Jump to content

Laguna na Sjeveru


Penava

Recommended Posts

Pozdrav sa dalekog sjevera Švedske :). Baš sam nahvalio Lagunu kako izdržava ove pomalo ekstremne uvjete, kad evo danas problema, izgleda da sam ju urekao. Idem danas ujutro na posao, temperatura ugodnih -10, pali bez greške, i nakon 10-tak km (baš se motor zagrijao i spustio okretaje na leru) gubi snagu, i pale se poruke check injection i check emission. Check injection je odmah nestala, ali je ostala check emissions. Ona je nestala tek kad sam se vraćao doma popodne. I išao je potpuno normalno. Šta bi to moglo biti šta šta?

Drugo pitanje - ovdje svi auti imaju tzv block heatere, napajane strujom izvana s parkinga, koji griju i cirkuliraju, koliko sam skužio, antifriz tako da se motor grije na oko 20 stupnjeva. Je li bi se to dalo negdje nekako (kod nas naravno, kada dođem ovdje su malo skupi, odralo me na primjer 3200 kuna za čavlerice :) ) naknadno ugraditi, ovdje mi nisu znali reći, jer gore to ide pod standardnu opremu auta :).

Edited by Penava
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Penava

    16

  • mata73

    10

  • dado_sk

    10

  • direstraits

    5

Na mobu sam pa ne vidim jel dci, ako je moguće da je do egr-a....a sto se tiče tih grijača imas ih na e bayu po cca 100 eura, ako nabaviš javi kako radi jer i ja o tome već duže razmišljam ali svi ti grijači su kineski pa me strah da zbog kvalitete ne zvizne kućište, moš pretpostavit što bi onda uslijedilo....

Link to comment
Share on other sites

Jest, dci, znači moglo bi biti do egr-a. A baš sam se ponadao da je ovdje gorivo kvalitetnije :(.

Nema li Laguna senzor količine antifriza, pomislio sam da bi mogla imati s obzirom da ima senzor tekućine za stakla

Edited by Penava
Link to comment
Share on other sites

Ovaj grijac nasao sam prije par dana na njuškalu, cijene se ne sjećam, prodaje prvu ugradnju u europske aute.

Može ti biti EGR ili DPF. Meni se inace nikad nije upalila lampica za DPF dok nisam bio u Švedskoj, temperatura u minusu, vozim ko i svi strogo po propisima, radim 20-30km i nema radne temperature. Takve vožnje par dana i nastaju problemi. Motor se tek dobio kad sam došao u Njemačku i kad je sve to izbacio. Isto se ponovilo pri novom posjetu Švedskoj i Finskoj. Tamo DPF ili FAP rijetko izdrži više od 120k km, znam pouzdano jer mi je šogor voditelj jednog Volvo servisa u Tyngsridu, a prije je radio u Mazdi.

Link to comment
Share on other sites

Nije isti princip rada dpf-a na Renault vozilima i volvo vozilima, ili psa, informacije radi.

Link to comment
Share on other sites

Svašta. A upravo se to meni desilo, nakon par dana počelo zezati. Je li moguće da miješaju biodizel u normalno gorivo, to mi je baš palo na pamet

Link to comment
Share on other sites

@direstraits- znam da nije isti princip, PSA ima rezervar sa aditivom koji regenerira FAP, i potrebno ga je nadolijat svakih 120k km. Želio sam samo izraziti koliko su tamo više pod opterećenjem nego kod nas. Uostalom nisi ni ti daleko od njih, ali su vremenski uvjeti povoljniji, a koliko sam vidio Danci vole preko ograničenja prijeći i za par desetaka km/h, što u Šveda i Finaca nije slučaj. Oni u vukojebini i tajgi gdje je najbliža kuća 50km udaljena voze 70 jer je tako ograničenje, kad ih prestignem sa 80 blicaju, a još ako znaju da je policija blizu bez pardona će te prijaviti.

Za gorivo da li miješaju ne znam, samo znam da je bilo 2.14€ litra. Sa DPF om sam kod njih imao problema sa Lagunom 2x, sa Picassom 1x, VW nije imao problem jer nije ni imao DPF ili FAP [emoji1] , zapravo nije imao ništa. Zato je traktorirao [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Voznja od 70 km/h je sasvim dovoljna da se obavi regeneracija DPF-a kod Renaulta. Mislim da je problem s EGR-om u ovom slucaju. Jer nisam siguran da uopce ima DPF na ovoj laguni. Pise ti na pumpi koliko biodizela imas u dizelu. Mislim da je u SE do 50%. :D

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Majku im, 50% biodizela!!!? Zato i zeza psmtr. Valjda samo Volvo može normalno na taj bućkuriš. Ajde, bar je jeftinine, sada je oko 1,39 €.

