Jump to content

Stražnja kliješta


Smuchac

Recommended Posts

Koje sajle ručne su prva ugradnja na meganu 2, planiram uzeti trw. kliješta stražnja su trw

po logici bi trebala biti trw pošto su i klješta trw

Link to comment
Share on other sites

Epilog je taj da smo mijenjali samo dvije gumice a ostale nismo jer treba rasturit klijesta totalno a moj meho ne zeli iz vec spomenutih razloga. Sad drzi bolje ali i dalje nije to to. Na ljeto cu imat Captura non stop na raspolaganju pa ce megi ic na klocne a kljesta na reparaciju...

 

 

reparaciju bez problema odradis sam... 

Link to comment
Share on other sites

Pricas s pokricem? Obrazlozi malo. Meni je mehanicar objasnio pred kljestima na stolu sto nije pametno sam skidat i gdje se sto nalazi pa....

Link to comment
Share on other sites

zanima me koji je epilog autora ove teme a usput da upitam kakva su vam iskustva sa zamjenskim sajlama...ja pred godinu dana stavio akron sajle i jednostvno nema dovoljno sile na valjcima..majstori isključuju grešku samih kočionih čeljusti jer ne blokiraju..stavio sam i nove kočione pločice sve očistio,podmazao..neznam što da radim..da stavljam original salje?

 

Akron kao brand nije na popisu dijelova od povjerenja iliti izdržljivosti, točnosti, sigurnosti itd.... (što se mene tiče i kao trgovca i kao korisnika).

Na žalost često puta se nema što kupiti osim njih, jer stvarno imaju širok spektar artikala, ali ipak... osobno ih smatram nužnim zlom u datom trenutku

i čim prije zamijeniti nečim konkretnijim, kao što je TRW, ATE, COFLE.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Danas stavio novu stražnju lijevu čeljust jer je ručna nejednliko vukla sjalu, majstor rekao zbog čeljusti (iako je ta čeljust reparirana, i isto je radila kao i ova nova), dakle događa se da desni kotač bolje hvata kad povlačim ručnu, lijevi skoro ništa, tako je bilo na tehničkom sa starim sajlama, sad su i nove sajle, unutra ispod plastike vidi se da mehanizam više vuče desnu stranu, a lijevu dosta manje, iskosi se onaj limić gdje su sajle zakačene.  pločice su skoro nove, diskovi u solidnom stanju, što još može zezati da lijeva strana ne vuče dobro, inače je i ručna dosta tvrda za povlačenje

Link to comment
Share on other sites

ne, sama sajla je imala slobodan hod kad smo je otkačili sa čeljusti

Link to comment
Share on other sites

Pa moze se ona super lagano micat dok nije napeta a kad se napne da se nemoze ni pomaknut..... (Jer se tan dio stjenke npr istrosio ili nes slicno) Vrstan ti majstor nema sta..

Link to comment
Share on other sites

ma joj, majstor... ali i sa starom sajlom i starom čeljusti je ta strana isto slabo hvatala, idući  tj. vozim to sve pregledat detaljno, stvarno ne znam šta na toj strani blokira sajlu

Link to comment
Share on other sites

ili ima veliku krivini tj mali radius ili nesto. znaci nemoguce je da i nove celjusti i reparirane na toj strani losije koce. da nije nosac sajle (nisam ziher dal dolazi s celjusti) nakrivljen ?? onaj na celjusti pa da sajla ulazi u koso i to odma...

Link to comment
Share on other sites

Identične su i nova i stara čeljust, i taj dio gdje ide sajla. Sumnjam sad na ono što si spomenuo da pod opterećenjem možda sajla gdje zapne u buziru, ali opet i stara je slabije vukla, ta strana isto...

Link to comment
Share on other sites

a da nisu obje krivo postavljene :D tj na pogresnu stranu :D

Link to comment
Share on other sites

Haha, ma nisu. Idući tjedan idem kod majstora i nek skida sve i detaljno pregleda

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

na kraju su nove sajle bil problem, vratio ih i dobio druge pod reklamaciju, sad sve radi super

Link to comment
Share on other sites

Znaci bio sam u pravu da je do sajle

Link to comment
Share on other sites

Jesi, nevjerojatno, nove sajle, a gore od starih sto su bile na autu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.