Jump to content

Kupnja Twinga I !


cliomir

Recommended Posts

ovi prastari, 1993-1998 godišta većina nemaju niš

kasnije se sa ph2, ph3 svašta dodavalo

mislim da je pretinac stvar ph2, a ne doplate i klime, nisam ziher

moj je imao rolo krov, el. prozore i retrovizore, drugo apsolutno ništa, to mi je jedan od najdražih auta kaj sam imao, čudo

svakako probaj 16V jer isto troše, a ovaj ipak dosta bolje ide, puno lakša penjanja i preticanja

Link to comment
Share on other sites

ovi prastari, 1993-1998 godišta većina nemaju niš

kasnije se sa ph2, ph3 svašta dodavalo

mislim da je pretinac stvar ph2, a ne doplate i klime, nisam ziher

moj je imao rolo krov, el. prozore i retrovizore, drugo apsolutno ništa, to mi je jedan od najdražih auta kaj sam imao, čudo

svakako probaj 16V jer isto troše, a ovaj ipak dosta bolje ide, puno lakša penjanja i preticanja

Dobro je znati, hvala. Moram priznati da ovoliko pohvala još nisam čuo za jedan auto. Zanimljivo.

Link to comment
Share on other sites

sto se pretinca tice... ili pretinac ili klima.. ja sam htio pretinac jer mi klima nije bila pretezito vazna.. takodjer cijene su u ono vrijem bile sarolike, ja sam svoj primjerak trazio 4 mjeseca.. nagledao sam se svega.. uvjeti su mi bili el stakla, el retrovizori (centralno je skro svaki imao), 16v motor i ta ph2 linija s prozirnim farovima.. na kraju sam nasao jednog u samoboru, bordo (ruzna boja ajme meni) ali je imao sve kaj sam trebao i trazio.. imao je i branike u boji i maglenke (dodatan plus jer su mu maglenek bas super bacale svijetlost na cestu u sirinu i popunile "rupu" ispred kratkih svjetala).. jedino kaj sam ja napusac a u autu je bilo puseno tako da sam sljedeci dan isao na detaljno kemijsko i poliranje (limarija nije bila dobra, netko mu se kljucem na haubu potpisao full duboko).. tako da sam nakno 2 dana dobio super autic.. ako zelis posaljem slikice :)

slazem se, twile 1 je samo jedan i definitivno najbolji autic kaj sam imal! praktican, okretan, pregledan, prostran, mali potrosac, udoban, sve u jedan! :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, sad kad smo utvrdili da svi volimo twileta, da ne bi bilo da nema mana, evo neoliko, IMHO pretežno ergonomske sitnice:

1. kao vozač nemaš kamo stavljati stvari. Da, baš tako, nema puno pretinaca. Za vozača jedini iskoristivi je onaj s lijeve strane. Sjednete dvojica naprijed i nemaš kamo staviti torbicu, preostaje zadnji sic. Noviji modeli imaju dolje ispred mjenjača onu plastiku za kao boce odložiti pa je malo bolje, moj ima za kovanice :(

2. neergonomično postavljeni neki prekidači. Npr. onaj za paljenje grijača stražnje šajbe je nekako ispred volana pa ga teško dohvatiti

3. nema blica kad je svjetlo upaljeno, moraš se naviknuti da blicaš ljudima na cesti paljenjem dugog svjetla. Ako se dobro sjećam, to je i stojadin imao. Također su se na njemu i svjetla gasila kad bi ključ izvadio :)

4. prekidači za spuštanje stakla na vratima, ja kad stavim ruku na vrata, prekidač mi je 15 cm iza prstiju pa moraš zgrčiti ruku da ga dohvatiš

5. pojas je malo predaleko otraga

6. na ph1 i ph2 debilno postavljene ručice za spuštanje sica, ph3 ili ph2, ne znam više koji od tih novijih ma te ručke gore na sicu i to je ok, ali ovi stari sicevi s ručicama dolje su koma.

7. nema filtera zraka za kabinu. Ja alergičan na pelud pa u sezoni vozim clia

8. kontrolke na instrument tabli minimala teška, npr. nema pokazivača temp. Ok, twile nije sklon pregrijavanju pa mu valjda ne treba

9. rezervoar i pokazivač razine goriva neobičan, već smo raspravljali o tome, čak je i presjek rezervoara bio prikazan, Ono, imaš 7 ili 27l goriva, može ti isto pokazivati :) U praksi nije problem, ali ne pokazuje precizno pa bez punog karnistera u prtljažniku bolje ne eksperimentirati koliko točno može proći s rezervoarom.