Ova Laguna bi trebala imati DPF. Što se tiče ograničenja, na nekim mjestima su stvarno idiotska (110 na ravnom autoputu), ali kroz sela je većinom 70 što je ok. I svi se stvarno voze po propisu ali brzo se navikneš, jedino što ne znam gdje ću ga propuhati, do Danske imam prek 1000 km, rekoh da sam baš na sjever zapalio :)

Link to comment
Share on other sites

Do 50%. Ne vjerujem da zimi ima vise od 10-15%. Ali dozvoljeno je ukoliko zadovoljava filtrabilnost i ostalo.

Link to comment
Share on other sites

Zagrijan motor stisni par puta 2 i 3-om, tek toliko da izbaci kondezat iz auspuha jer se zbog tog sranja jos vise sve lijepi po katalizatoru i DPF -u.

Ako se dosta vozas onda racunaj na farbanje haube kad se vratis jer čavlerice kopaju ogromne količine pijeska i sve završava na haubi.

Ako imas automatsku ručnu i veliki je minus otpusti ju kad ugasiš motor.

Pazi u tajgama, sobovi su vrlo zajebane živine, ako udariš kojega ne izlazi iz auta dok se ne maknu.

Link to comment
Share on other sites

Vidim da si proveo vremena na sjeveru, zanima me još jedna stvar -- zašto ugrađuju dodatna duga svjetla?

Link to comment
Share on other sites

Vidim da si proveo vremena na sjeveru, zanima me još jedna stvar -- zašto ugrađuju dodatna duga svjetla?

Onda očito nisi jako daleko na sjeveru :D

 

Imam prijatelja u Tromso, Norveška i kaže da za vrijeme polarne noći bez tih svijetala nitko ne izlazi iz mjesta...osvijetljava cestu, a navodno i tjera sobove

Link to comment
Share on other sites

Nisam puno proveo vremena, nastojim jednom godišnje otići, provozati se i vidjeti nesto novo u par dana koliko mogu odvojiti.

Za dodatne farove kolege ti rekoše sve. Ako si se vozio noću van naseljenih mjesta prevladava bjelogorična šuma (tajga) sa puno sivih stijena i kamenja i brezovog drveća, pa su njihovi jeleni u toj okolini gotovo nevidljivi bez dodatnog svijetla.

Puno se nesreća dešava zbog tih živina.

Zato je u njihovim auto školama obavezno izbjegavanje sobova i prevrtanje auta na krov u bazen, i još puno stvari koje u našim nažalost nikad neće biti.

Link to comment
Share on other sites

Megane nema mislim da ni laguna nema, zalosno da tu nisu mogli stavit senzor....

čemu senzor količine antifriza? Ako je mašina OK ne smije ga gubiti niti 1 dcl u par godina

Link to comment
Share on other sites

jasno, ali ima ogromne koristi od njega u slučaju neke havarije...na renaultu spržiš motor dok skužiš da nešto ne štima, a kod neke konkurencije ti se fino upali lampica,

staneš i ugasiš auto dok je još na radnoj temperaturi...

Link to comment
Share on other sites

moram priznat da to nisam vidio do sada, ali možda i ima kod nekih marki. Onih kvarljivih, naravno :bigl:

Link to comment
Share on other sites

P206 2005 god 1.4hdi ima taj senzor, od zene rodici puklo neko crijevo sta ulazi u termostat i ko zna sta bi se dogodilo da nije toga senzora bilo. Meni ne treba taj senzor,ja cesto provjeravam i ulje i antifriz.

Edited by teskera
Link to comment
Share on other sites

Je, niš se ne vidi, al ste me sad zasrali sa sobovima, ujutro sam se vozio 50 po nedođijama, čak su me i kulturni Švedi psovali :). Idu i dodatna svjetla gore :)

@frenchkey: planiram ugraditi taj block heater (motorvärmare), a strah me da se ne raspadne pa iscuri antifriz a da ne skužim ujutro, zato bi bilo dobro da ima senzor. Ako ima govno od Opela, glupo mi je da nema Renault.

Edited by Penava
Link to comment
Share on other sites

Opel nema ni pokazivac temperature rashladne tecnosti (Astra H, npr), ne verujem da ima taj glupi senzor..

Link to comment
Share on other sites

Samo neki Opeli imaju original senzor, pa ga ugrađuju naknadno na posudu rashladne tekućine.

U Opelu temperaturu rashl.tekućine možeš vidjeti ako imas tvornički radio na tipci "mode".

Zajebano je to ako ti pukne crijevo i nemaš indikator nivoa, jer kad iscuri tekucina u pravilu kazaljka ostane na normalnoj temperaturi i ne znas da upravo voziš zadnje metre sa tim motorom.

Taj senzor za nivo imao sam na Tipu iz 88g i jos hrpu drugih.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.