Jump to content

Kupnja Twinga I !


cliomir

Recommended Posts

Tražim polovni Twingo I, na što trebam paziti, koje su im mane i sl.?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

E, sad nisam neki stručnjak, a nisam ni svoga baš nešto zagledao... u biti što ga više gledaš, naći ćeš više grješaka  :glare:

Ono što bi ja pogledao:

- da je motor suh, tj. da ulje negdje ne curi 

- pregledaj karoseriju u kakvom je stanju... bitno je da nije trulež

- provezi ga pa vidi/poslušaj da li negdje nešto lupa, zanosi u stranu ili slično, pogotovo pri prijelazu neravnina...

... zavisi kakva je cijena i što u biti tražiš, ako želiš auto bez početnih ulaganja pogledaj i sljedeće:

- kada je napravljen servis (najbitnije je kada je mjenjan zupčasti remen+španer+vodna pumpa)

- kakve su gume

- pogledaj kakav je auspuh

- probaj kako koći, tj. jednostavan test, cca. 20km/h pa naglo zakoči, ako ne zanosi ustranu, onda je recimo sve ok...

- digni ga na auto dizalacu u nekom servisu i pogledaj s majstorom kakav je ispod...

 

Uglavnom, ima puno stvari za pogledati... koje su mu najveće boljke ne znam...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja da sad kupujem tražio bi godište barem 2001. (phase 3), motor 1.2 16V (D4F), možda i koju godinu mlađi, onaj s 14" kotačima.

Negdje tu na prelazu u Ph3. twingo je dobio jače kočnice, balans štangu,..., a 8V motor je (barem meni) malo preslab, po gradu još nekako, ali izvan da bi išao moraš ga stiskati pa i potrošnja raste.

Link to comment
Share on other sites

Twingači proizvedeni nakon kraja 2001. (mislim da je 09/2001) kad je došla nova faza daleko bolje leže na cesti nego oni od prije. Osobno bi išao na 8v motor iz tog doba.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Da, gore su takve cijene, kod nas bi za takvog twinga na njuški tražili 3 soma EUR :-)

Link to comment
Share on other sites

Da, gore su takve cijene, kod nas bi za takvog twinga na njuški tražili 3 soma EUR :-)

Ako nebi 3 onda bi sigurno 2500 eur bilo. Pa nek neko kaže da se ne isplati uzet auto vani, naravno sa urednom servisnom povijesti i 2 ključa;)

Link to comment
Share on other sites

Vani veći postotak ljudi ima love za novije aute pa je interes za rabljene manji i cijena im pada. Kod nas je obrnuto.

Link to comment
Share on other sites

Kolege, odustao sam od twinga jerbo nitko ne prodaje dobrog twinga, sve neke karampane .

Link to comment
Share on other sites

Kolege, odustao sam od twinga jerbo nitko ne prodaje dobrog twinga, sve neke karampane .

Čoki druže, ulaganja za popravak nisu velika... recimo 1.2 8V... ima jako puno tih motora... promijeniš sva 4 amortizer, pločice, diskove, lafete, spone i nisi ni 2000kn potrošio, a ko nov je ovjes :)

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

Nisam znao, jbga, drugi put !

 

Dok istrošim ovo drugo govno, taman budem uzeo sadašnjeg malog paprenjaka, svidjaju mi se opako !

Link to comment
Share on other sites

Kolege, odustao sam od twinga jerbo nitko ne prodaje dobrog twinga, sve neke karampane .

 

Većina je takvih ne samo Twingača i ne samo Renaulta i ne samo tih godišta ;)

Link to comment
Share on other sites

Neka neka ;) pozdrav

 

Pozdrav i tebi,nemaš više onog clia ?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav i tebi,nemaš više onog clia ?

ne... sad ga vozi kolega megane16v :)

Link to comment
Share on other sites

Kolege, odustao sam od twinga jerbo nitko ne prodaje dobrog twinga, sve neke karampane .

Do koliko novaca si tražio Twinga?

Link to comment
Share on other sites

Za pristojnu cijenu pristojno auto ! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Da ne otvaram novu temu postavio bih neka pitanja vezana za Twingo 1. Našao sam se u situaciji da tražim rabljeni Twingo van HR. 

Kak nemam iskustva s njim molio bih vas neke koji ste tata-mata oko tog modela što da pazim pri kupnji? Zanimaju me vaša mišljenja.

1. Gledam modele nakon Ph3 od 2002 na dalje s klimom.

2. Dali je istina da su pocinčani takvi modeli tj da imaju manje problema s hrđom?

3. Koji motor je bolji po pitanju troškova (bitno mi je da je čim jeftiniji u eksploataciji a sport me ne zanima u tom autu) onaj sa 8v ili sa 16v?

Ak mislite da je 8v recite mi zašto odnosno ak mislite 16v obrazložite zašto?

4. Dali mu pomični krovovi puštaju vodu i što treba paziti? Što je bolje: platneni pomični krov ili onaj stakleni?

5. Opčenito na što pripaziti kod Twinga iz ove teme?

Puno vam hvala na odgovorima nemate pojma koliko ste mi pomogli.