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, sad kad smo utvrdili da svi volimo twileta, da ne bi bilo da nema mana, evo neoliko, IMHO pretežno ergonomske sitnice:

1. kao vozač nemaš kamo stavljati stvari. Da, baš tako, nema puno pretinaca. Za vozača jedini iskoristivi je onaj s lijeve strane. Sjednete dvojica naprijed i nemaš kamo staviti torbicu, preostaje zadnji sic. Noviji modeli imaju dolje ispred mjenjača onu plastiku za kao boce odložiti pa je malo bolje, moj ima za kovanice :(

2. neergonomično postavljeni neki prekidači. Npr. onaj za paljenje grijača stražnje šajbe je nekako ispred volana pa ga teško dohvatiti

3. nema blica kad je svjetlo upaljeno, moraš se naviknuti da blicaš ljudima na cesti paljenjem dugog svjetla. Ako se dobro sjećam, to je i stojadin imao. Također su se na njemu i svjetla gasila kad bi ključ izvadio :)

4. prekidači za spuštanje stakla na vratima, ja kad stavim ruku na vrata, prekidač mi je 15 cm iza prstiju pa moraš zgrčiti ruku da ga dohvatiš

5. pojas je malo predaleko otraga

6. na ph1 i ph2 debilno postavljene ručice za spuštanje sica, ph3 ili ph2, ne znam više koji od tih novijih ma te ručke gore na sicu i to je ok, ali ovi stari sicevi s ručicama dolje su koma.

7. nema filtera zraka za kabinu. Ja alergičan na pelud pa u sezoni vozim clia

8. kontrolke na instrument tabli minimala teška, npr. nema pokazivača temp. Ok, twile nije sklon pregrijavanju pa mu valjda ne treba

9. rezervoar i pokazivač razine goriva neobičan, već smo raspravljali o tome, čak je i presjek rezervoara bio prikazan, Ono, imaš 7 ili 27l goriva, može ti isto pokazivati :) U praksi nije problem, ali ne pokazuje precizno pa bez punog karnistera u prtljažniku bolje ne eksperimentirati koliko točno može proći s rezervoarom.

 

vise manje sve napisano je tocno, no neke stvari nisam skuzio.. mozda sam ja manji (177cm)

1. ja si odavno torbicu stavim izmedju sica i vrata :)
2. 4. 6. nisam to tako primjetio, ne znam, mozda nisam cesto koristio grijac straznjeg stakla ili nisam ni razmisljao da se treba malo ispruzit :nezna:
prekidaci za stakla su mi bili ok. stari punto je isto imao tako dole pa sam se eto naviknuo, a nikad prije nisam imao auto s 3oja vrata pa isto nisam primjetio neki problem.. u mom slucaju i sto se mene tice vise manje to su manje bitne sitnice (al opet, to sam ja)

3. slazem se s tim, malo debilno i iritantno 


5. posljedica troja vrata

7. nisam to znao :/

 

8. slazem se, ali eto, sveden je na minimum minimuma, jednostavan za koristenje a ako temp motora krene rast upalit ce se lampica.. (tako sam imao i na starom puntu prve generacije)

 

9. meni je bio dobar, nisam primjetio takvu razliku? dok recimo imao sam i twingo 2 i njemu je indikator za gorivo bio katastrofa.. s rezervom nisi mogao prec 30km, tako da kad bi doso na zadnju crticu, to je meni bio alarm u glavi da moram na pumpu.. tako su i nekolicina test vozaca s twingom 2 ostali na cesti bez goriva :tup:

Link to comment
Share on other sites

Kad je twingo izašao tih mana nije bilo jer nije bilo ni auta iz 2017. s kojim bi ih isporedivali kao vi danas ;)

Link to comment
Share on other sites

Volio bih da prokomentiramo dvije stvari na Twiletu:

1. Vidim da neki nemaju brisač iza nego neki pipac viri na trećim vratima, dali je to bila doplata ili je potrgano iza pa viri samo? Na dosta njih na oglasima vidim tako pa mi je palo napamet da je brisač bio doplata iza nekak mi je čudno da su toliki potrgani...

