i ostaviti tako, opet ti je isto kao da imaš v1.

 

Ja sam se igrao skoro mjesec dana da podesim V3. I tako sam se onda vozio naredne 2 god. Istu stvar sam napravio sa Clubsportom i vozim se već godinu dana. Auto je u svakodnevnom prometu neznatno neudobniji od onog na Eibach oprugama, a ZNATNO vozljiviji i nešto niži.

 

Imaju li V3 neku drugu prednost osim više opcija podešavanja, neku aktivnu prednost u vožnji jednom kad ih se podesi u odnosu na v1? Nije da sad imaš običnog Clia pa ideš na V1 ili V3, nego radiš relativno malu razliku. Bilstein, Eibach, H&R, Sachs u rangu V1 su isto oko 1000€, malo se razigraj pa kupi neke druge ako već mijenjaš, bar ćeš vozna svojstva na određenoj visini moći nekako procijeniti.

 

Bolje rade, drugo punjenje, preload opruge...netko bi čak rekao da je manja razlika V3 i Clubsport - ali bi se prevario. 

 

Dok ne probaš, ne podesiš kak spada - ne možeš znati.

Link to comment
Share on other sites

^ Ma sve se slažem, ali skup je sport, kad već ima V1 koje će teško utopiti, a ti si ipak malo više u prilici baviti se podešavanjem gevindi od njega, bar pretpostavljam. Ako ima volje i vremena i neki način da objektivno utvrdi setup koji mu paše bilo bi se divno igrati s time, pretpostavljam da ti ne može dosaditi.

Link to comment
Share on other sites

Ma vi ne kuzite ocito poantu... Zrmi ima visak kg u autu zbog zvucne izolacije i to mora konpenzirat podesivin ovjesom [emoji14]

Link to comment
Share on other sites

Ja nekuzim kako ali taj visak niti osjetim. Neki dan pokidao neki Mercedes i to neki noviji. Zaista auto ide. Vjerojatno stoji u odnosu na Reneov, ali sam poprilicno zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro, nije tesko stojati u stock 197 u odnosu na reneov... Tako bi svako manje vise... :)

Ja da sam na tvom mestu ne bih bacao pare za neki dobitak koji ti ne treba...

Link to comment
Share on other sites

Da imam 197-icu imao bih i KW V3 na njemu...a isto nikad ne bi vidio staze. Štos je u tome da V1 dolazi pretpodešen iz tvornice i to je to...ti se mozes igrati samo s visinom. Ne znam kolika je šansa da su ovi u KW-u baš pogodili kako ja želom da se auto ponaša. I tu je ta prednost V3 modela...odem do Gabreka i poštelam si sve kako mi odgovara. Ja osobno te postavke vise nebi dirao jer ako mi se sviđa kako se auto vozi danas - svidat ce mi se i za godinu dana ili dvije. Ljudi koji idu na stazu i kojima se to da raditi - mogu se igrati a time svaki vikend ako im treba.

Link to comment
Share on other sites

Očito si nedovoljno radoznao. Ako ti se nekakvo podešenje svidi, a imaš još tisuće za probati, kako znaš da ti se neko drugo ne bi svidjelo još više?

Link to comment
Share on other sites

Očito si nedovoljno radoznao. Ako ti se nekakvo podešenje svidi, a imaš još tisuće za probati, kako znaš da ti se neko drugo ne bi svidjelo još više?

Dođeš do maksimuma tvrdoće koja ti je podnošljiva, ovisno za što se sve koristi auto. Ovisno o amortizeru, podesi se bump ili rebound, ili oboje ako je Clubsport. To vise ne diram...tvrđe neću jer mi smeta...mekše ne želim. Podesim camber nagibe kotača na neki kompromis, da mi gume potraju 15000+ km a da se auto dobro vozi. Na kraju podesim visinu na najnižu moguću a da mogu svugdje s autom gdje obicno idem...i to je to. Što god dirnem još - idem na (meni) losije. Ako dignem malo auto...omekšam malo...ili postavim na (meni) pretvrdo...ili sto god - sebi sam syebao feeling voznje. Stotinke i desetinke na cesti mi ionako nisu bitne...a rekao sam da na stazu ne bi isao.

Link to comment
Share on other sites

Da to sve postigneš, da dođeš do pretvrdog, preniskog, prebrzog, prenagnutog pa vratiš i uskladiš jedno s drugim to ti je opet popriličan broj podešavanja, ili ako odokativno to napraviš i zaključiš da si postigao što si htio, onda kako rekoh nisi radoznao.

Link to comment
Share on other sites

Da, naravno da se proba par puta prije nego što kazes "nebi tvrđe" i "nebi niže" od ovog. Tu se malo poigra oko toga i dobio bi nekakav setup na kojem bi se valjda kotrljao dok je auta.

Inace...u pravu si bio, nisam nesto pretjerano radoznala osoba - ako mi se nesto svida i zadovoljan sam, ne vuce me nesto pretjerano k promjenama.

:)

Link to comment
Share on other sites

eh da mi je ovakve naravi

Da, naravno da se proba par puta prije nego što kazes "nebi tvrđe" i "nebi niže" od ovog. Tu se malo poigra oko toga i dobio bi nekakav setup na kojem bi se valjda kotrljao dok je auta.

Inace...u pravu si bio, nisam nesto pretjerano radoznala osoba - ako mi se nesto svida i zadovoljan sam, ne vuce me nesto pretjerano k promjenama.

:)

Link to comment
Share on other sites

upravo se prodaju jedne V3 na slovenskom renault forumu

 

 

 

Prodam nastavljivo podvozje Kw V3 Coilover Suspension Kit za renault clio 3 RS. Podvozje je zelo dobro ohranjeno, cena 800eur.(cena novega pride 1900eur)
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.