Link to comment
Share on other sites

1. ja bi išao na što kasnije godište, ne znam točno kad, ali u nekom trenutku su dobili 14" kotače. Kočnice su isto mijenjane samo se ne sjećam da li s ph1 na ph2 ili ph2 na ph3. IMHO kočnice su katastrofa na tom autu, barem na mojem s 13" kotačima, nema ABS-a za što su mi se čudili na njemačkom forumu kad sam spomenuo da auto iz 2000 to nema, kod njih se s takvom "opremom" nisu puno prodavali. Kad zakočiš ili ne staje ili kotači blokiraju, ABS tu ne bi niti pomogao, jednostavno to nije auto za zalijetanje. Par puta sam imao prilike kočiti malo jače i mislim si da bi mi se clio zaustavio poprilično ranije.

2. ne bi trebali imati, na starijim modelima prednji most nije bio cinčan pa obrati pažnju na to. Na kasnijima je to riješeno.

3. obzirom da imam 8V, da sad kupujem tražio bi 16V i obavezno klimu i servo volan. Potrošnja je tu negdje, a 8V da bi išao trebaš gaziti, našega vozi ili draga do vrtića pa su kratke ture oko 3 km ili ja na posao, cca 15 km i tu je gas do poda stalno što se i vidi na potrošnji. Ja nemam problema s time, ali dragoj jako fali servo po gradu. Čisto iz razloga performansi moj glas ide za 16V, s onim drugim ne možeš prestizati niti bez klime, a kamoli s njom :)

5. nosači motora - bolest kao i na dosta drugih renaulta. Onaj na desnoj strani iznad distribucije redovito odlazi, malo rjeđe onaj ispod. Plastike u unutrašnjosti pucaju sve redom: ručkice od vrata, ručice od nagiba sjedala. Neki dan sam mijenjao ručicu od žmigavaca jer sam ostao samo s kratkim svjetlom. 200 kn rabljena, ne da nitko za manje jer ih je malo i često odlaze. Podizači stakla hoće otići, drugačiji su nego na novijim autima, sve metalna kontrukcija bez sajli, ali ima nekih plastičnih dijelova koji vole popucati. Isto teže za naći rabljene po povoljnoj cijeni.

S motorom još najmanje problema, oba motora su dobro poznata i nema tu puno iznenađenja.

Istina je da twinga I možeš dobiti za vrlo malo love ako kupuješ vani, ali na tvojem mjestu ja bi išao na nešto novije, recimo twinga II.

Twingo I je fora jedino za na vrt otići jer otraga stane mali slon. Zove me frend da mu je pukla guma na biciklu, drugu niti alat nema i u divljini je 5 km od mene, ja dođem po njega s twingom. Bio je malo skeptičan di ću staviti i njega i bike, ali sam ga razuvjerio :)

Link to comment
Share on other sites

1. mislim da su od sredine 2001 modeli s 14" balans stangom, prozirnim farovima itd

2. ne znam, ja nisam imao problema s hrdjom. moj model je bio 2001., 14" kotaci, rpozirni farovi i jos neke sitnice na ovjesu bolje u odnosu na prethodnika, bez klime (preferirao sam pretinac umjesto toga a i nije mi klima igrala tako veliku ulogu)

3. i 8v i 16v su odlicni.. 16v je provjereno super motor, vozio ga do 177000km i kasnije prodao.. po gradu je trosio oko 6-6,5l a po otvorenoj oko 5l, ovisi kako vozis.. 

4. ako nadjes stakleni krov vjerujem da je bolji.. platneni na vecoj brzini jako sumi a stakleni nesto manje.. sestra je imala novji model isto 16v motor s full opremom i platnenim panorama krovom i nije pustao nikad nigdje.. nazalost isto prodan :(

5. nosac motora je skuplji nego na cliu sport lol (doslovno).. ostalo sve je kikiriki.. standardno pogledaj ovjes gume kocnice, motorni prostor i limariju, da li je gdje kitan ili trul.. ja bih isao na primjerak s boljom limarijom obzirom da se mehanika relativno lako i jeftino dovede u red, naravno sve ovisi od primjerka do primjerka..

Sretno! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Opa, hvala na detaljnim komentarima. Slobodno pišite o Twingo 1 iz ove teme ako znate.

Mislim da je zbog restrikcija oko CO2 pri uvozu bolje ići na 16v jer je 138 grama a ovaj sa 8v je preko 140, mislim 143 ali nisam siguran.

Link to comment
Share on other sites

mislim da nema poklopca ak imas klimu, ne stane iza... moj je bil 2004. ph2, ph3 je kasnije, ne znam kad... ph3 ima kvaku na gepeku u obliku renault znaka, ph2 ima onaj kljun... brijem da je to jedina razlika u izgledu...

16v u svakom slucaju 

htio sam na svojeg stavit platneni krov, na bespucima interneta nisam nasao da je nekome curio... ako netko na neka kola ide stavljat platneni krovi, svi uzimaju od twinga... 

twile 1 je poseban autek, 2 i 3 nemaju veze sa tom filozofijom... neki dan sam videl jednoga u gradu, doslo mi da pitam babu jel bi modusa kljuc za kljuc... osobno mi je autek dizajnerski do jaja... twile i kec

Link to comment
Share on other sites

Možda glupo pitanje, dali npr Twingo koji nema pretinac za rukavice nema ni klimu? Ono tipa da je pretinac bio doplata.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.