2. Postoje dvije vrste otvora na krovu, stakleni panorama s šiberom i platneni na otvaranje, koje rješenje je po vama bolje?

 

 

Link to comment
Share on other sites

1. potrgani su, svaki je imao

2. ja bih osobno na stakleni, ali ako nadjes dobar primjerak twinga s platnenim da ti se na autu svidja sve nemoj se dvoumit ;) jedino ga probaj provozat cca 110kmh pa ces vidjet dal lupka iznutra sta ili ne.. ;)

Link to comment
Share on other sites

imao ga par mjeseci, auto je hmm.. poseban. Usporedit cu ga samo sa cliom 2, ne sjecam se neceg tak manjeg da sam vozio, auto mi je previse ko karting, svaka vibracija se osjeti, svaki zvuk se cuj,. Ovaj moj je imao klimu, daljinsko, retr. na struju, stakla na struju, abs, servo. 2005.g.

 

Clio 2 po meni za slicne novce bolji odabir iako da 100kn skuplji za odrzavanje i  nesto skuplji za tocenje.Sa cliom 2 uredno odemo na put Brinje - Crikvenica - Krk - Zagreb.

SA twingom..mozes do benzinske.

Link to comment
Share on other sites

Twingo mi je dizajnom bolji od Clio 2 koji mi se nikad nije sviđao a poznato je da mali sposobni auti znaju biti skuplji od večih nije to niš novo pogledajte samo Smart koliko košta jel.

Danas sam čuo od mehaničara koji je 20 godina proveo u Renault servisnoj mreži i veli mi da su u Twingu 8V motori pouzdaniji i izdržljiviji i jeftiniji i lakše prodabilni kasnije od 16V verzije 1.2 motora. Eto baš me iznenadio čovjek danas. A što vi mislite o tome?

Link to comment
Share on other sites

imao ga par mjeseci, auto je hmm.. poseban. Usporedit cu ga samo sa cliom 2, ne sjecam se neceg tak manjeg da sam vozio, auto mi je previse ko karting, svaka vibracija se osjeti, svaki zvuk se cuj,. Ovaj moj je imao klimu, daljinsko, retr. na struju, stakla na struju, abs, servo. 2005.g.

 

Clio 2 po meni za slicne novce bolji odabir iako da 100kn skuplji za odrzavanje i  nesto skuplji za tocenje.Sa cliom 2 uredno odemo na put Brinje - Crikvenica - Krk - Zagreb.

SA twingom..mozes do benzinske.

kako mislis do benzinske? ja sam uredno vozio zagreb - murter s twingom.. prebacio sic, stavio iza sve sto u clio fizicki ne stane, vozio na more i s 4 osobe, i do crikve iste itd itd.. auto je pleh i sjetio sam se jos jedne mane, po suncu se uzari lim s unutarnje strane vrata i isti nije najljepse vidjet ali zato i je drukciji od drugih.. a clio 2 vozimo od 1999, 1.6 8v masina, 280t km i dalje gura.. ali clio (bilo koji benzinac) ipak trosi vise od twinga, udobniji je i bolje izoliran ali i manje mjesta za putnike.. sve je stvar osobnih interesa sta si vise zelis :)

Link to comment
Share on other sites

Samo da ponovim ako nije primječeno:

Danas sam čuo od mehaničara koji je 20 godina proveo u Renault servisnoj mreži i veli mi da su u Twingu 8V motori pouzdaniji i izdržljiviji i jeftiniji i lakše prodabilni kasnije od 16V verzije 1.2 motora. Eto baš me iznenadio čovjek danas. A što vi mislite o tome?

Link to comment
Share on other sites

ma i jedan i drugi su po mome skromnom misljenju jednako pouzdani.. ovisi na kako odrzavan primjerak naletis.. ja s 16v motorom nisam imao problema, kolega newbia i nekolicina drugih su "redovito" mjenjali bobine (tipa svakih 50k km ako se dobro sjecam)

kupio sam ga rabljenog s 117k km prodao sa 170k km, osim nosaca motora (1200kn!!) nisam imao niti jedan drugi problem ;)

Link to comment
Share on other sites

ma i jedan i drugi su po mome skromnom misljenju jednako pouzdani.. ovisi na kako odrzavan primjerak naletis.. ja s 16v motorom nisam imao problema, kolega newbia i nekolicina drugih su "redovito" mjenjali bobine (tipa svakih 50k km ako se dobro sjecam)

kupio sam ga rabljenog s 117k km prodao sa 170k km, osim nosaca motora (1200kn!!) nisam imao niti jedan drugi problem ;)

Koliko košta zamjena bobina?

Link to comment
Share on other sites

Na 8V meni mijenjali u ovlaštenom cca 450kn je bobina+posao oko 600 došlo s time da je bobina zamjenska.

Link to comment
Share on other sites

generalno oba motora su pouzdana i nisu skupa za odrzavanje.. osobno bih isao na 16v verziju jer sam ju imao, jer je tih skromnih 75ks u twingu zivahno i rado se zavrti i na vise okretaje.. brzinomjer laze par kmh (ne znam tocno) no ja sam vozio do budimpeste 150kmh bez ikakvog problema.. obzirom da je sad autocesto skroz, stignes prilicno brzo uz i dalje relativno nisku potrosnju ;)

ako ti koja lampica u unutrasnjosti ne bude radila nek te to ne brine, armatura se skine na 3 vijka ako se dobro sjecam, plug and play je sve, ja se sjecam da vozacev sic pri kupnji auta nije funkcionirao, naime naslon se nije mogao podesit ako se dobro sjecam, maknuo presvlaku, vratio sajlu na svoje mjesto (cak nije ni bila puknuta) i rijesen problem..

gledaj da je limarija dobra i motor suh, ostalo su (po meni i za mene) sitnice koje se s vremenom rjese (samo treba imat malo vremena i dobre volje).. :)

ipak je to 10+ god star (gradski) auto ;)

Link to comment
Share on other sites

mi smo s twiletom isli min. jednom mjesecno zg - slavonski brod, na more zg - split, venecija, krk... gotovo iskljucivo ljeva traka autoputa... razlika od 15ks na 850kg kolko auto ima je ogromna tak da bi iskljucivo 16v gledao osobno... 

kaj se bobine dotikavlje, i ja sam ju mijenjao, stavljena original renault za 6 glavi kod bb... mislim da su stariji modeli imali bolje rijesenu boboinu jer se dalo mijenjat samo kablove, dok su na novijim modelima zaliveni za kuciste pa se mijenja sve...

Link to comment
Share on other sites

Samo da potvrdim komentare nekih dečkiju tu vezano za klimu u Twingu. Koji god ima poklopac pretinca za rukavice nema klimu i obrnuto koji nema taj pretinac ima klimu. E sad dal sam u pravu 100% nebih znao.

Link to comment
Share on other sites

Nisi jer moj nema klimu niti poklopac za rukavice. Fali ti još neki uvjet [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Nisi jer moj nema klimu niti poklopac za rukavice. Fali ti još neki uvjet emoji4.png

ozbiljno?? ja sam bio uvjeren da je tako.. jer ni jedan twingo nisam vidio da nema poklopac a ni klimu.. osim mozda kod onih starih prvih modela..

Link to comment
Share on other sites

Sorry, u pravu ste :)

Ima poklopac i nema klimu. Nešto sam krivo povezao :aua:

Link to comment
Share on other sites

Sorry, u pravu ste :)

Ima poklopac i nema klimu. Nešto sam krivo povezao :aua:

hahahaha :)

mislim da je problem nastao u rijeci "poklopac" umjesto pretinac :D

Link to comment
Share on other sites

Ah pa logično sad kužim, ako nema klimu možda nema ni poklopac za rukavice jer je nadoplata. A ako ima klimu onda nema poklopac jer ne stane od sistema klime. A ako ima poklopac onda nema klimu jer nebi stao sistem.

Link to comment
Share on other sites

Da, gore su takve cijene, kod nas bi za takvog twinga na njuški tražili 3 soma EUR :-)

Ja ne bi svog dao ni za 3... I vani ako nađeš nekog da valja, neće biti 500 EUR. Moj zasad ima manje km od ovoga, godinu dana je mlađi, ima 16V motor koji i dalje ne troši ni kap ulja, klimu, dva kompleta super guma na OZ F1 felgema... Jedino nisam stavljao sportluftfilter :)

https://www.autoscout24.de/angebote/renault-twingo-1-2-authentique-tuning-top-zustand-tuev-au-neu-benzin-grau-24f30f3f-ff67-ce29-e053-e350040af940?cldtidx=7

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.